Παρατίθεται παρακάτω η ευχαριστήρια επιστολή που λάβαμε από τους εθελοντές του WinCancer για τη συμμετοχή του σχολείου μας στη δράση “Επισκεπτήριο Αγάπης” που αφορούσε την κατασκευή και αποστολή χριστουγεννιάτικων καρτών σε συνανθρώπους μας που νοσηλεύονταν κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.
Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα , έχει επιμεληθεί ο επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Αντώνιος Χρήστου και πραγματοποιείται με τη στήριξη του Stelios foundation.
Πατώντας πάνω στον σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή:
https://blogs.sch.gr/2dimtherm/files/2026/03/WinCancer-EYCHARISTHRIA-EPISTOLH.pdf
Στη δράση συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες του Γ1 και του Ολοήμερου προγράμματος υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους.
Συνεχίζουμε να φυτεύουμε αγάπη και καλοσύνη.

