Erasmus + στο Σχολείο μας

 Ένα ακόμα Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα στο Σχολείο μας.

Ύστερα από πρότασή μας στο Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) Εθνικό Φορέα Υλοποίησης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος, εγκρίθηκε και θα υλοποιηθεί στο Σχολείο μας Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ για την Εκπαίδευση, με θέμα «το Σχολικό Άγχος ως παράγων σχολικής 

ΣΧΟΛΕΙΟ

αποτυχίας».  Το Σχολείο μας είναι το συντονιστικό ίδρυμα του προγράμματος και συμμετέχουν σ’ αυτό, ένα (1) Σχολείο από Αγγλία, ένα (1) Σχολείο από Ιταλία, ένα (1) Σχολείο από Λιθουανία και ένα (1) Σχολείο από Τουρκία.

Ως εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας συνεχίζουμε τις προσπάθειες για ένα Σχολείο ανοιχτό στην Κοινωνία, με σεβασμό στον άνθρωπο ως αξία και ενεργό σε συνεργασίες σε εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο. Καταφέρνουμε λοιπόν και είμαστε πολύ υπερήφανοι γι’ αυτό, για τρίτη φορά να αξιοποιήσουμε ευρωπαϊκά κονδύλια προς όφελος κυρίως των παιδιών μας αλλά και της ευρύτερης σχολικής κοινότητας σε ένα ιδιαίτερα σκληρό ανταγωνιστικό περιβάλλον. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι σε επίπεδο περιφέρειας είμαστε το μοναδικό συντονιστικό Δημοτικό Σχολείο από τη Θεσσαλία που θα υλοποιήσει πρόγραμμα Erasmus+ και ένα από μόλις τέσσερα σε όλη την Ελλάδα. 

Η έναρξη της υλοποίησης του Προγράμματος θα ξεκινήσει με την εναρκτήρια συνάντηση των εταίρων που θα διεξαχθεί στην Νέα Αγχίαλο περί τα μέσα Νοεμβρίου.

Περισσότερη ενημέρωση θα έχετε στις προσεχείς εβδομάδες.

Για μια φέτα ψωμί……..

 Γράφει η Δασκάλα της τάξης Β2 

Αικατερίνη Γαλάνη 

DSC00952

Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Στο τέλος του έφτασε και το πρόγραμμα που διαπραγματευτήκαμε, με τους μαθητές της δευτέρας τάξης, στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης με τίτλο «για μια φέτα ψωμί…».

Επιστέγασμα όλου του εκπαιδευτικού προγράμματος, ήταν η εκπαιδευτική εκδρομή που σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε στις 5 Ιουνίου, στο Μουσείο Άρτου της Αμφίκλειας.

Το μουσείο ήταν στεγασμένο σε ένα κτίριο,  σε μια όμορφη πλακόστρωτη πλατεία. Μας υποδέχτηκε η υπεύθυνη του μουσείου κα. Φραντζέσκα, με ένα πλατύ χαμόγελο και αμέσως ξεκίνησε το «ταξίδι» μας στους χώρους του μουσείου. Η κα. Φραντζέσκα μας εξήγησε πως γεννήθηκε το όραμα της δημιουργίας ενός Μουσείου αφιερωμένου στο ψωμί, την ιστορία και τα έθιμα του λαού μας. Η μόνιμη έκθεση του Μουσείου απαρτίζεται από τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

–          Ο κύκλος του ψωμιού «από το σπόρο στο αλεύρι»

–          Καλλιέργεια, συλλογή, παραγωγή, μέτρημα, μεταφορά, αλεστική

Προετοιμασία, Παρασκευή, πλάσιμο, διάκοσμος, ψήσιμο  

–          Ο κύκλος του ψωμιού «από το αλεύρι στο ψωμί»

DSC00954

–          «Το ψωμί στον κύκλο της ζωής-από τη γέννηση μέχρι το θάνατο»

–          «Το ψωμί στον κύκλο του χρόνου»

 

Στον πρώτο χώρο είδαμε όλα όσα είχαν σχέση με το όργωμα, τη σπορά, το θέρισμα και το αλώνισμα των χωραφιών στα παλιά χρόνια. Εργαλεία, αντικείμενα εργασίας, όλα ήταν μπροστά μας και εμείς παρακολουθούσαμε και ακούγαμε.

 

Στο δεύτερο χώρο υπήρχαν τα όμορφα «κεντημένα ψωμιά». Ψωμιά για όλες τις εκδηλώσεις της ζωής: γάμο, βάφτιση, Χριστούγεννα, Πάσχα, τοπική γιορτή κ.ά. Στην άκρη υπήρχε το νυφικό δωμάτιο, στολισμένο με υφαντά, κεντήματα, ενδυμασίες, οικιακά σκεύη, άρτους.

DSC00958

Αλλάζοντας χώρο συναντήσαμε έναν πέτρινο χτισμένο φούρνο και δίπλα του την μυλόπετρα, την πινακωτή κ.ά.

Σε έναν τρίτο χώρο υπήρχαν αντικείμενα, φωτογραφίες και εικόνες από παλιά επαγγέλματα, επαγγέλματα που έχουν εξαφανιστεί.

DSC00996

Η επίσκεψη τελείωσε και φύγαμε αφού αποχαιρετίσαμε την «ξεναγό μας». Ήταν μια καλή εμπειρία για όλους μας. Από την επίσκεψη αυτή μάθαμε για μια ακόμη φορά τη σημασία του ψωμιού όχι μόνο στη διατροφή του λαού μας αλλά και την αξία του στην καθημερινή και όχι μόνο, ζωή μας.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κα. Φραντζέσκα που με υπομονή μας έδειξε το «δρόμο του ψωμιού» και την αξία του.

Και τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας που βοήθησαν στην πραγματοποίηση αυτής της εκδρομής. Τους ευχαριστούμε και για τη συμμετοχή τους και το ενδιαφέρον τους.Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μικρούς μαθητές που παρακολουθούσαν σαν μεγάλοι ακροατές και έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον.

