Το σχολείο μοσχομύρισε κρέπες

ΚΡΕΠΕΣ

Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος,  οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του Σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να γευτούν κρέπες που … οι ίδιοι ετοίμασαν.
Στα πλαίσια λοιπόν του μαθήματος των γαλλικών , οι μαθητές γνώρισαν τις ρίζες του γαλλικού αυτού εδέσματος. Πρόκειται για έθιμο που είναι άμεσα συνδεδεμένο με τη La CHANDELEUR (Η Υπαπαντή του Χριστού) στις 2 Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με την παράδοση το σχήμα της κρέπας, στρογγυλό και το χρώμα της, χρυσαφένιο, συμβολίζει τον Ήλιο, την πηγή του φωτός, που επιστρέφει την άνοιξη μετά από ένα σκοτεινό και κρύο χειμώνα. Επίσης, η ευχή που κάνει κάποιος όταν πετάει ψηλά την κρέπα την αναποδογυρίζει στο τηγάνι σωστά θα πραγματοποιηθεί, ή ακόμη θα έχει ευημερία όλη τη χρονιά όποιος καταφέρει να γυρίσει την κρέπα στον αέρα κρατώντας το τηγάνι με το ένα χέρι, ενώ στο άλλο κρατά ένα χρυσό νόμισμα τραγουδώντας ένα παραδοσιακό γαλλικό τραγούδι.Η παρασκευή κρέπας σε κάθε γαλλικό σπίτι σήμαινε ευημερία ,αλλά και γούρι για την σοδειά εκείνης της χρονιάς.
Με το πέρασμα των χρόνων η ημερομηνία αυτή καθιερώθηκε ως “Γιορτή της κρέπας”.
Οι κρέπες ,τα μπενιέ, καθώς και οι βάφλες, είναι τα πιο δημοφιλή γλυκά κατά την περίοδο του καρναβαλιού.

Θέματα και λύσεις 11ου Μαθητικού Διαγωνισμού “Παιχνίδι και Μαθηματικά” (10-3-2017)

Την Παρασκευή 10 Μαρτίου οι μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας έλαβαν μέρος στον 11ο πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό ¨Παιχνίδι και Μαθηματικά ” . Μπράβο στα παιδιά που συμμετείχαν και τους ευχόμαστε καλά αποτελέσματα. Πρέπει να ξέρουν ότι καμιά εμπειρία δεν πάει χαμένη, είναι μια μικρή επένδυση για το μέλλον τους. Τα παιδιά συμμετείχαν στην πιο γνήσια και ωφέλιμη επανάσταση, στην επανάσταση της γνώσης!

 

μικρός ευκλείδης

 

 

 

 

 

Θέματα για τους μαθητές της Ε’ τάξης

Θέματα για τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης

Λύσεις  για τους μαθητές της Ε’ τάξης

Λύσεις για τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης

 

 

Η συνάντησή μας με τους δημιουργούς του βιβλίου “Το μπλοκάκι ενός UFO”

Την Πέμπτη 9 Μαρτίου, όλοι οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν με το Σωτήρη και το

Γιώργο. Ο Σωτήρης Μητρούσης, εικονογράφος του βιβλίου, ζωγράφισε στα παιδιά και ο Γιώργος Κωνσταντινίδης,

ο συγγραφέας, τους έπαιξε βιολί.  Έπαιξαν επίσης τρία παιχνίδια με θεματική από το ταξίδι του Οδυσσέα, καθώς η παρουσίαση ήταν για το τέταρτο βιβλίο της σειράς με τίτλο: Η Οδύσσεια ενός UFO, και συγκεκριμένα:

  • Έναν λαβύρινθο, που προσπαθεί το παιδί να φτάσει στην Ιθάκη
  • Βρες ποιους συνάντησε ο Οδυσσέας, όπου πρέπει μέσα από έναν πίνακα με μυθολογικούς ήρωες τα παιδιά να βρουν αυτούς που συνάντησε ο Οδυσσέας στο δρόμο του και
  • Μία λέξη, σαν το παιχνίδι κρεμάλα, όπου οι συγγραφείς παροτρύνουν τους παίχτες να κάνουν λάθη ώστε να ολοκληρώσουν μια τριήρη, όπου ανά λάθος συντίθεται μπροστά τους

Έτσι με το πέρας της συνάντησης τα παιδιά, έχουν γνωρίσει αρκετά από το ταξίδι του Οδυσσέα, αλλά το σημαντικότερο είναι πως τους έχει διεγερθεί η περιέργεια να μάθουν ακόμα περισσότερα!!

 

 

 

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτική ημερίδα.

σεμιναριο

 

 

 

Η Σχολική Σύμβουλος της 4ης Περιφέρειας Δημ. Εκπ. Βοιωτίας κ. Χριστίνα Κολοβού την Τρίτη 14 Μαρτίου 2017 διοργανώνει σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς της περιφέρειάς της με θέμα:  <<Επιστημονικές προσεγγίσεις σύγχρονων ζητημάτων διαπαιδαγώγησης >>
Εισηγητές θα είναι : α) π. Βασίλειος Θερμός, Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων-Καθηγητής Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών, β) Ελένη Μπενιάτα, Προϊσταμένη Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας και γ)   Χριστίνα Κολοβού,Σχολική Σύμβουλος

Το σχολείο μας ανήκει στην 4η περιφέρεια και ως εκ τούτου την ημέρα αυτή δε θα γίνουν μαθήματα.

Ενισχύοντας τη φιλαναγνωσία

IMG_5769

 

 

 

 

 

 

 

 

Την Πέμπτη 9 Μαρτίου θα επισκεφθούν το σχολείο μας ο συγγραφέας Γ.Κωνσταντινίδης μαζί με τον εικονογράφο Σωτ. Μητρούση. Οικονομικός αρωγός σε αυτή τη προσπάθειά μας θα είναι φυσικά ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας

 

Επίσκεψη στο Μουσείο μας!!!

 

 

Την Τρίτη 21/02/2017 τα παιδιά της Β΄ και Δ΄ τάξης του σχολείου μας , είχανε τη χαρά να επισκεφτούν το ανανεωμένο και σύγχρονο πλέον Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας. Το Μουσείο της Θήβας, στεγάζει πλήθος αντικειμένων, αντιπροσωπευτικών των χιλιετιών της συνεχούς ανθρώπινης δραστηριότητας στη Βοιωτία.
Τα παιδιά με τη βοήθεια της ξεναγού , ήρθαν σε μια πρώτη επαφή με τον εκθεσιακό χώρο. Έμαθαν για το εμπόριο και τις ανταλλαγές εκείνης της εποχής .Είδαν τάφους με τα ευρήματά τους . Γνώρισαν τους Κούρους και ενημερώθηκαν για τον τρόπο που γίνονταν τα ψηφιδωτά. Βέβαια ο χρόνος δεν  έφτασε, γιατί το Μουσείο αυτό χρειάζεται πολλές επισκέψεις ακόμα για να το δούμε και να το χορτάσουμε!! Αισθάνθηκαν  όλοι ιδιαίτερα υπερήφανοι για την ιστορία της πόλης μας και τα παιδιά για το μυθικό ήρωά τους το Θηβαίο  Ηρακλή .
Έπειτα επισκέφτηκαν  το Συνεδριακό Κέντρο της πόλης μας.Εκεί παρακολούθησαν σε εικονική πραγματικότητα την ” Αρχαία Καδμεία” ,τον τρόπο που ζούσαν οι αρχαίοι Θηβαίοι και τη λειτουργία του κράτους τους.Το πρόγραμμα ήταν διαδραστικό!!Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν και έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις και με την υπόσχεση ότι θα το επαναλάβουμε!!

IMG_5687IMG_5700IMG_5711
IMG_5717IMG_5719IMG_5721

Το 2ο Δημοτικό… τσικνίζει

 

Και τη φετινή Τσικνοπέμπτη, σύμφωνα με το έθιμο, η διάχυτη μυρωδιά της τσίκνας σκέπασε τον αέρα στο προαύλιο του σχολείου μας. Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, τηρώντας την παράδοση, προσέφερε σε όλους το παραδοσιακό έδεσμα  της ημέρας,  το ψητό κρέας σε σουβλάκια σε μικρούς και μεγάλους.

Ακολούθησαν παραδοσιακοί και μοντέρνοι χοροί, το γαϊτανάκι,  διασκεδαστικά παιχνίδια και άλλα δρώμενα από τους μαθητές και τις μαθήτριες των μεγάλων τάξεων. Στο τέλος, μικροί και μεγάλοι το ΄ριξαν στον χορό με τους ήχους παραδοσιακών τραγουδιών. Στη παρέα μας προστέθηκαν και οι οργανοπαίχτες από την παρέα του Γαστουνιώτη που μας έβαλαν για τα καλά στο κλίμα του βλάχικου γάμου, που αρχίζει τη μέρα αυτή.

Όταν ακούστηκε το κουδούνι της λήξης, όλοι ευχήθηκαν για χρόνια πολλά και έδωσαν ραντεβού για την επόμενη χρονιά. Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων που κλέβοντας από το προσωπικό τους χρόνο προσπαθούν να προσφέρουν χαρά στα παιδιά, καθώς και την κ. Χριστίνα Κολοβού Σχολική Σύμβουλο για την παρουσία της.Ευχόμαστε σε όλους Καλές Αποκριές και του χρόνου στο μέτρο!

 

Έκφραση ευχαριστιών !!!

α

 

 

 

 

Ευχαριστούμε πολύ τον κ, Κωνσταντίνο Σταυρίδη,  γονέα του σχολείου μας για την προσφορά που μας έκανε σε επιδέσμους και επιθέματα σιλικόνης  πολύ μεγάλης αξίας, για την αντιμετώπιση τραυμάτων. Ευπρόσδεκτα μεν, αχρείαστα  δε…

Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε και τον κ. Μάδη που μας έκανε δωρεάν τη συντήρηση του ανελκυστήρα για 2η συνεχόμενη χρονιά, χωρίς να έχει καν παιδί στο σχολείο μας. Πάσα προσφορά δεκτή.

β

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης

1

 

Την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017, οι μαθητές της  Α’,Β’, Γ’ και Δ΄ τάξης του σχολείου μας ,παρακολούθησαν στο Συνεδριακό Κέντρο της πόλης μας την θεατρική παράσταση “ΜΙΚΡΕΣ ΚΥΡΙΕΣ” βασιζόμενη στο λογοτεχνικό έργο της Λουίζα Μέι Άλκοτ. Ίσως η ωραιότερη και πιο τρυφερή οικογενειακή ιστορία στην παγκόσμια παιδική λογοτεχνία, ένα από τα πιο αγαπημένα μας αλλά και κλασικά βιβλία .

Τα όνειρα που κάνουν τα 4 κορίτσια καθώς πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και οι επιθυμίες τους, ξεδιπλώνονται σε ένα έργο-ύμνο στην αξία της οικογένειας, της αγάπης και της φιλίας  προωθεί έννοιες, όπως η δικαιοσύνη, η αλληλοβοήθεια, η πίστη στο όνειρο και η επίτευξη κάθε στόχου. Μια περιπέτεια, γεμάτη  τρυφερότητα ευαισθησία για την αθωότητα των παιδικών μας χρόνων.
23

Αποκριάτικο πάρτυ

 

Με το καθιερωμένο αποκριάτικο πάρτυ υποδέχεται  και φέτος την Αποκριά ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας ,

Το πάρτυ θα γίνει την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017 στις 7:30 μ.μ. στο ΤΖΑΚΙ.  Τιμή εισόδου 5 ευρώ/άτομο. Παιδιά κάτω των 6 ετών δωρεάν.

Μας  περιμένουν λοιπόν όλους μικρούς και μεγάλους να  μεταμφιεστούμε  να διασκεδάσουμε, να  χορέψουμε και να προσθέσουμε ένα όμορφο βράδυ στη ζωή μας !!!.
blog

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση