ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ

Γράφει η Καλλιντέρη Ευαγγελία ,δασκάλα της Β2 Τάξης

ΒΙΒΛΙΑΣτο πλαίσιο του προγράμματος φιλαναγνωσίας που υλοποιούμε φέτος στην τάξη μας καλέσαμε τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ να μας επισκεφτούν. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές βιβλιοθήκες στις σχολικές τάξεις. Εμείς έπρεπε να επιλέξουμε το θέμα των βιβλίων και εφόσον η Ν.Αγχίαλος είναι ένας παραθαλάσσιος τόπος τι άλλο θα μπορούσαμε να διαλέξουμε …………διαλέξαμε τη θάλασσα!!!!!!

Οι μαθητές  περίμεναν με ανυπομονησία τη βαλίτσα και μόλις αυτή  ήρθε στην τάξη την υποδέχτηκαν με χαρά. Τα βιβλία παρέμειναν στο σχολείο μας αρκετό καιρό κι έτσι είχαμε χρόνο να τα επεξεργαστούμε ,να τα διαβάσουμε και να τα δανειστούμε. Κάναμε βιβλιοπαρουσιάσεις ,δραματοποιήσεις ,ζωγραφίσαμε και μάθαμε πολλά καινούρια πράγματα για τη θάλασσα.

Τα παιδιά με την ιδέα ότι τα ίδια βιβλία διαβάζονται και από άλλους μαθητές από διάφορες περιοχές της χώρας μας ενθουσιάστηκαν .Ευχόμαστε με το καλό να μας ξανάρθουν!!!!

Παγκόσμιος Διαγωνισμός για τα Συνεργαζόμενα Σχολεία με την UNESCO (ASPnet)

 

AS_1Σας γνωρίζουμε ότι, το σχολείο μας είναι ένα από τα 34 δημοτικά σχολεία  της Ελλάδος που συνεργάζεται με την UNESCO και ιδιαίτερα συμμετέχει στο Δίκτυο AS_2Συνεργαζόμενων Σχολείων (ASPnet) που είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο με 177 χώρες και συμμετέχουν 8.000 περίπου εκπαιδευτικά ιδρύματα. Το σχολείο μας δήλωσε συμμετοχή το 2016.

Στο δίκτυο συμμετέχουν σχολεία τα οποία  ενδιαφέρονται να διεξάγουν δραστηριότητες με στόχο τη βελτίωση της ποιοτικής εκπαίδευσης, ειδικότερα την ηθική, πολιτιστική και διεθνή διάσταση. Αυτό το δίκτυο σχεδιάστηκε για να λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής στη διάχυση της πληροφόρησης των αποτελεσμάτων που αποκτήθηκαν έτσι ώστε και άλλα σχολεία της χώρας να διεξάγουν παρόμοιες δραστηριότητες.

TAS_4α  Συνεργαζόμενα Σχολεία δεσμεύονται να προωθήσουν τα ιδανικά της UNESCO υλοποιώντας πιλοτικά προγράμματα, που στόχο έχουν να καταστήσουν τους νέους ανθρώπους ικανούς ν’ αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά της προκλήσεις ενός περίπλοκου και συνεχώς αναπτυσσομένου κόσμου.

 

Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων το σχολείο μας συμμετείχε στον παγκόσμιο διαγωνισμό για τα συνεργαζόμενα σχολεία με την UNESCO με θέμα «Ανοίγουμε τον νου και την καρδιά στους πρόσφυγες». Συγκεκριμένα τα τμήματα Ε1 και Ε2 μετά από συζήτηση, προβληματισμό και ανταλλαγή απόψεων πάνω στο θέμα των προσφύγων εκφράστηκαν δημιουργικά μέσα από την κατασκευή κολλάζ.AS_3

 

Οι δε μαθητές του ΣΤ2 χωρίστηκαν σε δυο ομάδες όπου μετά από εποικοδομητική συζήτηση αποφάσισαν να ζωγραφίσουν μία  εμπόλεμη πολιτεία και την διαφυγή των προσφύγων μέσα από την θάλασσα σε μια άλλη πολιτεία όπου βρίσκουν επιτέλους την ειρήνη.

Τέλος το έργο συμπληρώθηκε με συνθήματα για τους πρόσφυγες στην αγγλική γλώσσα όπως:

Hope saves livesAS_5 AS_6

Show mercy

Open the door to the future

They need our love

Give refugees a chance

Yes to refugees, No to racism.

Παγκόσμια ημέρας ολοκαυτώματος

Έγραψαν οι μαθητές του ΣΤ2.

Χρήστος Πρασσάς, Αικατερίνη-Ελένη Ράλλη, Κώστας Τζάνος, Βασίλης Τοκαλής, Βασίλης Σταθόπουλος.

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας ημέρας ολοκαυτώματος 27 Ιανουαρίου  όλοι οι μαθητές του  Σχολείου μας, παρακολούθησαν ένα ενημερωτικό ντοκιμαντέρ σχετικά με την γενοκτονία των Εβραίων στα στρατόπεδα συγκέντρωσης.

ΟΛ_1Στο Ολοκαύτωμα εξοντώθηκαν 6.000.000 Εβραίοι με οργανωμένο και συστηματικό τρόπο. Κυνηγήθηκαν, εκτοπίστηκαν, συγκεντρώθηκαν και οδηγήθηκαν στα στρατόπεδα του θανάτου. Είδαμε τα τρένα που μετέφεραν στα βαγόνια τους  εκτοπισμένους Εβραίους, όπου μετά από διαλογή τους «μάρκαραν» στο χέρι τον αριθμό τους, έκοβαν τα μαλλιά των κοριτσιών, έπαιρναν τα ρούχα και τα κοσμήματά τους και στη συνέχεια τους έντυναν με τις ριγέ στολές των κρατουμένων. Όσοι ήταν ικανοί για εργασία οδηγούνταν σε εργοστάσια και άλλες ΟΛ_3«εργασίες» εντός του στρατοπέδου, ενώ οι αδύναμοι και άρρωστοι πήγαιναν κατευθείαν στα «ντους» όπου δηλητηριώδη αέρια τους σκότωναν και στην συνέχεια θάβονταν σε ομαδικούς τάφους ή καίγονταν στα κρεματόρια. Ακόμη πληροφορηθήκαμε για τις καλύβες και τα ράφια όπου οκτώ περίπου άτομα στοιβαγμένα κοιμούνταν με ελάχιστο φαγητό και μετά από πολύωρη  κοπιαστική εργασία. Επίσης μάθαμε για τα πειράματα- βασανιστήρια του Μένγκελε στα δίδυμα παιδιά.