Πριν πούμε καλό καλοκαίρι και χαρούμενες διακοπές θα ήθελα να ευχαριστήσω τη μαθήτρια Μπουρτζή Κωνσταντίνα που μας ζωγράφισε τις ποδιές.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

 

 

Θεατρική παράσταση « Ο ΜΑΓΟΣ ΤΟΥ ΟΖ »

  Γράφει η καθηγήτρια Αγγλικών κ. Κατερίνα Ματάκια

DSC09797 Τα τελευταία πέντε χρόνια παρουσιάζεται στο σχολείο μας στο τέλος της σχολικής χρονιάς μια θεατρική παράσταση στην αγγλική γλώσσα από τους μαθητές της Έκτης τάξης με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Αγγλικών  κ. Κατερίνας Ματάκια. Στόχος αυτής της δραστηριότητας είναι αφ’ ενός οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με ένα κλασικό έργο της παγκόσμιας λογοτεχνίας και αφ’ ετέρου  να εξασκηθούν ουσιαστικά στη χρήση της αγγλικής γλώσσας. Είναι μια εποικοδομητική δραστηριότητα που απαιτεί

DSC09811

συνεργασία και μεγάλη προσπάθεια, αλλά πιστεύουμε ότι συμβάλλει σημαντικά στην εμπέδωση της αγγλικής γλώσσας και θα είναι μια ακόμη γλυκιά ανάμνηση από το δημοτικό σχολείο που θα συντροφεύει τους τελειόφοιτους μαθητές μας στη συνέχεια της πορείας τους στη ζωή.

Φέτος, την Τρίτη 10 Ιουνίου, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης  παρουσίασαν θεατρική παράσταση  βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα « Ο Θαυμάσιος Μάγος του Οζ » του

DSC09824

Αμερικανού συγγραφέα Frank Baum. Ο συγγραφέας γνώριζε ότι όλα τα παιδιά λατρεύουν τα παραμύθια και τις ιστορίες για μαγικούς τόπους, αλλά πίστευε ότι τα σύγχρονα παιδιά χρειάζονταν ένα καινούριο είδος παραμυθιού. Έγραψε λοιπόν τον «Θαυμάσιο Μάγο του Οζ » που εμπεριέχει όλη την ευτυχία και τη μαγεία ενός παραμυθιού , αλλά χωρίς λύπη ή φόβο.

Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε το 1900, έχει μεταφραστεί σε 40 διαφορετικές γλώσσες και πολλά θεατρικά έργα, μιούζικαλς και ταινίες έχουν βασιστεί σ’ αυτή την ιστορία .

DSC09840

Οι χαρακτήρες και τα νοήματα που εμπεριέχει  καθιστούν τον «Μάγο του Οζ » ως ένα από τα αγαπημένα παραμύθια σ’ ολόκληρο τον κόσμο.

Η ιστορία αρχίζει στο Κάνσας , όπου ζει η Ντόροθι Γκέιλ με τον θείο της και τη θεία της. Η ζωή της κυλά ήρεμα και μάλλον μονότονα, μέχρι τη μέρα που ένας δυνατός ανεμοστρόβιλος παρασύρει το σπίτι της σ’ ένα κόσμο εντελώς διαφορετικό. Εκεί η μικρή Ντόροθι τρομάζει αρχικά

DSC09860

 

DSC09844

κι αναζητεί τρόπο να επιστρέψει γρήγορα στο σπίτι της. Σύντομα όμως συναντά νέους φίλους : το Σκιάχτρο που δεν έχει μυαλό, τον Τενεκεδένιο που δεν έχει καρδιά και το Λιοντάρι που του λείπει η τόλμη. Οι τέσσερις φίλοι, ενωμένοι, θα βάλουν στόχο να βρουν τον  Μάγο του Οζ, για να τους βοηθήσει να αποκτήσουν αυτό που λείπει στον καθένα.

Κεντρικός άξονας της ιστορίας είναι ότι βαθιά μέσα μας υπάρχει  ανυπολόγιστη δύναμη που πολλές φορές δεν ξέρουμε ότι την έχουμε. Χρειάζεται πίστη, αυτογνωσία, υπομονή και επιμονή για να την ανακαλύψουμε.

DSC09873

Οι μαθητές έδωσαν δύο παραστάσεις ( το πρωί για τους μαθητές του σχολείου και το βράδυ για γονείς και ενήλικες ) και απέσπασαν πολλά θετικά σχόλια και συγχαρητήρια.

DSC09883

Εμείς, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, τους ευχόμαστε υγεία και δύναμη να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους  και τους στόχους τους, με πίστη και επιμονή, όπως και οι ήρωες από τον « Μάγο του Οζ » !

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2014: Γιορτάζοντας, συντροφιά μ’ ένα βιβλίο…

Γράφουν οι μαθητές και η δασκάλα του Β1

–     2 Απριλίου 2014, Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.

–     Αλήθεια, πώς λέτε να τη γιορτάσουμε;

–     Έχω μια ιδέα: τι θα λέγατε να φτιάξουμε αφίσες και να παρουσιάσει ο καθένας το βιβλίο, που είχε να διαβάσει την προηγούμενη εβδομάδα;2014-04-03 13.34.41

–     Ωραία ιδέα! Ας ξεκινήσουμε ζωγραφίζοντας κάτι σχετικό με τα βιβλία μας και συνεχίζουμε γράφοντας λίγα λόγια για το περιεχόμενό τους!

–     Μπράβο, παιδιά! Έξοχη ιδέα! Τα υπόλοιπα αφήστε τα σε μένα…

Κάπως έτσι ξεκινήσαμε. Ζωγραφίσαμε, γράψαμε, πλαστικοποιήσαμε, αναρτήσαμε στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου μας!

Σας τα προτείνουμε να τα διαβάσετε.

Πιστέψτε μας: Αξίζει τον κόπο!!!

Καλή ανάγνωση!

Επίσκεψη στο Λαογραφικό Κέντρο Κίτσου Μακρή

Γράφουν οι μαθητές και οι δασκάλες της Β’ τάξης

Στις 20 Μαρτίου 2014, οι μαθητές του Β1 και Β2 επισκεφθήκαμε το Λαογραφικό Κέντρο «Κίτσου Μακρή», παρέα με τις δασκάλες μας, κ. Αφροδίτη Τσιμπανάκου και κ. Κατερίνα Γαλάνη.

