Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Τα Χριστούγεννα χαρακτηρίζονται ως ημέρα αγάπης και προσφοράς. Όπως τις προηγούμενες χρονιές, έτσι και φέτος ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας ζητά τη βοήθεια όλων για να ενισχύσουμε το ίδρυμα «Η Μέλισσα» και “Πνοή Ελπίδας”.
Να θυμόμαστε όλοι ότι σημασία δεν έχει η ποσότητα αλλά η προσφορά μας να γίνεται με αγάπη… από την καρδιά μας…
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων!
Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων
2ου Δημοτικού Σχολείου Θέρμης

