Πίσω στα θρανία!!!

Οι καλοκαιρινές διακοπές έφτασαν στο τέλος τους και η νέα σχολική χρονιά 2015-2016 έχει ήδη αρχίσει.  Έως και την Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου το σχολείο θα παραμένει ανοικτό κατά τις ώρες 08.00-14.00 για τη διευθέτηση κάθε ζητήματος που αφορά τους μαθητές και τη φοίτησή τους.

Ο αγιασμός θα γίνει την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου στις 8:30.

καλη χρονια

 

 

 

Η πεταλούδα και το κορίτσι

Το παραμύθι που θα διαβάσετε παρακάτω το εμπνεύστηκαν και το έγραψαν στο εργαστήριο της πληροφορικής οι μαθήτριες του Δ2 Κατσόγιαννη Μάιρα και Σωτηρίου Μαρία-Ελένη!!! 

 

Μια φορά και έναν καιρό ζούσε ένα κοριτσάκι η Άννα σε ένα χωριουδάκι μακριά από την πόλη .Μια μέρα πήγε με τους γονείς της και την μικρή της αδελφούλα τη Μαρία εκδρομή στο δάσος για δέκα οχτώ μέρες . Όταν έφτασαν έστησαν τις σκηνές τους .Το άλλο πρωί καθώς περπατούσε στο δάσος γνώρισε  μια πεταλούδα .Αυτή η πεταλούδα δεν ήταν οποιαδήποτε πεταλούδα , ήταν η Φωτεινούλα η ποιο λαμπερή , πολύχρωμη  ,φωτεινή πεταλούδα σε όλο το δάσος . Η Άννα θέλησε να την κάνει φίλη της. Το ίδιο και η πεταλούδα . Έτσι έγιναν φίλες. Την πρώτη μέρα καθώς περπατούσε στο δάσος άκουσαν έναν περίεργο ήχο από τους θάμνους . Ήταν ο φύλακας της Πεταλουδοχώρας  ,ήταν ένα σκυλάκι που το έλεγαν Σπίθα . Τον διάλεξαν ,γιατί τους είχε σώσει από την κακιά μάγισσα Κρουμάλα .Ξέρετε  τα παλιά τα χρόνια αυτή  η  μάγισσα δημιουργούσε καταστροφές παντού. Ακόμα και στην Πεταλουδοχώρα.. Η Φωτεινούλα λοιπόν άρχισε  να τους διηγείται την ιστορία για την μάγισσα .

«Μια φορά κι έναν καιρό . Τους είπε. Ζούσε μια κακιά μάγισσα η Κρουμάλα  .Τότε

που έγινα δεκαπέντε χρονών, οι γονείς μου  διοργάνωσαν ένα πάρτι για τα γενέθλιά μου .Όταν πήγα να σβήσω τα δεκαπέντε πεταλουδοκεράκια  μου. Εμφανίστηκε αυτή η μάγισσα και άρπαξε την μικρή μου αδερφή, γιατί ήθελε να κατακτήσει την  Πεταλουδοχώρα ,Ο μπαμπάς  μου όμως αρνήθηκε τότε η μάγισσα Κρουμάλα πήρε την αδερφή μου μακριά και από τότε δεν την ξαναείδαμε ποτέ» είπε δακρύζοντας η Φωτεινούλα.

-Μην κλαις. Της είπε η Άννα  .Θα την βρούμε.

-Όχι δεν μπορούμε ,θα μας πάρει κι εμάς .

-Είμαστε φίλες .Και για αυτό είναι  οι φίλες ,για τις δύσκολες στιγμές.Της είπε η Άννα.

-Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!Της απάντησε η πεταλούδα.

O Σπίθας έφυγε .Η πεταλούδα οδήγησε την Άννα στην Νεραϊδοσχολή, για να γίνει νεράιδα .Ο πατέρας της  είχε πει πως κανένας θνητός δε μπορούσε να τη βοηθήσει μόνο οι πεταλούδες και οι νεράιδες.

Η Φωτεινούλα  έπρεπε να κάνει κάτι.

Τότε σκέφτηκε να την πάει στην Νεραϊδοσχολή . Όμως για να την διδάξουν οι δασκάλες της Νεραιδοσχολής έπρεπε να έχει νεραϊδοφτερά .

Έτσι οι δυο φιλενάδες πήγαν στα νεραϊδομαγαζιά για να ψωνίσουν νεραϊδοφτερά. Μετά από πολλές επιλογές αποφάσισαν να πάρουν τα φούξια γυαλιστερά  με τη χρυσόσκονη που είχαν τιρκουάζ σχέδια .Πήγαν και σε άλλα μαγαζιά. Την άλλη μέρα πήγε στην νεραϊδοσχολή και πλέον οι δάσκαλοι μπορούσαν

να την διδάξουν .Σιγά σιγά έκανε φίλες και μετά από λίγες μέρες έμαθε πως την έψαχναν οι γονείς της .