DSC09549 Φτάνοντας, μας υποδέχθηκαν δύο ευγενικές κυρίες. Μας προσκάλεσαν να περάσουμε και μας έδωσαν μαξιλαράκια να καθίσουμε, για να αρχίσει η ξενάγηση.

Ο χώρος, εκπληκτικός! Παντού πανέμορφοι πίνακες του Παγώνη και του Θεόφιλου, παλιές φωτογραφίες, κοσμήματα και είδη καθημερινής χρήσης.

Μια τεράστια βιβλιοθήκη, υπέροχες τοιχογραφίες και χαλκογραφίες, ψηφιδωτά και ένα πανέμορφο σαλόνι, με σκαλιστό ταβάνι.

Πολλές οι διακρίσεις του Λαογράφου Κίτσου Μακρή και ακόμη περισσότερες οι φωτογραφίες του με σπουδαίους ανθρώπους των Γραμμάτων και των Τεχνών.

Μια απ’ αυτές, μάλιστα, τον δείχνει, δίπλα στη βρύση, στην αυλή του σπιτιού του, παρέα με το σπουδαίο ποιητή μας Γ. Σεφέρη.

Στην ίδια βρύση φωτογραφηθήκαμε κι εμείς στο τέλος της επίσκεψής μας!

Ωραία και ενδιαφέρουσα εμπειρία!

Εντυπώσεις μαθήτριας του Β2 Μαριάννας Ρίζου

Χθες, ημέρα Πέμπτη 20 Μαρτίου, πήγαμε με το σχολείο επίσκεψη στο Λαογραφικό Κέντρο Κίτσου Μακρή. Όταν φτάσαμε, κατεβήκαμε από το πούλμαν, χαιρετήσαμε τον οδηγό και περπατήσαμε για να βρούμε το κτήριο. Μόλις ανοίξαμε την πόρτα είδαμε δυο ευγενικές κυρίες που μας υποδέχτηκαν με χαρά.

DSC09551

Μετά μπήκαμε μέσα στην αίθουσα και τι να δούμε; Αντίκρισαν τα μάτια μας έναν τοίχο όλο τοιχογραφίες! Βέβαια δεν είχε μόνο τοιχογραφίες αλλά τέλος πάντων! Ύστερα περάσαμε μέσα σε μια άλλη αίθουσα γεμάτη πίνακες και συνεχίσαμε. Επιτέλους το τελευταίο δωμάτιο. ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ! Ήταν το πιο ωραίο δωμάτιο. Με τα μεταξένια υφάσματα με κατακόκκινο χρώμα και ένα ταβάνι ξύλινο. Τι όμορφο αυτό το σπίτι; Να ζούσε και ο ιδιοκτήτης του;

 

“Ένα λουλούδι είναι ομορφιά, μια καθαρή παραλία είναι χαρά” Διαγωνισμός ζωγραφικής.

HELMEPA 2014

Γράφουν οι μαθητές του Ε2 (1η ομάδα)

Στα πλαίσια του μαθήματος των Τεχνικών και σε συνεργασία με το δάσκαλό μας, κ. Ηρακλή Τσέλιο, και τη δασκάλα του Β1, κ. Αφροδίτη Τσιμπανάκου, αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε στο διαγωνισμό της HELMEPA με τίτλο: «Ένα λουλούδι είναι ομορφιά, μια καθαρή παραλία είναι χαρά».

DSC09525         Αρχικά χωριστήκαμε σε δύο ομάδες. Μελετήσαμε την επιστολή της Helmepa και το σχέδιο δράσης, με βάση το οποίο έπρεπε να κάνουμε όσες περισσότερες δραστηριότητες μπορούσαμε, μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, με σκοπό «το καλό» και τη βελτίωση του θαλάσσιου κόσμου.

Αυτό μας ενέπνευσε να ζωγραφίσουμε σε λευκό κάνσον χαρτόνι τη σκέψη ενός συνομήλικου κοριτσιού. Το κορίτσι αυτό ονειρεύεται μια καθαρή παραλία, με ομπρέλες και ξαπλώστρες. Ένα καταγάλανο ουρανό και έναν ήλιο λαμπερό.

Την Ελλάδα μας, δηλαδή, με τις πανέμορφες ακτές της και τα καταγάλανα νερά της!

Καλή μας επιτυχία!!!

Γράφουν οι μαθητές του Ε2 (2η ομάδα)

Η δική μας ομάδα δείχνει τον πλανήτη Γη να στηρίζεται σε δύο δελφίνια. Το ένα, μάλιστα, κρατάει ένα λουλούδι, που συμβολίζει την ειρήνη.

DSC09527

Λίγο πιο πέρα υπάρχει ένας κάδος ανακύκλωσης, μια και είναι απαραίτητο να μάθουμε να ανακυκλώνουμε άχρηστα υλικά,  και δεξιά κι αριστερά δύο γλάροι. Επίσης, πουλιά που πετούν ψηλά στον ουρανό κι ένας ήλιος λαμπερός, με γυαλιά, να μας χαμογελάει!

Τελικά, «ένα λουλούδι είναι ομορφιά, μια καθαρή παραλία είναι χαρά». Κι εμείς θέλουμε όμορφες, καθαρές παραλίες, για να κολυμπάμε και να χαιρόμαστε!

Καλή μας επιτυχία!!!

Ευχή όλων μας: ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ!

Η Πέμπτη του “Βαρνάλειου” στο ΕΒΟΛ, στη Barilla και στο Πανθεσσαλικό Στάδιο

Εκπαιδευτικές επισκέψεις στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης

Στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης πραγματοποιείται πρόγραμμα από τον κ. Κατσικόπουλο Βασίλειο, Γυμναστή, με τίτλο «Παιδική παχυσαρκία και διατροφή». Μέσα στις δραστηριότητες ήταν και η σημερινή επίσκεψη στο ΕΒΟΛ, στην Barilla & στο Πανθεσσαλικό. Μας συνόδευσαν οι δάσκαλοί μας κ.κ. Ζαρκαδας Ιωάννης, Τσέλιος Ηρακλής & ο  κ. Κατσικόπουλος Βασίλης.

