Σας ενημερώνουμε πως σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία τα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δε λειτουργούν την 30η Ιανουαρίου, εορτή των Τριών Ιεραρχών. Την ημέρα αυτή θα γίνει εκκλησιασμός των μαθητών στον Ι. Ν. του Αγίου Δημητρίου Μεγάλης Παναγίας. Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο κανονικά και αφού μεταβούν με τους εκπαιδευτικούς στην εκκλησία, θα επιστρέψουν στο σχολείο, από όπου θα αποχωρήσουν κατά το διάστημα 10.00 – 10.10. Το ολοήμερο τμήμα δε θα λειτουργήσει την ημέρα αυτή. Τα δρομολόγια των λεωφορείων για τους μετακινούμενους μαθητές το πρωί θα πραγματοποιηθούν κανονικά. Επιστροφή για το Αμπελοχώρι και Λουτουφί θα έχει στις 14:00. Η παρουσία των μαθητών είναι υποχρεωτική.
Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών
Ιαν 17 27
Κοπή βασιλόπιτας.
Ιαν 17 26
Πρωί -πρωί τη Δευτέρα 14 βασιλόπιτες έφτασαν στο σχολείο μας, μία για κάθε τμήμα και μία για το Σύλλογο Διδασκόντων. Βασιλόπιτες σπιτικές φτιαγμένες από μητέρες με όρεξη και μεράκι για τα βλαστάρια τους. Ο τυχερός που έβρισκε το φλουρί, έπαιρνε ένα δωράκι που ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων είχε ετοιμάσει . Τυχερή από το Σύλλογο Διδασκόντων η κ. Σοφία Συμεωνίδου. Από τους μαθητές μας τυχεροί ήταν :
Α1: Καραστέργιος Αθανάσιος
Α2: Νακόπουλος Χριστόφορος
Β1 : Καμούτσης Δημήτριος
Β2: Μίχα Άννα
Γ1: Λεμονάκος Αγησίλαος
Γ2 : Σαλιχάσι Ηλίας
Δ1: Βάθης Αθανάσιος
Δ2: Μπασέα Λουίζα
Δ3: Ξύδη Αλεξάνδρα
Ε1: Ρεμουντάκης Ραφαήλ
Ε2: Παπάζογλου Ειρήνη
ΣΤ1: Κόλλιας Παναγιώτης
ΣΤ2: Κατσόγιαννη Μάιρα
Ευχόμαστε σε όλους, τυχερούς και μη καλή και ευλογημένη χρονιά !!!
“Χριστουγεννιάτικοι…μπελάδες”
Δεκ 16 25
Την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου, οι μαθητές της Α΄τάξης παρουσίασαν τη θεατρική παράσταση με τίτλο
“Χριστουγεννιάτικοι Μπελάδες” με την παρουσία του Δημάρχου Θηβαίων κ. Νικολάου , των γονέων , των παππούδων, γιαγιάδων και πολλών φίλων, Το έργο είναι βασισμένο στο παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά “Ο Αϊ-Βασίλης στη φυλακή με τους 83 αρουραίους”.
Την επιμέλεια της γιορτής είχαν οι δασκάλες της Α΄τάξης κ. Τρικαλίτη Σούλα και Σαρακατσιάνου Μαρία, καθώς και
ο θεατρολόγος μας κ. Παναγόπουλος Γιάννης. Τα χορευτικά ανέλαβε η γυμνάστριά μας κ. Καπέλιου Σωτηρία.
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν μαρτυρούν το υπέροχο αποτέλεσμα!
Οι ευχές μας
Δεκ 16 24