Σύμφωνα και με το μήνυμα του υπουργού Παιδείας, όλες και όλοι να γίνουμε ακόμη πιο ανεκτικοί στο διαφορετικό και να πιστέψουμε βαθειά μέσα μας, κανείς και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να λογίζεται λιγότερο άνθρωπος από τους υπόλοιπους και ιδιαίτερα αυτό που χρειάζεται να νιώθουμε είναι η αποφασιστικότητα ότι δεν θα επιτρέψουμε σε τίποτα παρόμοιο να συμβεί ξανά. Ποτέ.

ΟΛ_2Τέλος είδαμε φωτογραφικό υλικό από τα στρατόπεδα του Άουσβιτς 1 και Άουσβιτς  2 όπου δάσκαλοι του Σχολείου μας είχαν επισκεφθεί στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος COMENIUS.

Την 01/02/2016 οι μαθητές της  ΣΤ’ τάξης παρακολουθήσαμε την ταινία «Το παιδί με τις ριγέ πυτζάμες» όπου είχε θέμα την εξόντωση των Εβραίων από τους Ναζί.

Ελπίζουμε η ανθρωπότητα στο μέλλον να μην ζήσει ποτέ κάτι παρόμοιο και απάνθρωπο.

 

Εορτασμός των Τριών Ιεραρχών

τεις ΙεράρχεςΤη Δευτέρα  Τετάρτη 30 Ιανουαρίου, ημέρα εορτής των  Τριών Ιεραρχών, οι μαθητές του σχολείου  μας εκκλησιάστηκαν στον Ιερό Ναό του Αγίου Ραφαήλ, Νικολάου, Ειρήνης και Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Παρακολούθησαν με ευλάβεια τη θεία λειτουργία και  την Αρτοκλασία. Η σχολική χορωδία έψαλε το απολυτίκιο των Αγίων υπό την καθοδήγηση  της   Μουσικού Κυριακοπούλου Μαρίλης. Εκφωνήθηκε λόγος από τη δασκάλα της Ε΄ τάξης, Πολύζου Χριστίνας.

Με την ονομασία Τρεις Ιεράρχες αναφέρονται τρεις επιφανείς Άγιοι και θεολόγοι της ορθόδοξης χριστιανικής θρησκείας, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Βασίλειος ο Μέγας και ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός ή Θεολόγος. Η γιορτή τους είναι γιορτή της παιδείας και των γραμμάτων, γιορτή των δασκάλων και των μαθητών.

Η κοινή τους εορτή  καθιερώθηκε από το 1100 μ.Χ. και το 1842-43 το πανεπιστήμιο των Αθηνών καθιέρωσε για το ελεύθερο πια Ελληνικό κράτος τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών ως γιορτή της Παιδείας .

Οι Τρεις Ιεράρχες αποτελούν αξεπέραστο πρότυπο δασκάλου για όλους εμάς γιατί δεν περιορίστηκαν στη στείρα απόκτηση γνώσεων, δε σπούδασαν για να εξυπηρετήσουν το προσωπικό τους συμφέρον αλλά για να μοιραστούν τα αγαθά της γνώσης με όλους εμάς. Ο Τρεις Ιεράρχες αγωνίστηκαν για να αποκτήσουν γνώσεις και να τις μεταλαμπαδεύσουν σε όλους εμάς χωρίς να περιμένουν ανταλλάγματα παρά μόνο με ένα στόχο, να καλλιεργήσουν τη φιλανθρωπία, την ευσπλαχνία και την αγάπη στις καρδιές των συνανθρώπων τους, την αγάπη για το αληθινό και το φωτεινό!

Οι ίδιοι είναι και θα είναι οδηγοί προς την αληθινή γνώση και μόρφωση, αγαθά πρότυπα κάθε νέου ανθρώπου.

Κοπή πίτας από το Σύλλογο Διδασκόντων

04 01 02 0305Την Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2017, το βράδυ, ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας έκοψε την καθιερωμένη βασιλόπιτα στην ταβέρνα «Η Μίνα» στην Νέα Αγχίαλο.  Ο διευθυντής του σχολείου τόνισε ότι στο φλουρί αντιστοιχεί μια ημέρα άδεια και αφού ευχήθηκε στους συναδέλφους του «Καλή χρονιά, γεμάτη υγεία, ευτυχία, χαρά  και πολλά λεφτά» έκοψε και μοίρασε την πίτα σε όλους. Η τυχερή της βραδιάς ήταν η Δημητριάδου Ευθαλία, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, που βρήκε το φλουρί.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

ΠΣ_5Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε, στο Σχολείο μας, η πρώτη για το 2017 παιδαγωγική συνάντηση των Διευθυντών / ντριών της 3ης ΕκπαιδεΠΣ_3υτικής Περιφέρειας Σχολικών Συμβούλων Π. Ε. Μαγνησίας που διοργανώθηκε από τον κ. Σδρόλια Κωνσταντίνο, Σχολικό Σύμβουλο, την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017.

Η κεντρική θεματική ενότητα  της συνάντησης ήταν το εκπαιδευτικό έργο των σχολικών μονάδων.

Τα θέματα που απασχόλησαν τους συμμετέχοντες ήταν τα ακόλουθα:

Α. Ζητήματα ανάπτυξης και διαχείρισης του εκπαιδευτικού προσωπικούΠΣ_1ΠΣ_6

Β. Σχέσεις σχολικής μονάδας και οικογενειών μαθητών

Γ. Διαχείριση κρίσεων στις σχολικές μονάδες

Δ. Μελέτη περίπτωσης μαθητών με γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες και συνεργασία με τη Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής

Ε. Εύρυθμη λειτουργία υποστηρικτικών δομών στις σχολικές μονάδες και προβλήματα αναπλήρωσης αδειούχων εκπαιδευτικών.

