ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΕΝΕΓΑ ΑΡΕΤΗ ΠΕ06

Στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών, οι μαθητές, αξιοποιώντας τα εργαλεία της eclass δημιούργησαν συνθετικές εργασίες (projects).

Πιο συγκεκριμένα:

  • Οι μαθητές της A’ τάξης (επίπεδο αρχαρίων) δούλεψαν ομαδικά και έκαναν γεωγραφικά κουιζ για τις πέντε ηπείρους. Επίσης, έφτιαξαν αφίσες με τα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση παγκοσμίως (endangered species).
  • Οι μαθητές της A’ τάξης (επίπεδο προχωρημένων) παρουσίασαν τις περιλήψεις των αγαπημένων τους βιβλίων (blurbs) τις οποίες συνόδευσαν με δικές τους ζωγραφιές. Στη συνέχεια ασχολήθηκαν με τη διατροφή. Επικεντρώθηκαν στην υγιεινή διατροφή και μίλησαν για την αξία της Μεσογειακής διατροφής, για τη σημασία του πρωινού γεύματος, τα μειονεκτήματα του junk food και τους κινδύνους της βουλιμίας και της νευρικής ανορεξίας δίνοντας διατροφικές συμβουλές στους εφήβους. Επίσης, έγραψαν ποιήματα με θέματα που οι ίδιοι επέλεξαν. Τέλος, έκαναν ομαδική εργασία για τον πολιτισμό των Βίκιγκς, για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, την πανδημία και τις επιπτώσεις της. Τα Χριστούγεννα παρουσίασαν έθιμα από όλον τον κόσμο.
  • Οι μαθητές της Β’ τάξης (επίπεδο αρχαρίων) έκαναν εργασίες για τον Αμαζόνιο στις οποίες παρουσίασαν την εξαιρετική πανίδα και χλωρίδα της περιοχής και τόνισαν τη σημασία της λεκάνης του Αμαζονίου για το παγκόσμιο κλίμα. Επίσης, παρουσίασαν τις αιτίες της καταστροφής των τροπικών δασών. Τέλος, παρουσίασαν απομονωμένες φυλές του κόσμου επισημαίνοντας τους κινδύνους που τις απειλούν. Στη συνέχεια ασχολήθηκαν με εμβληματικές προσωπικότητες του κόσμου που ξεχώρισαν με το έργο τους στις τέχνες, τις φυσικές επιστήμες και τα γράμματα.
  • Οι μαθητές της Β’ τάξης (επίπεδο προχωρημένων) έκαναν παρουσίαση ξενόγλωσσων λογοτεχνικών βιβλίων επιλογής τους στα πλαίσια της προώθησης της φιλαναγνωσίας . Στη συνέχεια, δούλεψαν ομαδικά και έκαναν εργασία με τίτλο : Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια ενός εφήβου. Τέλος, παρουσίασαν μερικούς από τους μεγαλύτερους αρχαίους πολιτισμούς καθώς και πολιτισμούς που έχουν χαθεί.
  • Οι μαθητές της Γ’ τάξης (επίπεδο αρχαρίων) ασχολήθηκαν ατομικά με την παρουσίαση των Mνημείων Πολιτισμικής Κληρονομιάς της Unesco. Στη συνέχεια, δούλεψαν σε θέμα ελεύθερης επιλογής με βάση τα ενδιαφέροντά τους.
  • Οι μαθητές της Γ’ τάξης (επίπεδο προχωρημένων) αρχικά έκαναν παρουσίαση των αγαπημένων τους ξενόγλωσσων βιβλίων. Στη συνέχεια, ασχολήθηκαν με το θέμα του Διαδικτύου διερευνώντας τις αρνητικές και τις θετικές επιπτώσεις του για τους εφήβους και δίνοντας συμβουλές στους συμμαθητές τους για την ορθή χρήση του. Μετά από ανάλυση της έννοιας του μύθου και της λειτουργίας του στην ανθρώπινη κοινωνία παρουσίασαν τους αγαπημένους τους μύθους από την ελληνική και παγκόσμια μυθολογία. Τέλος, κατασκεύασαν διαφημιστικά φυλλάδια (leaflets) σε μια προσπάθεια ανάδειξης της φυσικής ομορφιάς και του πολιτισμού της πατρίδας τους.

Την περίοδο των Χριστουγέννων και του Πάσχα μαθητές από όλες τις τάξεις έφτιαξαν κάρτες τις οποίες έστειλαν ηλεκτρονικά σε όλους τους καθηγητές του σχολείου. Αρκετές από τις παραπάνω εργασίες εκτίθενται στους πίνακες του σχολείου.