11 E

Η σχολική εφημερίδα ξεκίνησε πέρισυ στο σχολείο μας σε έντυπη μορφή, με μεγάλη επιτυχία. Τη φετινή χρονιά αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε την εφημερίδα τοίχου. Ήταν μια συνειδητή επιλογή και απόφαση της ομάδας με πρόθεση τη διάδραση, την καθημερινή επικοινωνία και τη διαρκή κέντριση του ενδιαφέροντος των μαθητών.

Τί κάναμε φέτος;

  • Διεξαγωγή έρευνας (γκάλοπ) σχετικά με την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των μαθητών του σχολείου μας.

Οι μαθητές όλων των τάξεων συμπλήρωσαν το σχετικό ερωτηματολόγιο που συνέταξαν τα μέλη της ομάδας. Έπειτα έγινε η επεξεργασία των απαντήσεων και τέλος δημοσιεύτηκαν τα αποτελέσματα στην εφημερίδα.



Λήψη αρχείου

 

  • Δημιουργία κόμικ με χαρακτήρες – φιγούρες πρωτότυπης έμπνευσης των παιδιών της συντακτικής ομάδας. Οι διάλογοι ανανεώνονταν σε εβδομαδιαία βάση ως ένα είδος επικοινωνίας και διάδρασης .

4E

  • Διάδραση με καλλιτεχνική πινελιά για μηνύματα και ευχές της συντακτικής ομάδας προς όλους, την περίοδο των Χριστουγέννων (επιτοίχια κατασκευή καραβιού «Γνώση»)και του Πάσχα (επιτοίχια κατασκευή καλαθιού με ανοιξιάτικα λουλούδια).
  • Αφιέρωμα στα έθιμα της Αποκριάς.
  • Αφιέρωμα στα μεγαλύτερα μουσεία του κόσμου με πλούσιο πληροφοριακό και φωτογραφικό υλικό στην εφημερίδα τοίχου. Επίσκεψη- ξενάγηση των μαθητών της Α’ τάξης  συνοδεία του υπεύθυνου εκπαιδευτικού του μαθήματος της Ν.Ε. γλώσσας.

8E

 

  • Μόνιμες στήλες:

«Σαν σήμερα». Η σύνδεση του παρόντος με το παρελθόν απασχόλησε τα παιδιά της ομάδας κάθε μέλος της οποίας αναλάμβανε την καθημερινή ανανέωση των θεμάτων επί μία εβδομάδα.

«Βιβλιοπαρουσίαση»

«Αθλητική στήλη»

«Επιστήμη – τεχνολογία»

«Χωρίς λόγια». Στο χώρο αυτό της εφημερίδας τοίχου οι συντάκτες προσπαθούσαν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των μαθητών μέσα από φωτογραφίες, πίνακες και γενικά καλλιτεχνικές δημιουργίες.

  • Η εφημερίδα ανέδειξε και την ανθρωπιστική δράση κάποιων μαθητών του σχολείου που συνεχίζει επί επτά χρόνια να συμμετέχει σε πρόγραμμα αναδοχής μέσω της ActionAid.