ΠΣ_2 Η συνάντηση αξιολογήθηκε από τους συμμετέχοντες Διευθυντές και Διευθύντριες και από το Σχολικό Σύμβουλο ως ιδιαίτερα αποδοτική, χρήσιμη και εποικοδομητική.

Τέλος, ο Σχολικός Σύμβουλος πρόσφερε και έκοψε την καθιερωμένη ΠΣ_4πρωτοχρονιάτικη πίτα για το 2017.

Ο Διευθυντής του Σχολείου

Ηρακλής Τσέλιος

Γιορτή Χριστουγέννων

Έγραψε η Κυριακοπούλου Μαρίλη, Μουσικός

1ΧΡ_1Την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016  πραγματοποιήθηκε, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, η Χριστουγεννιάτικη γιορτή. Σε μία κατάμεστη αίθουσα η εκδήλωση ξεκίνησε με τον χαιρετισμό του Δ/ντή κ. Τσέλιου Ηρακλή και την Χριστουγεννιάτικη ομιλία από την κ. Καπουράνη Αθηνά, δασκάλα της Γ΄Δημοτικού, όπου συνόψισε, μέσα από έναν συγκινητικό λόγο, το νόημα της γιορτής των Χριστουγέννων που δεν είναι τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από ΕΙΡΗΝΗ και ΑΓΑΠΗ.1ΧΡ_2

 

 

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια παρουσιάστηκε η μαγεία των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς από τους μικρούς μαθητές της Πρώτης Δημοτικού, στην παράσταση «Ήρθαν τα Χριστούγεννα και η 1ΧΡ_3Πρωτοχρονιά», που με τη βοήθεια της κας Αντωνίου Σοφίας, Γαλάνη Κατερίνας δασκάλες της Α΄τάξης και της Κ.Φ.Α. Μαρίας Μπουρτζή, κατάφεραν να δώσουν μια εξαιρετική παράσταση. Η ευχή των λιλιπούτειων μαθητών ήταν να υπάρχει «Υγεία και Χαρά σε όλο τον κόσμο»

1ΧΡ_8Η εκδήλωση συνεχίστηκε με την παράσταση της Β1΄τάξης που υπό την επιμέλεια της δασκάλας τους κ. Γιαννάκη Μαρίας παρουσίασαν το έργο, του συγγραφέα Χαρίτου Κυριάκου, «Φον Κουραμπιές 1ΧΡ_7εναντίον κόμη Μελομακαρόνη»,  ένα αντιπολεμικό 1ΧΡ_4 γαστριμαργικό παραμύθι, ιδανικό για τις ημέρες των Χριστουγέννων! Το μήνυμα της παράστασης ήταν η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, το αίσθημα ενότητας που πρέπει να μας διακατέχει ώστε να προχωράμε με αγάπη και ειρήνη σε αυτή τη ζωή.

1ΧΡ_17 Και για τις δύο παραστάσεις οι εκπαιδευτικοί που τις επιμελήθηκαν συνεργάστηκαν με μεράκι και με τη μουσικό του σχολείου και έτσι υπήρχαντραγούδια πάνω σε γνωστές μελωδίες αλλά με πρωτότυπους στίχους, που γράφτηκαν από την κα Κυριακοπούλου Μαρίλη ειδικά για τις παραστάσεις, σε πρώτη εκτέλεση από τους μικρούς μαθητές του σχολείου μας.

1ΧΡ_5Στη συνέχεια η Β2 υπό την επιμέλεια της κα Ευαγγελίας Καλλιντέρη ανέβασε την παράσταση «Η γέννηση του Χριστού μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. . . », μία επιτυχή διασκευή του έργου, «Το 1ΧΡ_9 κοριτσάκι με τα σπίρτα».

1ΧΡ_101ΧΡ_11 1ΧΡ_121ΧΡ_141ΧΡ_18Το Κοριτσάκι με 1ΧΡ_6τα Σπίρτα ,είναι μία ιστορία μικρού μήκους από τον Δανό ποιητή και συγγραφέα Χανς Κρίστιαν Άντερσεν . Η ιστορία αφορά στα όνειρα και στην ελπίδα ενός παιδιού, και εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1845 και θα είναι πάντα η πιο επίκαιρη ιστορία για τις μέρες των Χριστουγέννων γιατί μας δείχνει ακριβώς πως μόνο μέσα από την αγάπη, την αλληλεγγύη και  την προσφορά θα υπάρξει ευτυχία για όλους μας ανεξαιρέτως.

Με πολύ χαριτωμένο αλλά και συγκινητικό τρόπο οι μαθητές της Β2 τάξης έδωσαν την παράσταση αυτή, λοιπόν, όπου το κοριτσάκι με τα σπίρτα περιέγραψε, μέσα από ένα όνειρό του αληθινό σαν τη ζωή, τη νύχτα που γεννήθηκε ο Χριστός.

Η εκδήλωση τελείωσε με ένα Χριστουγεννιάτικο μουσικό δρώμενο από τη χορωδία του σχολείου, όπου ουσιαστικά έκλεισε τον γιορτινό κύκλο που είχε αρχίσει με τα λόγια της κας Καπουράνη Α. αφού όλα τα τραγούδια επικεντρώθηκαν στην ΕΙΡΗΝΗ και στην ΑΓΑΠΗ. Το δρώμενο αποτελούνταν από γνωστές μελωδίες που εκτελέστηκαν στο αρμόνιο και 1ΧΡ_13 στο ακορντεόν 1ΧΡ_151ΧΡ_16από μαθήτριες της Ε΄τάξης, τραγούδια σε αγγλικούς στίχους που τα παιδιά τους είχαν διδαχθεί από την κα. Ματάκια Κατερίνα, δασκάλα Αγγλικών, και σκοπό είχαν να δείξουν ότι το νόημα που απορρέει από τα Χριστούγεννα είναι παγκοσμίως αποδεκτό και τραγούδια που έδειξαν ότι. . .  ο Θεός είναι η αληθινή αγάπη που κατεβαίνει στη γη και την τρέπει σε Παράδεισο και ότι όταν όλοι καταφέρουμε να αγαπάμε πραγματικά, τότε όλες οι ευχές θα έχουν αντίκρισμα . . .