 

Επίσκεψη στο ΕΒΟΛ

Γράφει η μαθήτρια της Ε’ Τάξης 

Σταυρούλα Γάλλου

DSC09498
Την Πέμπτη, 6 Μαρτίου ξεκινήσαμε πρωί πρωί για το Εργοστάσιο του ΕΒΟΛ.

 

DSC09505

Όταν φτάσαμε, μας υποδέχτηκε και μας ξενάγησε μια κυρία που είναι η Χημικός του Εργοστασίου. Μας εξήγησε πώς επεξεργάζονται και παστεριώνουν το γάλα που συγκεντρώνουν από τα ζώα των κτηνοτρόφων της περιοχής μας.

Στη συνέχεια είδαμε το χαρτόνι να

IMG_20140306_102706

γίνεται χαρτόκουτο για να υποδεχτεί το παστεριωμένο γάλα.

Επίσης μας ξενάγησαν στο χώρο του τυροκομείου όπου είδαμε την παρασκευή του γιαουρτιού. Εκεί

έπλεναν τα κεσεδάκια και κολλούσαν ειδικά αυτοκόλλητα για να βάλουν μέσα το γιαούρτι.

Μας έδειξαν και το καινούριο εργοστάσιο που σε λίγο καιρό θα κάνουν εκεί τη δουλειά τους!

 

 

 

 

 

Επίσκεψη στην Barilla

Γράφουν οι μαθητής της Ε’2 Τάξης

IMG_20140306_110050

IMG_20140306_110948 IMG_20140306_112059Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε στη Βιομηχανική Ζώνη Βόλου το εργοστάσιο της Barilla.

Όταν φτάσαμε και είδαμε το εργοστάσιο απ’ έξω σκεφτήκαμε πως ήταν ένα απλό εργοστάσιο με τρία, τέσσερα μηχανήματα. αλλά όταν μπήκαμε ήταν τεράστιο.

Μας οδήγησαν πρώτα στην αίθουσα συνελεύσεων, όπου μας εξήγησαν ότι εκεί δεν γίνονταν ζυμαρικά πια, αλλά το υλικό από το οποίο δημιουργούνται τα ζυμαρικά. Για να μπορέσουμε να μπούμε μέσα και να δούμε πώς παράγεται το σιμιγδάλι, έπρεπε πρώτα να φορέσουμε ειδικές στολές για να μην μπουν στα προϊόντα του εργοστασίου τρίχες από τα μαλλιά μας ή χνούδια από τα ρούχα μας. Όμως επειδή ήμαστε πολλά παιδιά έπρεπε να μπούμε χωριστά. Πρώτα μπήκαν κάποια παιδιά και στη συνέχεια τα υπόλοιπα.

Μέσα είδαμε πολλά μηχανήματα, που όλα έκαναν το ίδιο πράγμα: Το πρώτο έκανε το απλό σιτάρι χοντροκομμένο υλικό, το δεύτερο έκανε αυτό το υλικό πιο ψιλοκομμένο και έτσι στο τέλος γίνεται το σιμιγδάλι.

Όταν τελειώσαμε την ξενάγηση ήμαστε όλοι ενθουσιασμένοι. Κάποιοι κράτησαν τις στολές για ενθύμιο από αυτή την επίσκεψη!

 

Επίσκεψη στο “Πανθεσσαλικό”

Γράφει ο μαθητής της Ε’2 Τάξης

IMG_20140306_122035Αμέσως μετά την επίσκεψη στη Barilla μπήκαμε στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε για το Πανθεσσαλικό Στάδιο Βόλου. Σε ένα τεταρτάκι φτάσαμε στο στάδιο και εκεί συναντήσαμε τον κ. Παρασκευόπουλο, που είναι προπονητής στίβου στην ομάδα της Νίκης.

Το στάδιο είναι τεράστιο. Έχει μια μεγάλη σκεπαστή κερκίδα και έχει στίβο με οχτώ διαδρομές γύρω από το γήπεδο ποδοσφαίρου.

DSC09512

Εκεί ο κ. Παρασκευόπουλος μας έδειξε πώς γίνονται τα αγωνίσματα του στίβου, τα άλματα, οι ρίψεις και οι δρόμοι. Μας έδειξε τα εμπόδια που πρέπει να πηδάνε οι αθλητές. Στη συνέχεια μας εξήγησε πώς τοποθετούνται οι αθλητές στους διαδρόμους για τα αγωνίσματα δρόμου. Τέλος, μας έβαλε στις θέσεις που παίρνουν οι αθλητές και κάναμε έναν αγώνα στα εκατό μέτρα.

Στο Πανθεσσαλικό Στάδιο συναντήσαμε και το Διευθυντή του Σταδίου, τον κ. Μιλάνο, που μας καλωσόρισε και με τα αστεία του μας έκανε να διασκεδάσουμε αρκετά.

 

 

 

 

ΓΙΟΡΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ

2014-02-27 10.37.14

Γράφουν οι μαθητές και η δασκάλα του Β1

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, την τελευταία Παρασκευή του Φλεβάρη και λίγες μέρες πριν την Καθαρά Δευτέρα, γιορτάσαμε το καρναβάλι στην αυλή του σχολείου μας!

2014-02-27 10.54.40Φτάσαμε στο σχολείο φορώντας τις αποκριάτικες στολές μας! Πω, πω, γέμισε η αυλή μασκαράδες!

Τι όμορφη νεράιδα! Και αυτή η Βασίλισσα της Νύχτας, υπέροχη! Α! Να και ο Ζορό με τον Μπάτμαν και το Σούπερ Μαν! Τρέχουν να σώσουν τον κόσμο! Ω! Δείτε και μια γιαγιά με έναν παππού, πιασμένους απ’ το χέρι, να κάνουν τη βόλτα τους κρατώντας τα μπαστουνάκια τους…

Γέμισε η αυλή χρώματα, σερπαντίνες, κομφετί και μουσικές! Όλοι χορεύουν! Ξεφαντώνουν στους ρυθμούς του καρναβαλιού!

Και στο τέλος ο διαγωνισμός για την καλύτερη στολή!!!

Πόσο όμορφα περάσαμε! Αν και ο καιρός δε βοήθησε ιδιαίτερα, εμείς δεν το βάλαμε κάτω. Διασκεδάσαμε, ξεχνώντας για λίγο τα μαθήματα και τις σκοτούρες του σχολείου!

Καλή Σαρακοστή σε όλους!!!

Και του χρόνου!

2014-02-28 10.19.23

Ο Καραγκιόζης μάγειρας στην Αργώ του Ιάσονα πιάνει λιμάνι στο “Βαρνάλειο”

DSC09445Την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014, οι μαθητές του Σχολείου μας παρακολούθησαν την παράσταση «Ο Καραγκιόζης μάγειρας στην Αργώ του Ιάσονα», του Καραγκιοζοπαίχτη Γιάννη Βουλτσίδη.

Τα παιδιά πρώτιστα ενθουσιάστηκαν με τη μουσική και τα παραδοσιακά μουσικά όργανα και ιδιαίτερα με το σαντούρι.

Επίσης είχαν την ευκαιρία οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ Τάξης να συμμετέχουν ενεργά στην «Ονειριάδα», δηλαδή να αφηγηθούν χρησιμοποιώντας τις φιγούρες του Καραγκιόζη και του Χατζηαβάτη ένα όνειρό τους στους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους, φτιάχνοντας τη δική τους παράσταση θεάτρου σκιών.

Το σημείο που ενθουσίασε και διασκέδασε αφάνταστα τα παιδιά ήταν ο αστείος διάλογος ανάμεσα στον Καραγκιόζη και τα παιδιά του αναφορικά με την πρόοδό τους στα σχολικά μαθήματα.

Ήταν μια όμορφη εκδήλωση στο πλαίσιο του εορτασμού της Αποκριάς 2014.

 

Έχεις γράμμα…

Γράφουν οι μαθητές και οι δασκάλες της Β’τάξης

        Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και μπαίνοντας στην ενότητα «Αλληλογραφώ», αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το Ταχυδρομείο (ΕΛ.ΤΑ.) Ν. Αγχιάλου και να στείλουμε ένα γράμμα. Σε ποιον; Θα αναρωτηθείτε… Μα στις δασκάλες μας, την κ. Αφροδίτη και την κ. Κατερίνα!

2014-02-19 11.05.052014-02-19 10.02.58 DSC094412014-02-19 11.02.28Να πώς ξεκινά η ιστορία μας: Οι δασκάλες μας μας ζήτησαν να φέρουμε από ένα φάκελο, μας εξήγησαν τι σημαίνει «αποστολέας», «παραλήπτης» και «επιστολή» και μας έδειξαν πού γράφουμε πάνω στο φάκελο και πού μπαίνει το γραμματόσημο.

Έπειτα, αποφασίσαμε να κάνουμε διάφορες ζωγραφιές, τις βάλαμε μέσα στους φακέλους, γράψαμε τις διευθύνσεις και ζητήσαμε να τις ταχυδρομήσουμε!

Φτάνοντας στο Ταχυδρομείο, περιμέναμε τη σειρά μας. Ο υπεύθυνος μας εξήγησε πως πρέπει πρώτα να «ζυγίσουμε» τα γράμματα έτσι, ώστε να μπουν τα κατάλληλα γραμματόσημα. Ζυγίστηκαν, πήραμε τα γραμματόσημα και τα κολλήσαμε. Μετά έπρεπε να τα σφραγίσει. Αφού έγινε κι αυτό, μας τα έδωσε και τα ρίξαμε στο κίτρινο κουτί, έξω απ’ το Ταχυδρομείο!

Ωραία και χρήσιμη εμπειρία! Πράγματι!

Στο λαογραφικό μουσείο «Αλέτρι»

Έγραψαν οι μαθητές της Β τάξης

 

Την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, το Β1 και το Β2 μαζί με τις δασκάλες μας, επισκεφτήκαμε το Λαογραφικό Μουσείο «Αλέτρι», στην Νέα Αχγίαλο.

2014-02-07 10.12.52 Εκεί μας υποδέχτηκε ο κύριος Γιώργος Διονυσίου και μας οδήγησε στον κάτω όροφο του σπιτιού του, ο οποίος έμοιαζε με μουσείο.

Όταν μπήκαμε μέσα είδαμε πάρα πολλά εργαλεία, παλιά, που είχαν σχέση με το όργωμα. Εργαλεία που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι στα παλιά χρόνια.

Σε μια γωνιά υπήρχαν τα κοφίνια, οι ψεκαστήρες, τα ψαλίδια και τα φυτευτήρια που χρησιμοποιούσαν στα αμπέλια οι Αγχιαλίτες. Είδαμε εργαλεία υφαντουργικής, γεωργικά εργαλεία, εργαλεία οικιακής χρήσης και πολλά άλλα.

2014-02-07 10.16.58

Δίπλα ήταν τοποθετημένα, με ωραία σειρά, αντικείμενα οικιακής χρήσης, πήλινα πιάτα, τραπεζάκια στρόγγυλα, μικρά, ξύλινα (σοφράδες), πινακωτές ξύλινες και σε διάφορα μεγέθη, πλάστες που άνοιγαν φύλλα για πίτες, μια θράκα, μία γάστρα και μία πέτρινη μυλόπετρα που χρησιμοποιούσαν για να αλέθουν το σιτάρι και να φτιάχνουν το αλεύρι.

Στη συνέχεια είδαμε εργαλεία οργώματος, πολλά διαφορετικά δρεπάνια, που με αυτά έκοβαν τα παλιά χρόνια τα σιτάρια, πέταλα αλόγων, κουδουνάκια ζώων σε διάφορα μεγέθη και με διαφορετικούς ήχους,  τα οποία κρεμούσαν στο λαιμό των ζώων και το τεράστιο στον αρχηγό, για να μην τα χάνουν.

2014-02-07 10.06.46

Αστείο ήταν ένα παλιό σίδερο που σιδέρωναν τα ρούχα, γιατί άνοιγε το στόμα του και έτρωγε τα κάρβουνα.

Πριν την έξοδό μας από το μουσείο μας περίμενε ο αργαλειός. Ο κύριος Γιώργος μας εξήγησε και μας έδειξε πως έφτιαχναν τα παλιά χρόνια τα ρούχα, τα σεντόνια και τα χαλιά τους οι άνθρωποι.

Το Λαογραφικό Μουσείο φανερώνει το παρελθόν μας. Περάσαμε πολύ ωραία και θα θέλαμε να ξαναπάμε.

 

 

ΥΓ: Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γιώργο για την ξενάγηση και το χρόνο του!

Επίσκεψη στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη στις 29 Νοεμβρίου 2013

Έγραψε η μαθήτρια της Στ 1,   Πηνελόπη Κούνε

DSCF3988

Στις 29 Νοεμβρίου 2013 το σχολείο μας επισκέφθηκε το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη, που στεγάζεται σ’ ένα αναπαλαιωμένο κτήριο στον Πειραιά. Το Ίδρυμα αυτό διοργανώνει διαλέξεις, εκπαιδευτικά προγράμματα για μαθητές και φοιτητές, σεμινάρια, ημερίδες, αφιερώματα, εκθέσεις, τιμητικές και μουσικές εκδηλώσεις, ενώ κάθε χρόνο προκηρύσσει Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Διηγήματος στη μνήμη της Αικατερίνης Λασκαρίδη. Διαθέτει σύγχρονες αίθουσες μελέτης, τμήμα δανειστικής βιβλιοθήκης, αρχείο, συλλογή σπάνιων βιβλίων, εκθεσιακό χώρο και αίθουσα διαλέξεων και σεμιναρίων με σύγχρονες οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις.

DSCF3998 Ξεκινήσαμε πολύ νωρίς το πρωί και κάναμε μια πολύωρη διαδρομή, ώσπου φτάσαμε στον Πειραιά. Μόλις αποβιβαστήκαμε από το λεωφορείο, μπήκαμε στον προθάλαμο του κτηρίου. Εντυπωσιαστήκαμε από την επιβλητικότητά του. Ήταν ένα νεοκλασικό κτήριο με μια μικρή μαρμάρινη σκάλα εισόδου.

Επισκεφθήκαμε μια αίθουσα του κτηρίου, της οποίας οι τοίχοι ήταν καλυμμένοι με προθήκες γεμάτες βιβλία. Δεξιά κι αριστερά υπήρχαν πολλές καρέκλες και σε ένα τοίχο ένας πίνακας προβολής.

DSCF3995

Στην αίθουσα αυτή παρακολουθήσαμε ένα πρόγραμμα για την ενέργεια. Εκεί ακούσαμε πολλά πράγματα για τις μορφές ενέργειας και τις χρήσεις της. Μιλήσαμε ακόμη για τις ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες μορφές ενέργειας.

Στο τέλος του προγράμματος δόθηκαν στα παιδιά φυλλάδια με ερωτηματολόγια και οδηγίες για το πώς μπορεί κανείς να εξοικονομήσει ενέργεια.

Θεωρούμε την επίσκεψή μας αυτή πολύ χρήσιμη, αφού ακούσαμε και μάθαμε σημαντικά πράγματα, που πρέπει να εφαρμόζουμε όλοι στη ζωή μας.

 

 

Επίσκεψη στο Πλανητάριο στις 29 Νοεμβρίου 2013


Έγραψε ο μαθητής της Στ 1, Βαγενάς Κων/νος

Η Ε’ και η ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας στις 29 Νοεμβρίου 2013 πραγματοποίησαν την φετινή ημερήσια εκδρομή , με προορισμό την Αθήνα. Η ΣΤ’ επισκέφθηκε το ίδρυμα «Αικατερίνης Λασκαρίδη» και στην συνέχεια το ίδρυμα «Ευγενίδου», γνωστό και ως Πλανητάριο.

DSCF4008Το Πλανητάριο στεγάζεται σε ένα μοντέρνο κτίριο. Τα πράσινα τεράστια γράμματα «ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ » κοσμούν εξωτερικά το τεράστιο κτίσμα. Εσωτερικά είναι υπερσύγχρονο. Μόλις μπαίνεις μέσα βρίσκεσαι σε ένα κόσμο προηγμένης τεχνολογίας. Παντού υπάρχουν μεγάλες οθόνες οι οποίες δείχνουν διάφορες εικόνες από το διάστημα.

Δυστυχώς, επειδή δεν είχαμε άφθονο χρόνο, παρακολουθήσαμε μόνο  μία ταινία  στον θόλο, την «ΕΞΕΛΙΞΗ»,η οποία  έδειχνε πως από τα κουάρκ, κάποια μικρά σωματίδια ύλης , φτάσαμε στον 21ο αιώνα.

Πριν μπούμε στο θόλο μας προειδοποίησαν για το τι πρέπει να κάνουμε αν ζαλιστούμε. Στην αρχή της ταινίας άρχισα να ζαλίζομαι λίγο αλλά δεν έδωσα σημασία και μετά από λίγο μου πέρασε.

Γενικά όλη η εκδρομή , αλλά ιδιαίτερα το Πλανητάριο ήταν πολύ ωραία και ελπίζω το σχολείο μας  να διοργανώσει  φέτος και άλλη μονοήμερη  εκπαιδευτική εκδρομή.

 

Για μια φέτα ψωμί…

Γράφουν οι μαθητές και οι δασκάλες της Β’ τάξης.

2014-01-31 09.16.10 2014-01-31 09.31.34 2014-01-31 09.39.23 2014-01-31 09.41.39 2014-01-31 10.04.03 DSC09364 DSC09376 DSC09385 DSC09389        Στα πλαίσια του προγράμματος «Για μια φέτα ψωμί…», που υλοποιούμε φέτος τα δύο τμήματα της Β’ τάξης, επισκεφθήκαμε πριν λίγες μέρες το φούρνο, που βρίσκεται κοντά στο σχολείο μας και μάθαμε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα για το ψωμί. Απ’ το πώς ζυμώνεται και πώς παίρνει σχήμα μέχρι το πώς ψήνεται και τακτοποιείται στα ράφια και τελικά καταλήγει στο τραπέζι μας, για να συνοδέψει τα φαγητά μας.

Φτάνοντας στο φούρνο, μας υποδέχτηκε ο κ. Δημήτρης. Αφού μας καλωσόρισε, μας οδήγησε στο χώρο παραγωγής του ψωμιού και των σχετικών προϊόντων.

Αρχικά, είδαμε το μηχάνημα που «ζυμώνει» το ψωμί, έπειτα το πώς κόβεται και ζυγίζεται, επίσης το μέρος που τοποθετείται προτού μπει για ψήσιμο και τέλος το φούρνο που ψήνεται και παίρνει την τελική του μορφή.

Μιλήσαμε, ακόμη, για τα είδη του ψωμιού, το βάρος και το σχήμα τους, αλλά και για τα άλλα προϊόντα, που μπορεί κανείς να αγοράσει από ένα φούρνο.

Λίγο πριν φύγουμε, ο κ. Δημήτρης μας έφτιαξε σουσαμένια κουλουράκια με το αρχικό του ονόματός μας!!! Τα έψησε και μας τα μοίρασε.

Μμμμ… Μοσχοβόλησε όλη η γειτονιά!!! Και από γεύση; Τι να σας λέμε; Απλώς πεντανόστιμα!

Τα φάγαμε, στο δρόμο για το σχολείο! Δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε τελικά!

 

ΥΓ: Ευχαριστούμε τον κ. Δημήτρη και το προσωπικό του αρτοποιείου, για την υπέροχη φιλοξενία τους.

Ταΐζοντας τους φτερωτούς μας φίλους

Γράφουν οι μαθητές και η δασκάλα του Β1.

Βρισκόμαστε στην καρδιά του χειμώνα και το κρύο είναι πλέον τσουχτερό. Κοιτάζοντας έξω απ’ το παράθυρο της τάξης μας, βλέπουμε2014-01-22 08.11.002014-01-21 12.24.48 2014-01-22 12.06.14 2014-01-22 12.06.54 2014-01-22 12.08.14 ανθρώπους ντυμένους ζεστά να πηγαίνουν βιαστικά στις δουλειές τους, καπνό να βγαίνει απ’ τις καμινάδες των σπιτιών και μικρά πουλάκια να ψάχνουν ψιχουλάκια, για να φάνε.

Και τότε μας έρχεται η ιδέα! Ποια ιδέα; Μα να φτιάξουμε ταΐστρες, να φάνε οι φτερωτοί μας φίλοι!

Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης και της ενότητας «Τα ζώα» και ακολουθώντας τις οδηγίες για την κατασκευή ταΐστρας στο Τ.Ε.,  αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε και εμείς μερικές, χρησιμοποιώντας απλά υλικά, που έχουμε στο σπίτι μας.

Ανακατέψαμε προσεκτικά αρκετό βούτυρο με ξηρούς καρπούς, σταφίδες, δημητριακά και ψίχουλα. Τοποθετήσαμε το μείγμα σε καθαρά κεσεδάκια γιαουρτιού αλλά και σε κομμένα πλαστικά μπουκάλια νερού. Τα βάλαμε στην κατάψυξη για ένα 24ωρο και την επόμενη μέρα τα ακουμπήσαμε στους θάμνους της αυλής και πάνω στα δέντρα.

Τώρα πια περιμένουμε τους μικρούς μας επισκέπτες να δοκιμάσουν τις λιχουδιές, που τους ετοιμάσαμε με τα χεράκια μας!

Καλή σας όρεξη, μικροί μας φίλοι!

Χριστόψωμα ζεστά!

Γράφουν οι μαθητές και η δασκάλα του Β1.

DSC04873 DSC04865 DSC04860 DSC04854Λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα και τι μας έμεινε να κάνουμε; Μα φυσικά, να ζυμώσουμε χριστόψωμα! Το ψωμί που θα στολίσει το γιορτινό μας τραπέζι και θα φάμε ανήμερα των Χριστουγέννων.

Αλεύρι σκληρό και μαλακό, νερό, ζάχαρη, μαχλέπι, αλάτι, κόκκινο ζεστό κρασί, κανέλα & γαρίφαλο σκόνη, λάδι, χυμός & ξύσμα πορτοκαλιού, σταφίδες & καρύδια τριμμένα, μαγιά νωπή ήταν μερικά από τα υλικά μας και καλό ζύμωμα (3 φορές, παρακαλώ) το μυστικό της επιτυχίας μας!

Μοσχομύρισαν τα χριστόψωμά μας! Πλημμύρισε η τάξη μας με χριστουγεννιάτικες μυρωδιές! Δεκαοχτώ ψωμάκια στολίστηκαν και ψήθηκαν προσεκτικά στο φούρνο της μαμάς. Τυλίχτηκαν σε πολύχρωμες ζελατίνες και μοιράστηκαν σε όλους μας, λίγο πριν το σχόλασμα.

Άραγε θα είναι νόστιμα;

Θα σας πούμε μετά τις γιορτές!

 

ΥΓ: κ. Βούζα και κ. Ευαγγελάκη, ευχαριστούμε πολύ!!!

Χριστούγεννα, συντροφιά μ’ ένα βιβλίο…

Γράφουν οι μαθητές και η δασκάλα του Β1.

        Επιτέλους, σε λίγες μέρες Χριστούγεννα! Επιτέλους ξεκούραση, παιχνίδι και γλυκάκια, φτιαγμένα απ’ τα χεράκια της μαμάς!
Όλο το σπίτι μοσχομυρίζει μελομακάρονα και κουραμπιέδες. Το δέντρο καμαρώνει στολισμένο με πολύχρωμες μπάλες, γιρλάντες και φωτάκια, που αναβοσβήνουν ασταμάτητα!

paidia1

Και κάπου εκεί, σε μια γωνιά του σαλονιού, πάνω στο μικρό τραπεζάκι, δίπλα στο αγαπημένο μου παιχνίδι, ένα βιβλίο περιμένει ανυπόμονα να το διαβάσω… Είναι το βιβλίο εκείνο, που αγοράσαμε με τα λεφτά του ταμείου της τάξης μας, λίγες μέρες πριν.

Αλλά, ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Στην αρχή της σχολικής χρονιάς, ορίσαμε ταμία και αποφασίσαμε ο κάθε μαθητής να φέρνει κάθε βδομάδα ένα μικρό ποσό για το ταμείο. Θα αξιοποιούσαμε τα χρήματα, που θα συγκεντρώνονταν, ανάλογα με τις ανάγκες της τάξης κάθε φορά.

paidia2

 

Αρχικά, μέρος των χρημάτων αυτών διατέθηκε για τη συμμετοχή μας σε μια εκδρομή του σχολείου μας και τα υπόλοιπα για την αγορά βιβλίων, με σκοπό τη δημιουργία βιβλιοθήκης στο τμήμα μας.

Αγοράσαμε, λοιπόν, τα παρακάτω βιβλία, για να μας κάνουν συντροφιά τις μέρες των Χριστουγέννων και σας τα προτείνουμε:

vivlio1

–     Η Νερένια προστατεύει τη θάλασσα

–     Πριγκιπικά γενέθλια

–     Μια παράξενη μέρα

–     Το κουτί του θυμού

–     Η πόλη μας

–     Το ποδηλατάκι – ήλιος

–     Το νόστιμο ποντίκι

–     Ο ραφτάκος των λέξεων

–     Οι 3 φίλοι του γίγαντα

–     Μια αλεπουδίτσα, πονηριά σταλίτσα

vivlio4

–     Ο φάλτσος νάνος

–     Ο βασιλιάς λύκος

–     Ο βάτραχος και το φιλί

–     Το χατίρι του δράκου

–     Η Νεφέλη δεν έχει κινητό

–     Η νεράιδα μαγείρισσα

–     Η Τρίτη μάγισσα

Σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση και καλές γιορτές!

Και μην ξεχνάτε: «το βιβλίο είναι ένα δώρο, που το ανοίγεις κάθε μέρα»…

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

H γιορτή του Πολυτεχνείου

Έγραψε ο  μαθητής της Τετάρτης τάξης,

  Βασίλης Κυριαζής

DSC09026

Παρασκευή 15 Νοέμβρη 2013 σήμερα και το σχολείο μας τιμά την επέτειο του Πολυτεχνείου. Μια ακόμα μέρα μνήμης.

 DSC08990

DSC09006 DSC09028Τα παιδιά της Τετάρτης τάξης παρουσίασαν το χρονικό της ημέρας εκείνης κι έπαιξαν ένα ενδιαφέρον θεατρικό έργο, που αναφερόταν σε έναν μικρό δικτάτορα .Επίσης  απάγγειλαν ποιήματα του Γιάννη Ρίτσου, που την εποχή εκείνη τα τραγουδούσαν οι φοιτητές. Κατά τη διάρκεια της γιορτής η χορωδία της Πέμπτης τάξης τραγούδησε επαναστατικά τραγούδια.

 

 Στο τέλος όλα τα παιδιά που πήραν μέρος στη γιορτή άφησαν από ένα γαρύφαλλο στην μνήμη αυτών που σκοτώθηκαν τις  ημέρες  εκείνες .

Η γιορτή του σχολείου μας για την επέτειο του Πολυτεχνείου ήταν συγκινητική και είμαι περήφανος που πήρα μέρος σε αυτή.

Επίσκεψη στο “Μουσείο Ελιάς και Λαδιού” στην Άνω Γατζέα

Από τη μαθήτρια της Δ’ Τάξης

Εβελίνα Παπαδάκη

 

DSC09137Την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου το Δ1 και το Δ2 επισκεφθήκαμε ένα ιδιαίτερο Μουσείο, «το Μουσείο ελιάς και λαδιού», που βρίσκεται στην Άνω Γατζέα, ένα πανέμορφο χωριό του Πηλίου.

Το Μουσείο εξωτερικά έμοιαζε σαν ένα παλιό σπίτι. Μόλις μπήκαμε όμως τα πράγματα ήταν διαφορετικά και παρουσίαζε μεγάλο ενδιαφέρον.

Στο χώρο του μουσείου μας ξενάγησαν η κ. Ιωάννα και ο κ. Νίκος. Είδαμε παλιά εργαλεία που τα χρησιμοποιούσαν για την επεξεργασία της ελιάς, όπως ο τεράστιος πάγκος διαλογής, οι μεγάλες κάδες παστώματος, οι ζυγαριές εκείνης της εποχής και ένας χειροκίνητος διαλογέας. Τέλος Είδαμε τα πιθάρια αποθήκευσης λαδιού, και ένα βίντεο για το πώς γίνεται το σαπούνι με παραδοσιακό τρόπο.

Φεύγοντας είχαμε όλοι την ευκαιρία να αγοράσουμε αγνά προϊόντα όπως σαπούνι, βαλσαμόλαδο και άλλα.

DSC09148

Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε ένα σύγχρονο ελαιοτριβείο για να δούμε πώς γίνεται η επεξεργασία της ελιάς σήμερα.

DSC09140DSC09143

Να μην ξεχάσουμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Γιώργο Παπαδόπουλο που μας δέχθηκε στο παλιό παντοπωλείο της Άνω Γατζέας.

(Χωρίς τίτλο)

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

 DSC09183  

Γράφουν οι μαθητές και η δασκάλα του Β1

 

Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013 σήμερα. Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού και τι καλύτερο από μια βόλτα στη Δημοτική Βιβλιοθήκη της Ν. Αγχιάλου, για ένα ταξιδάκι στο μαγικό κόσμο των βιβλίων!

DSC09189

Ωστόσο, μας περίμενε μια έκπληξη φτάνοντας εκεί! Δυο τραπέζια γεμάτα ζωγραφιές, μαρκαδόρους και πολύχρωμα ψαλιδάκια! Και δυο χαμογελαστοί βιβλιοθηκονόμοι, για να μας βοηθήσουν. Μας εξήγησαν ότι θα κάναμε κάποια χειροτεχνία και έπειτα θα ξεφυλλίζαμε τα βιβλία, που τόσο πολύ μας αρέσουν!

DSC09193

Τα χαρτονάκια με τις ζωγραφιές μοιράστηκαν, οι μαρκαδόροι ζωγράφιζαν ασταμάτητα και τα ψαλιδάκια περίμεναν ανυπόμονα τη σειρά τους.

Βάλαμε όλη μας την τέχνη, χρωματίσαμε, κόψαμε και φτιάξαμε υπέροχα χριστουγεννιάτικα στέμματα. Στέμματα με χιονάνθρωπους, ελατάκια, Αϊ – Βασίλη…

Και γίναμε οι βασιλιάδες των Χριστουγέννων…

 

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση