Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Τα Χριστούγεννα χαρακτηρίζονται ως ημέρα αγάπης και προσφοράς. Όπως τις προηγούμενες χρονιές, έτσι και φέτος ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας ζητά τη βοήθεια όλων για να ενισχύσουμε το ίδρυμα «Η Μέλισσα» και “Πνοή Ελπίδας”.
Να θυμόμαστε όλοι ότι σημασία δεν έχει η ποσότητα αλλά η προσφορά μας να γίνεται με αγάπη… από την καρδιά μας…
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων
2ου Δημοτικού Σχολείου Θέρμης

IMG 20221209 082018Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε για τις διακρίσεις των μαθητών του σχολείου μας.

Πιο συγκεκριμένα η μαθήτρια Τασιού Ελπίδα, αθλήτρια του Αθλητικού Συλλόγου “Θερμαίος” συμμετείχε στο Αναπτυξιακό πρωτάθλημα Πιγκ-Πογκ παγκορασίδων που έγινε στην Αλεξανδρούπολη. Παίζοντας σε μεγαλύτερη κατηγορία από την ηλικία της πήρε το χρυσό μετάλλιο.

Ο μαθητής Βασίλης Γαλανάκης βραβεύτηκε επίσης με χρυσό μετάλλιο στους Πανελλήνιους Αγώνες Ρομποτικής.

Τέλος ο μαθητής Κεσίσογλου Απόστολος διακρίθηκε στον διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας “Πυθαγόρας” για τον οποίο του απενημήθηκε έπαινος.

Η διεύθυνση του σχολείου και οι εκπαιδευτικοί συγχαίρουν θερμά τους μαθητές.