Την επιμέλεια του ήχου και σε αυτή τη γιορτή είχε ο κος Τσιγάρας Γιώργος.

“Βαρνάλειο”: Ραντεβού τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

varnaleio-logo-150x150Με απόφαση του Δήμου Βόλου και αύριο, Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2017, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην περιοχή ευθύνης του θα παραμείνουν κλειστά. Κλειστοί θα παραμείνουν και οι παιδικοί σταθμοί ευθύνης του Δήμου Βόλου.

Περισσότερα εδώ

Δεν θα λειτουργήσει και αύριο το “Βαρνάλειο”

PICT0001Λόγω της συνεχιζόμενης χιονόπτωσης και της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί, με απόφαση του Δήμου Βόλου δεν θα λειτουργήσουν ούτε αύριο, Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως και οι παιδικοί σταθμοί ευθύνης του Δήμου Βόλου

 

Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2017, κλειστό το “Βαρνάλειο”

 

430686_4_166Σύμφωνα με απόφαση του Δήμου Βόλου και αφού συνεκτιμήθηκε η κατάσταση με τη συνεχιζόμενη κακοκαιρία και τις δυσμενείς προγνώσεις για το επόμενο διάστημα, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Κλειστό και αύριο το “Βαρνάλειο” Δημοτικό Σχολείο [10/1/2017]

ΒαρναλειοΣύμφωνα με απόφαση του Δήμου Βόλου:

Κλειστά θα παραμείνουν και αύριο Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017 τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην περιοχή ευθύνης του Δήμου Βόλου , λόγω της συνεχιζόμενης κακοκαιρίας.

Ο Διευθυντής

Ηρακλής Τσέλιος

Κλειστό αύριο το σχολείο

Κλειστά αύριο όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Βόλου

ImageHandlerhttp://e-thessalia.gr/klista-avrio-ola-ta-scholia-protovathmias-ke-defterovathmias-ekpedefsis-tou-dimou-volou/

ΕΥΧΕΣ!

Image.1482318108400

 3η  ΔΕΚΕΜΒΡΗ, ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

 

Γράφουν η κ.  Αγγελούκου Ελίνα, δασκάλα του τμήματος Ενταξης

                   κ.. Κυριακοπούλου Μαρίλη , Μουσικός

                   κ. Μπουρτζή Μαρία, ΚΦΑ

ΑΜΕΑ_1ΑΜΕΑ_3

 

 

Τιμώντας το σχολείο μας την ημέρα αυτή, αφιέρωσε στις 9 Δεκέμβρη μια ώρα προκειμένου να μεταφέρει στους μαθητές του σχολείου τη  γνώση και την ευαισθησία πάνω στο θέμα αυτό.

Η κυρία Αγγελούκου Ελίνα, δασκάλα του τμήματος  ένταξης αναφέρθηκε στα άτομα με ειδικές ανάγκες, εξήγησε τις αναπηρίες τους και ανέλυσε τους τρόπους επικοινωνίας και αυτοεξυπηρέτησης τους. Επισήμανε την ανάγκη για ισότητα και αποδοχή της διαφορετικότητας. Στο τέλος μαθητές του τμήματος ένταξης, όπως και η ίδια με την μουσικό του σχολείου μας έδειξαν με το δακτυλικό αλφάβητο το όνομά τους, αφήνοντας άριστες εντυπώσεις σε μαθητές και δασκάλους.

Στο μάθημα  της μουσικής τα παιδιά του Δ2  τμήματος μαζί με την μουσικό του σχολείου κ. Κυριακοπούλου Μαρίλη αποφάσισαν να αποδώσουν το θέμα μέσα από ένα δρώμενο μουσικοκινητικής και θεάτρου. Εστίασαν περισσότερο στην διαφορετικότητα και πως αυτή μπορεί να θέσει στο περιθώριο το άτομο με την αναπηρία αλλά και πως μπορεί  η σωστή ενημέρωση να κάνει την διαφορετικότητα εργαλείο ενδυνάμωσης των ανθρωπίνων σχέσεων. Εργάστηκαν  πάνω στο παραμύθι του Κώστα Μάγου ο « Ο Βρομογοργοπόδαρος» και έγινε η απόδοση του με tableaux vivants και πρωτότυπα τραγούδια σε στίχους και μουσική της μουσικού του σχολείου μας.

Κατά την διάρκεια 4 διδακτικών ωρών του μαθήματος Φυσικής Αγωγής οι μαθητές του Δ1 τμήματος μαζί με την ΚΦΑ κ. Μπουρτζή Μαρία πραγματοποίησαν διάφορες δραστηριότητες, οι οποίες παρουσιάστηκαν την ημέρα της εκδήλωσης, με στόχο την ευαισθητοποίηση, την κατανόηση σε θέματα αναπηρίας και την κινητοποίηση για υποστήριξη και ευημερία ατόμων με ειδικές ανάγκες.

ΑΜΕΑ_2Το κείμενο  «Η φίλη μας…. η  Αργυρώ» από το βιβλίο της γλώσσας της Γ΄ τάξης που αναφέρεται σε παιδιά με ειδικές ανάγκες το διάβασαν, το ανέλυσαν και το ζωγράφισαν οι μαθητές κατανοώντας ότι όλα τα παιδιά μπορούν να κάνουν τα πάντα ακόμα και αυτά  που έχουν κάποια μορφή αναπηρίας.