Young Girl (8-10) Dressed in a Fairy Costume --- Image by © Royalty-Free/Corbis

 

Την επόμενη μέρα ήρθε η Φωτεινούλα να την ξυπνήσει.

–        Ξύπνα έχεις να πας στο νεραιδοσχολείο.

–        Τι έχω ;

–        Νεραιδοσχολείο αυτό που πηγαίνουν οι νεράιδες για να μάθουν να χρησιμοποιούν τις δυνάμεις τους

–        Πόσες μέρες πρέπει να πηγαίνω;

–        Μία μέρα γιατί το μόνο που έχεις να μάθεις είναι η τεχνική , απλά πρέπει να πιστεύεις στον εαυτό σου!!!

 

Τελικά πήγαν στο νεραιδοσχολείο. Στην Άννα άρεσε τόσο πολύ που ήθελε να μείνει εκεί για πάντα. Έμαθε τόσα πολλά για τις νεράιδες .

Colorful Scoops of Ice Cream

 

 

 

Τώρα πια ήταν έτοιμη να πολεμήσει την μάγισσα!!! Έτσι η Άννα πήρε το μαγικό ραβδί της και μαζί με την Φωτεινούλα άρχισαν να βαδίζουν προς το κάστρο της μάγισσας .Το μόνο που δεν ήξεραν ήταν ότι είχαν πάρει λάθος δρόμο. Προχώρησαν       προχώρησαν    … και έφτασαν στην Παγωτούπολη. Αυτή η πόλη ήταν γεμάτη παγωτά.

Και η κάτοικοί της ζούσαν σε σπίτια από παγωτά .Βράδιαζε έτσι οι κάτοικοι της Παγωτούπολης τους φιλοξένησαν .

νεραϊδα

Μπήκαν μέσα ,η Φωτεινούλα  βρήκε την αδελφή της την έλεγαν Μαργαρίτα  .Είχε κίτρινα φτερά με κόκκινες μπλε και πράσινες πινελιές .Την ελευθέρωσαν .Τους είδε όμως η μάγισσα. Πολέμησαν τα τρία κορίτσια εναντίον της μάγισσας  .Την νίκησαν .Διότι η Φωτεινούλα άγγιξε την Μαργαρίτα και μαζί έβγαλαν μία λάμψη.  Η Άννα και η μάγισσα συμφώνησαν να μην ξαναενοχλήσει την Πεταλουδοχώρα .Έτσι η Φωτεινούλα και η Μαργαρίτα γύρισαν σπίτι τους. Και η Άννα το ίδιο ,ελπίζοντας μην ξεχαστεί ποτέ η περιπέτειά  τους .

HAPPY END!!!

Καλό καλοκαίρι!!!!

Υπάρχει καλύτερος τρόπος να σας στείλουμε τις ευχές μας για ένα καλό και ξεκούραστο καλοκαίρι;

Τις ζωγραφιές αυτές τις δημιούργησαν στο εργαστήριο της πληροφορικής οι μαθήτριες του Δ1 Ευαγγελία Δαγδελένη, Αγλαΐα Καβάλα και Δανάη Γεωργίου!!!

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!!!ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ           Καλοκαίρι 1

 

 

Αθλητικές δραστηριότητες

Εικόνα 118Εικόνα 120Εικόνα 125Εικόνα 130Εικόνα 132Εικόνα 136Εικόνα 138Εικόνα 142Εικόνα 151Εικόνα 158Εικόνα 160Εικόνα 164Εικόνα 170Εικόνα 179

Ο ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ…ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ

Εικόνα 004Εικόνα 006Εικόνα 010Εικόνα 011Εικόνα 019Εικόνα 020Εικόνα 023Εικόνα 027

Εικόνα 030Εικόνα 046Εικόνα 061Εικόνα 077Εικόνα 082Εικόνα 086Εικόνα 105ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ 2

ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ 1

ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ 3

ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ 4ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ 5

ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ 6Μια καταπληκτική παράσταση με κύριους πρωταγωνιστές του μαθητές της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας δόθηκε την Τετάρτη 10 Ιουνίου το απόγευμα στην αυλή μας. Οι μικρές μαθητές μάγεψαν το κοινό με την άριστη ερμηνεία των ρόλων τους. Συγχαρητήρια στους μαθητές και τους δασκάλους τους την κ. Σελέκου Αλεξία, την κ. Μουχτούρη Βασιλική, την κ. Τοπιντζή Πένυ και τον κ. Καρτέρη Νίκο για τη δουλεία τους. Οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους !

Ευχαριστούμε την μητέρα του σχολείου μας κ. Τσαμαλή Ζωή για την κατασκευή του καραβιού του Οδυσσεβάχ , τον κ. Στάικο Αλέκο για την προσφορά των υλικών που απαιτήθηκαν για τα σκηνικά , τον κ. Λαγό Θανάση που μας πρόσφερε τα DVD για την αναπαραγωγή της εγγραφής του έργου και φυσικά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που ανέλαβε το μισό του κόστους της ενοικίασης των κουστουμιών.

Συμμετοχή σε διασχολικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου

IMG_3743 IMG_3746 IMG_3747 IMG_3748 IMG_3760

 

Με δύο ομάδες συμμετείχε το σχολείο μας στους διασχολικούς αγώνες που διοργανώνει το τμήμα Φυσικής Αγωγής του νομού μας. Η μία ομάδα έφτασε στους ημιτελικούς και η άλλη είχε μια πολύ καλή παρουσία. Συγχαίρουμε τα παιδιά για τη συμμετοχή τους και τους ευχόμαστε να δίνουν το καλό αγώνα  σε όλες τις μάχες της ζωής τους.

Ευχαριστούμε το ταξιδιωτικό γραφείο του κ. Τσότρα που ανέλαβε να μεταφέρει χωρίς αμοιβή τα παιδιά στο γήπεδο με τη συνοδό τους την κ. Κοκοντίνη Βενετία

Ημέρα περιβάλλοντος από τη ΔΕΠΟΔΑΘ για τους μαθητές στην κεντρική πλατεία

IMG_3774IMG_3763IMG_3773IMG_3780IMG_3788IMG_3792

 

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος(5/6), η Α1΄ τάξη του σχολείου μας, τη Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015 συμμετείχε στις εκδηλώσεις που διοργάνωσε η ΔΕΠΟΔΑΘ του Δήμου Θηβαίων στην κεντρική πλατεία της Θήβας με θέμα την “Ανακύκλωση”. Τα Παιδιά έπαιξαν επιδαπέδια παιχνίδια που είχαν ως στόχο την ενημέρωση και τη συζήτηση για την ανακύκλωση και τα ανακυκλώσιμα υλικά. Έπειτα οι μικροί μας μαθητές ζωγράφισαν θέματα από τη φύση και το περιβάλλον. Τέλος μοιράστηκαν μπαλόνια, μαγνητάκια και σχετικά ενημερωτικά φυλλάδια.
    Ευχαριστούμε πολύ τους υπαλλήλους της ΔΕΠΟΔΑΘ για την ευκαιρία που έδωσαν στα παιδιά να έρθουν σε επαφή με την ανακύκλωση παίζοντας και διασκεδάζοντας.

Μετάβαση με υιοθεσία

175349-kardiaμεταβα

Στο πλαίσιο του προγράμματος της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, οι μαθητές του 2ου Νηπιαγωγείου Θήβας «υιοθετήθηκαν» από το Γ1 τμήμα του σχολείου μας. Κατά τη διάρκεια της γνωριμίας μας, τα νήπια ξεναγήθηκαν σε όλους τους χώρους της σχολικής μας μονάδας, έπαιξαν στο διάλειμμα με τους μεγαλύτερους μαθητές και επισκέφτηκαν το πρώτο τμήμα της Τρίτης τάξης όπου τους υποδέχτηκε η κυρία Νανά Μικροπούλου. Μαθητές και νήπια συμμετείχαν από κοινού σε κατασκευές, σε δραστηριότητες εικαστικών και σε ομαδικά παιχνίδια. Τα παιδιά του Γ1 «υιοθέτησαν» από ένα νήπιο, έκοψε ο καθένας την καρδιά που ζωγράφισε στη μέση και έδωσαν ραντεβού το Σεπτέμβρη, ώστε να ενώσουν τις κομμένες καρδιές. Μ’ αυτόν τον τρόπο, οι μικροί μας φίλοι θα ξεκινήσουν την νέα σχολική χρονιά έχοντας στο πλευρό τους κάποιον που θα τους προστατεύει.

H λειτουργία του σχολείου την Τετάρτη 10 Ιουνίου.

Την Τετάρτη 10 Ιουνίου τα μαθήματα όλων των τμημάτων θα ολοκληρωθούν στις 13.15 καθώς στη συνέχεια θα πραγματοποιηθούν στο σχολείο οι προβλεπόμενες από το νομοθετικό πλαίσιο διαδικασίες για την επιλογή Διευθυντών Σχολικών Μονάδων. Την ημέρα αυτή δε θα λειτουργήσει το ολοήμερο τμήμα.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

οδυσσεβάχ

Με μεγάλη χαρά σάς προσκαλούμε να παρακολουθήσετε τη θεατρική παράσταση «Οδυσσεβάχ» της Ξένιας Καλογεροπούλου, σε μουσική Διονύση Σαββόπουλου, που ανεβάζουν οι μαθητές της Στ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015 στις 7:30μ.μ, στο προαύλιο του σχολείου.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση