Σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το διαθεματικό πάρκο “Αρχαία Ελλάδα” στον χώρο της ΔΕΘ.
Ένα μαγικό ταξίδι στο χρόνο…όπου τα παιδια συνάντησαν αρχαίους φιλοσόφους, τον Ηρακλή,τον Μ.Αλέξανδρο,την Μέδουσα, τους θεούς του Ολύμπου, τον Αχιλλέα με τον Δούρειο Ίππο…
Μια μοναδική εμπειρία για όλους…