Αναρωτηθήκαμε ποιοι από εμάς γνωρίζουμε πραγματικά τον κόσμο των ατόμων με ειδικές ανάγκες  και αποφασίσαμε να μπούμε στην θέση τους για να βιώσουμε οι ίδιοι τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Δέσαμε τα μάτια μας και προσπαθήσαμε να περπατήσουμε και να προσανατολιστούμε στον χώρο. Τοποθετήσαμε εμπόδια και κρατώντας τα «λευκά» μπαστούνια προσπαθήσαμε να τα αποφύγουμε. Συνεννοηθήκαμε μεταξύ μας με νοήματα όπως οι κωφάλαλοι και  παίξαμε βόλει καθιστών για να πάρουμε μια γεύση από τα παραολυμπιακά αθλήματα. Τέλος  επειδή τα άτομα  με ειδικές ανάγκες εκφράζονται πολλές φορές μέσα από διάφορες μορφές τέχνης, πήραμε τις μπογιές μας και τα πινέλα μας και ζωγραφίσαμε με… το στόμα .

Γνωρίζοντας ότι τίποτε στην ζωή δεν είναι δεδομένο παρουσιάσαμε 5 διάσημους ανθρώπους ( Όμηρος, Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν ,Έλεν Κέλερ, Άλμπερτ Αινστάιν και Στίβεν   Χόκινγκ) που αν και στερήθηκαν ζωτικές ικανότητες επηρέασαν την ανθρωπότητα και απέδειξαν ότι το μόνο που τελικά χρειαζόμαστε είναι η θέληση.

Και φυσικά δεν ξεχάσαμε να αναφερθούμε στους  Έλληνες παραολυμπιονίκες του Ρίο. Άνθρωποι χωρίς χέρια, χωρίς πόδια, με εγκεφαλική παράλυση, τυφλοί και ανάπηροι, χάρισαν στη χώρα μας 13 μετάλλια, παγκόσμια και παραολυμπιακά ρεκόρ. Αν έπρεπε να  χρησιμοποιήσουμε  μια λέξη για όλους αυτούς θα ήταν η λέξη «ΜΕΓΑΛΕΙΟ».

Η εκδήλωση μας έκλεισε με ένα βίντεο  του  «Έλμερ του Παρδαλού Ελέφαντα». Βλέπετε η διαφορετικότητα του Έλμερ δεν ήταν το χρώμα του… ήταν η προσωπικότητά του. Ήταν αυτό που χάριζε απλόχερα στους γύρω του. Χρώμα, ύψος, βάρος….. η εξωτερική  εμφάνιση δεν είναι τόσο σημαντική όσο οι προθέσεις και η προσφορά του κάθε ελέφαντα… ανθρώπου.

Όλοι καταλήξαμε στο ίδιο συμπέρασμα .Ότι  τα  άτομα με αναπηρία στέλνουν συνεχώς μηνύματα για το πώς πρέπει κάποιος να μάχεται στη  ζωή του, να έχει όνειρα και να μην σταματά μα αγωνίζεται γι αυτά. Ας υιοθετήσουμε όλοι μας λοιπόν την φράση «ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ».

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Αγαπητοί γονείς,

Εν όψει των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων του Σχολείου μας, σας ενημερώνουμε για τα κάτωθι:

  1. Έρανος αγάπης.

ΑΛΛΥΛ_1Στο Σχολείο, όπως κάθε χρόνο, διενεργείται «Έρανος Αγάπης» για τη γιορτή των Χριστουγέννων. Φέτος θα συγκεντρωθούν τρόφιμα στο χώρο του Σχολείου μας για να προσφερθούν στα σπίτια «Γαλήνης» της πόλης μαςΑΛΛΥΛ_2

Η ευαισθησία των παιδιών και η δική σας θα συμβάλει ουσιαστικά στην πραγματοποίηση αυτού του σκοπού.

  1. Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016 – Θεατρική Παράσταση.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων αποδέχθηκε την πρόταση της Θεατρικής Ομάδας Νέας Αγχιάλου να παρουσιάσει για τα παιδιά του Σχολείου μας την παιδική θεατρική ΑΛΛΥΛ_3 jpgπαράσταση «Οι Χριστουγεννιάτικοι μπελάδες του Αι Βασίλη», στο αμφιθέατρο του Δημαρχείου, και τους ευχαριστεί εκ των προτέρων. Έτσι στις 20 Δεκεμβρίου 2016, θα δοθούν δύο παραστάσεις  στις 9:00 για τους μαθητές Α,Β, &Γ τάξεων και στις 10:30 για τους μαθητές Δ,Ε, & ΣΤ τάξεων.

Αντί εισιτηρίου προτείνεται η προαιρετική συνεισφορά οποιουδήποτε χρηματικού ποσού στον κουμπαρά που θα υπάρχει εκεί, για τα σπίτια «Γαλήνης» της πόλης μας.

  1. Εκκλησιασμός – Βαθμοί.

Την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016:

Α.  θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός των μαθητών του σχολείου στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου και στη συνέχεια θα τηρηθεί το καθημερινό πρόγραμμα ΑΡΙΣΤΑ2 (1)μαθημάτων. Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.

Β. στις 13.15 θα γίνει ενημέρωση των γονέων των μαθητών της Α΄ και  Β΄ τάξης. Επίσης θα γίνει επίδοση της βαθμολογίας του Α΄ τριμήνου των υπολοίπων τάξεων.

Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.

  1. Γιορτή Χριστουγέννων.

ΧΡ_2Την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί χριστουγεννιάτικη γιορτή με τη συμμετοχή όλων των μαθητών στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου. Ώρα προσέλευσης μαθητών 08:45πμ και ώρα αποχώρησης 10:30πμ περίπου.ΧΡ_1

Δεν θα λειτουργήσει το Ολοήμερο.

            ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

Ο Διευθυντής του Σχολείου

            Ηρακλής Τσέλιος

“Πρώτες βοήθειες για παιδιά”

Έγραψε η Αναστοπούλου Αθανασία, Δασκάλα του Στ΄2

ΑΒ_1Στις 7/12/2016   και στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε το πρόγραμμα του Νοσοκομείου Βόλου «Πρώτες βοήθειες γιαΑΒ_2 παιδιά» και το οποίο περιελάμβανε την καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) με πρακτική εξάσκηση όλων των μαθητών. Σ’ αυτή τη φάση  είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι μαθητές της ΣΤ2.

ΑΒ_3 Την αντιπροσωπία του Νοσοκομείου πλαισίωναν οι κυρίες Κορώνη Χρυασάνθη – Βασιλική, Σβώλου Σταυρούλα και η Μάγγου Χαρίκλεια οι οποίες έδειξαν στους μαθητές τρόπους αντιμετώπισης λιποθυμίας, πνιγμονής από ξένο σώμα, κρίσης άσθματος, σπασμών, υπογλυκαιμίας,ΑΒ_4 ρινορραγίας, ηλίασης, πυρετού, ρινίτιδας, εμέτων, πόνου, τραυματισμού από ξένο σώμα στο μάτι, τσιμπήματος εντόμου, τσούχτρας, δαγκώματος ζώου ή φιδιού και φροντίδα τραύματος, εγκαύματος και καταγμάτων.

Τέλος οι μαθητές ενημερώθηκαν για το περιεχόμενο φαρμακείου και τους κανόνες κυκλοφορίας πεζών με ποδήλατο και αυτοκίνητο.

ΑΒ_5Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με την προβολή δυο βίντεο για την πνιγμονή και την ΚΑΡΠΑ. Όλοι οι μαθητές συμπλήρωσαν ανώνυμο ερωτηματολόγιο για το πρόγραμμα που παρακολούθησαν και έδειξαν την ικανοποίησή  τους για τις νέες εμπειρίες που απέκτησαν.

Στις 27 Ιανουαρίου 2017 θα έχουν την ίδια ευκαιρία και οι μαθητές του ΣΤ1.

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ «ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΓΗΣ» ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΩΤΙΝΟ ΗΛΙΟ

Γράφουν οι μαθητές της Ε2 τάξης:

Στέλιος Μπολιός, Άννα-Μαρία Μυρίσσα, Γιάννης Παπαδάκης, Χρύσα Πορτοφέρι, Τάσος Ρίζος, Μαριάννα Ρίζου, Γιώργος Σίμος, Χαρά Στύλλα, Μάριος Χαλίλης

Την Τετάρτη 30-11-16 η τάξη μας , η Ε΄, μαζί με τις τάξεις  Α΄, Β΄, Δ΄ και ΣΤ΄ πήγε στο πολιτιστικό κέντρο Ν. Ιωνίας , για να παρακολουθήσουμε την θεατρική παράσταση «Το Τραγούδι της Γης» από τον θίασο Λώτινο Ήλιο.

ΤΡΑΓΟΥΔΙΈτσι στις 10:00 π.μ. επιβιβαστήκαμε στα λεωφορεία. Η διαδρομή ήταν ευχάριστη. Μιλούσαμε με τους φίλους  μας, ακούγαμε ευχάριστη μουσική και χαζεύαμε τα όμορφα τοπία. Στη Ν. Ιωνία είδαμε τα  στολισμένα  καταστήματα και τον κόσμο να περπατά γρήγορα στο τσουχτερό κρύο για να κάνει τις δουλειές του.

Το Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Ιωνίας ήταν ένα μεγάλο κτίριο με πολλές αίθουσες. Η μεγαλύτερη αίθουσα ήταν αυτή που γίνονται οι θεατρικές παραστάσεις. Εκεί βρήκαμε και άλλα σχολεία που πήγαν να δουν την παράσταση.

Το θέμα της παράστασης ήταν το περιβάλλον. Η υπόθεση διαδραματίζονταν  σ’ ένα δικαστήριο. Σ’ αυτό πήγαν ο αέρας , η tragoudi-ghs-newθάλασσα , η βροχή που ήταν όξινη, το δάσος και τα πουλιά και διαμαρτύρονταν για τη συμπεριφορά των ανθρώπων απέναντι στο περιβάλλον. «Ο δράκος της αδιαφορίας», που κρύβει ο καθένας μέσα του, οδηγεί τους  ανθρώπους στο να μολύνουν το περιβάλλον αδιαφορώντας  για τις συνέπειες.  Ένα μικρό κορίτσι  , που πέταξε το μπουκαλάκι του στο δάσος, επιλέχτηκε να τιμωρηθεί ως εκπρόσωπος των ανθρώπων. Η Γη όμως του ανέθεσε μια αποστολή, στην οποία το βοήθησαν μια ομάδα παιδιών – ανακυκλωτών.

Το μήνυμα της παράστασης ήταν ότι τίποτα στη φύση δεν είναι άχρηστο, γι’ αυτό πρέπει ο καθένας να νικήσει τον «δράκο της αδιαφορίας» και να συμμετέχει ενεργά στην ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος.

Ιδιαίτερη εντύπωση μας  έκαναν  ο παπαγάλος, γιατί ήταν αστείος και μας παρακινούσε να συμμετέχουμε λέγοντας συνθήματα για  τη φύση, και τα μουσικά όργανα των ανακυκλωτών. Μας προβλημάτισαν πολύ τα λόγια του δράκου προς το κορίτσι : «παίξε ηλεκτρονικά παιχνίδια, δες τηλεόραση και άσε αυτά για τους μεγάλους».

Το-Τραγούδι-της-Γης_5Τα κουστούμια των ηθοποιών ήταν όμορφα , καλοφτιαγμένα και μας βοήθησαν να μπούμε περισσότερο  στο κλίμα της παράστασης. Μας  άρεσε επίσης πολύ και η προβολή εικόνων καθώς και τα ηχητικά εφέ.

Κατά την επιστροφή μας στο σχολείο ήμασταν χαρούμενοι, αλλά και προβληματισμένοι, γιατί καταλάβαμε ότι κάθε μας πράξη επηρεάζει άμεσα το περιβάλλον και ότι η προστασία του είναι και δική μας υπόθεση. Έτσι ευχόμαστε να γίνουμε όλοι μας μικροί ανακυκλωτές και να βοηθήσουμε τη γη να ανασάνει.

Η θεατρική παράσταση μας άρεσε πολύ και ελπίζουμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς να παρακολουθήσουμε και άλλες τέτοιες παραστάσεις.

Επίσκεψη συγγραφέα στο σχολείο μας

Έγραψε η Καλλιντέρη Ευαγγελία, δασκάλα του Β2

ΛΕΜ_1 ΛΕΜ_2Την Tετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016, επισκέφτηκε το σχολείο μας ο συγγραφέας κ. Διονύσης Λεϊμονής   στο πλαίσιο των δράσεων προώθησης της φιλαναγνωσίας . ΛΕΜ_3Ο κύριος Διονύσης Λεϊμονής    συζήτησε με τους μαθητές της Β2΄ τάξης για το περιεχόμενο του  βιβλίου του ¨Τίμια δώρα¨, το οποίο είχαμε διαβάσει μέσα στην τάξη, καθώς και για τη διαδικασία έμπνευσης και συγγραφής μιας ιστορίας.ΛΕΜ_5

Οι αναγνώσεις των παιδιών είχαν πλαισιωθεί από ζωγραφιές και χειροτεχνίες σχετικές με το περιεχόμενο του .Οι δραστηριότητες έγιναν στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου .

Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά και έκαναν ερωτήσεις, οι οποίες απαντήθηκαν με μεγάλη χαρά από τον ίδιο. Με την εκτίμηση πως η συμμετοχή των μαθητών μας ΛΕΜ_4συνεισέφερε πολλά σε αυτούς και στους δασκάλους τους, όχι μόνο μέσα από τη σημερινή δραστηριότητα αλλά κυρίως καθ΄ όλο το διάστημα που η δράση διήλθε από την αρχή της χρονιάς, ευελπιστούμε στη συνέχεια και την επέκταση ανάλογων…ΛΕΜ_6

Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου ευχαρίστησαν θερμά τον κ. Λεϊμονή, που μας τίμησε με την παρουσία του στο σχολείο μας, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στα παιδιά μας να έρθουν σε επαφή με έναν συγγραφέα και προγραμμάτισαν νέα επίσκεψη στις 28 Απριλίου 2017!!!

Ακολουθεί  βιογραφικό του συγγραφέα Διονύση Λεϊμονή:

Ο Διονύσης Λεϊμονής γεννήθηκε στο Αιτωλικό. Από πολύ νωρίς στράφηκε στη συγγραφή παιδικών και νεανικών ιστοριών. Είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Ιωαννίνων του Φιλολογικού τμήματος. Σήμερα ζει στη Νέα Ιωνία Βόλου και εργάζεται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ασχολείται με την αρθρογραφία σε εφημερίδες και περιοδικά καθώς και με τη συγγραφή λογοτεχνικών έργων, ενώ έχει λάβει διακρίσεις για διηγήματα, παραμύθια αλλά και ποιήματά του. Ασχολείται με την επιμέλεια και κριτική έργων παιδικών και για ενήλικες, την παρουσίαση βιβλίων, πολλά από τα οποία έχει προλογίσει ο ίδιος, τη διοργάνωση φιλολογικών-λογοτεχνικών εκδηλώσεων, τη διοργάνωση σεμιναρίων δημιουργικής γραφής για παιδιά και ενήλικες αλλά και εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επιμελείται επίσης και παρουσιάζει τη λογοτεχνική ραδιοφωνική εκπομπή «Μιλάμε για το βιβλίο» τα τελευταία έξι χρόνια. Είναι μέλος της εξελεγκτικής επιτροπής του Κέντρου Βιβλίου Μαγνησιωτών συγγραφέων, τακτικό μέλος του ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Οργανωσης Βιβλίων για τη Νεότητα(ΙΒΒΥ)- του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου και ειδικός γραμματέας του Συνδέσμου Τεχνών και Γραμμάτων Θεσσαλίας. Τον Απρίλη του 2015 βραβεύτηκε από τον Κύκλο του παιδικού βιβλίου με το βραβείο «Βασίλης Δ. Αναγνωστόπουλος» ως εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που προωθεί συνειδητά τη φιλαναγνωσία. Τέλος, «Το δέκατο έβδομο κιβώτιο» βρέθηκε μεταξύ των δέκα πρώτων στην κατηγορία της παιδικής λογοτεχνίας για το βραβείο αναγνωστών Public 2015. Εργα του: «Η Κολυμβήθρα του Σιλωάμ», Εκδόσεις Παππάς, «Το μυστικό της Δαγκάνας(Εκδόσεις Πολιτιστικού Ιδρύματος Τραπέζης Κύπρου κατόπιν βράβευσής του από τον Κυπριακό Σύνδεσμο Παιδικού και Νεανικού βιβλίου), «Το Χαμένο ταίρι», Εκδόσεις Ακρίτας «Τα Τίμια δώρα», ΄Ηρα Εκδοτική «Το δέκατο έβδομο κιβώτιο», σειρά «Περιστέρια», Εκδόσεις Πατάκη Συλλογικές εκδόσεις Το γέλιο κάνει καλό στο σχολείο, Κύκλος παιδικού βιβλίου, εκδόσεις Faber, Αθήνα 2015

Θεατρική Παράσταση: « Το τραγούδι της Γης»

Έγραψαν οι μαθητές της ΣΤ2’:

Μπατζιάκα Κατερίνα, Πρασσάς Χρήστος, Τσαβδάρης Δημήτρης, Γκίλμα Χάσι & Τζάνος Κώστας

 

Στις 30/11/2016 επισκεφτήκαμε εμείς, το τμήμα του ΣΤ1 καθώς και τα τμήματα των Ε, Δ, Β, & Α τάξεων του σχολείου μας, το Πολιτιστικό κέντρο της Νέας Ιωνίας Μαγνησίας, όπου παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση, « Το τραγούδι της Γης», της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας O “Λώτινος Ήλιος”.

ΛΩΤΙΝΟΣ_1Στο μεγάλο Δικαστήριο του Σύμπαντος όλα τα πλάσματα της φύσης κατηγορούν τον άνθρωπο για τα οικολογικά προβλήματα.

Ζητούνται ευθύνες από ένα παιδί ως εκπρόσωπο των ανθρώπων.

Από την σκηνή του δικαστηρίου μας εντυπωσίασε η ομάδα των 2 παιδιών που λεγόταν βροχή και όξινη βροχή η οποία ήταν δυσαρεστημένη για το όνομα που της είχαν δώσει οι άνθρωποι. Επίσης ανακαλύψαμε τις οικολογικές ισορροπίες, ότι ακόμα και ένα ξερό φύλο δεν είναι άχρηστο, αλλά όλα επάνω στην γη χρησιμεύουν και εμπνευστήκαμε  από τους ευρηματικούς ανακυκλωτές.ΛΩΤΙΝΟΣ_2

Τέλος το μήνυμα της παράστασης ήταν ότι πρέπει να προστατεύσουμε την φύση να ανακυκλώνουμε όλα τα υλικά, να προσέχουμε τις πυρκαγιές των δασών και να μειώσουμε την ατμοσφαιρική ρύπανση. Για να σώσουμε τον πλανήτη μας Γη πρέπει να σκοτώσουμε μέσα μας το Δράκο της Αδιαφορίας

Έλα κι εσύ!

“Μαζί θα χτίσουμε έναν κόσμο όμορφο και υγιή, γεμάτο αρμονία και αγάπη! Έναν κόσμο γεμάτο με ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρονται!”

Ήταν μια παράσταση με χορό, τραγούδι, ωραία μουσική και πολύχρωμα κοστούμια.

3η Ενδοσχολική Επιμόρφωση “Μαθησιακές δυσκολίες και τεχνικές αντιμετώπισής τους”

Μετά το πέρας της σχολικής γιορτής στις 17 Νοεμβρίου 2016 και στην αίθουσα του διδακτικού προσωπικού του «Βαρνάλειου» Δημοτικού Σχολείου Νέας Αγχιάλου, πραγματοποιήθηκε σεμινάριο, με εισηγήτρια την εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης του σχολείου κα Αγγελούκου Ελίνα, που αφορούσε τις μαθησιακές δυσκολίες και τις τεχνικές αντιμετώπισής τους.

ΕΛ_1ο Δ/ντης κος Τσέλιος Ηρακλής, προλογίζοντας τόνισε πως η ανατροφοδότηση των γνώσεων μέσω της ενδοσχολικής επιμόρφωσης βοηθά στην βελτίωση της κατάρτισης των εκπαιδευτικών η οποία αποτελεί βασική προτεραιότητα για τη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης. Άλλωστε   είναι γνωστό ότι το σχολείο μας έχει δεσμευτεί να κατοχυρώνει και να αναβαθμίζει διαρκώς τις παρεχόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες.

Σύσσωμος ο Σύλλογος Διδασκόντων παρακολούθησε το σεμινάριο, με μεγάλο ενδιαφέρον.

Στόχος του σεμιναρίου ήταν η εκμάθηση τεχνικών για την ολόπλευρη και αρμονική ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, τη βελτίωση και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων και δεξιοτήτων τους, ώστε να καταστεί δυνατή η ένταξη στο σχολείο, όπως και την αντίστοιχη προς τις δυνατότητές τους ένταξη στην κοινωνική ζωή.

Αναλυτικότερα, οι συνάδελφοι ενημερώθηκαν για τις ενδείξεις μαθησιακών δυσκολιών και γνώρισαν τεχνικές αντιμετώπισής τους, τόσο στο θέμα της ανάγνωσης και της γραφής όσο και σε πράξεις μαθηματικών.

Κατέστη για άλλη μια φορά φανερό ότι ειδική και γενική αγωγή, όταν συνεργάζονται παράγουν εκπληκτικά αποτελέσματα. Γι’ αυτό και οι καινοτόμες δράσεις καλό είναι να γίνονται γνωστές και να εφαρμόζονται.

Ενδείξεις μαθησιακών δυσκολιών

Λίστες για  τους δασκάλους προκειμένου να σημειώνουν τι παρατηρούν από μια σειρά τυπικών ενδείξεων μαθησιακών δυσκολιών τόσο στο γλωσσικό μάθημα όσο και στα μαθηματικά.

Ανάγνωση

Α. Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα, που έχει επιμεληθεί η κ. Φλωράτου, το οποίο χορηγείται στους μαθητές και στις μαθήτριες για την υποβοήθησή τους ώστε να επιτύχουν σωστή και γρήγορη ανάγνωση.

Β. Παρουσιάστηκαν τεχνικές χρωματισμού της φωνής και στάσης στα σημεία στίξης κατά την ανάγνωση κειμένου.

Γραπτός λόγοςΕΛ_2

Α. Παρουσιάστηκε μια τεχνική για το ξεκαθάρισμα σε επίπεδο συλλαβής, λέξεων και πρότασης με φωνολογικές ασκήσεις. Η «Μπάμπουσκα», η γνωστή ρώσικη κούκλα αξιοποιείται ως διδακτικό εργαλείο και αποδεικνύεται πολύτιμος βοηθός.

Β. Πρόγραμμα ορθογραφίας με υποστηρικτικό υλικό τοίχου, βασισμένο στην χρήση «βελ κρο».

Μαθηματικά

Α. Παρουσιάστηκε μια τεχνική κατά την οποία το σχέδιο και το χρώμα βοηθούν στην βήμα – βήμα επίλυση της πρόσθεσης και της αφαίρεσης.

Β. Έγινε παρουσίαση μιας μεθόδου για την εκμάθηση του πολλαπλασιασμού με την αξιοποίηση του «βέλκρο» και εργασία στον τοίχο.

Μέσα από την εισήγηση της κας Αγγελούκου και τις παρατηρήσεις των εκπαιδευτικών που παρακολούθησαν το σεμινάριο, κατέστη σαφές πως η εφαρμογή ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων όπως και η προσαρμογή του εκπαιδευτικού και διδακτικού υλικού φέρνει άριστα αποτελέσματα.

Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου ευχαρίστησαν την κα Αγγελούκου για τη διάθεσή της να μοιραστεί τις γνώσεις και τις εμπειρίες της με τους συναδέλφους της, την συνεχάρηκαν για την εξαιρετική της παρουσίαση επιβραβεύοντάς την με ένα θερμό χειροκρότημα!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση