ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ

ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ

Γιώργος Λάζογλου και Ζήσης Δάινας (6η τάξη)

Φώκια  μονάχους

Ζει και αναπαράγεται στη Μεσόγειο. Υπάρχουν πολύ λίγες και αυτές ζουν σε σπηλιές. Έχει καφέ χρώμα, μήκος  2,5 μέτρα και ζυγίζει 250 ως 300 κιλά. Γεννάνε ένα μικρό κάθε 2 χρόνια.n Στην Ελλάδα προστατεύονται από τον νόμο η φώκια επίσης εξαφανίζετε από έλλειψη τροφής.

Θαλάσσια χελώνα

Υπάρχει στη γη από την εποχή των δεινοσαύρων ενώ υπήρχαν 50.000  σήμερα υπάρχουν μόνο 4.000. Στη Ζάκυνθο υπάρχει παραλία που πηγαίνουν οι χελώνες και γενούν τα αυγά τους. Από τους 1.000  νεοσσούς επιζεί μόνο ένας.

Λευκός καρχαρίας

Είναι γνωστοί ως ένα από τα πιο θανάσιμα πλάσματα στη γη. Αλλά με μια συγκλονιστική νέα μελέτη, οι μεγάλοι λευκοί καρχαρίες είναι επίσης ένα από το πιο διακινδυνευμένα προς εξαφάνιση ζώα.Οι εμπειρογνώμονες άγριας φύσης λένε ότι  υπάρχουν τώρα λιγότεροι από 3.500 μεγάλοι καρχαρίες στους ωκεανούς, πράγμα που τους καθιστά σπανιότερους και από τις τίγρεις.

Πρόσφατα, οι θαλάσσιοι βιολόγοι απαίτησαν ένα τέλος στη μακροχρόνια μάχη της ανθρωπότητας με τους καρχαρίες και απαίτησαν την άμεση δραστηριοποίηση να αποτρέψουν την έκλειψή τους. Οι μεγάλοι λευκοί καρχαρίες έχουν μια δίκαια φήμη ως άσπλαχνοι δολοφόνοι, οι οποίοι χρησιμοποιούν τις τεχνικές ενέδρας για να επιτεθούν στα ψάρια, τα δελφίνια και τις φώκιες από κάτω.

Μπορούν να φτάσουν τα 20 πόδια (6,5) στο μήκος, να ζυγίζουν μέχρι 5.000 λίβρες (2.500 κιλά) και βρίσκονται σε όποια θερμά πρακτικά ύδατα – από τη μεσόγειο στη νέα Ζηλανδία. Οι περισσότεροι εντούτοις, ζουν στις ακτές Καλιφόρνιας, του Μεξικού, της Αυστραλίας και της Νότιας Αφρικής.

Δράκος Κόμοντο

Ζει στα νησιά του Πάσχα είναι απειλούμενο είδος επειδή καταστρέφουν το περιβάλλον του. Φτάνει τα 3 μέτρα και είναι η μεγαλύτερη σαύρα στο κόσμο. Το σάλιο του είναι τοξικό και,όταν δαγκώνει τη σάρκα του ζώου που θέλει να φάει (γιατί είναι σαρκοφάγο), το κρέας σαπίζει και το ζώο πεθαίνει.

ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ

Αθηνά Γκιόκα (6η τάξη)

ΠΑΝΤΑ

Ένα ζώο υπό εξαφάνιση είναι και το πάντα. Με την ονομασία αυτή είναι γνωστά δύο διαφορετικά είδη ζώων. Το μεγάλο πάντα, που ανήκει στην οικογένεια της αρκούδας, και το μικρό ή κόκκινο πάντα στην οικογένεια του ρακούν.

Το μεγάλο πάντα είναι από τα πιο εντυπωσιακά ζώα στον κόσμο και ταυτόχρονα και ένα από τα σπανιότερα ζώα. Οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν αυτά τα ζώα από φωτογραφίες. Λίγοι είναι αυτοί που τα έχουν δει από κοντά και ζωντανά. Υπάρχουν σε ελάχιστους ζωολογικούς κήπους.

Το μεγάλο πάντα ζει αποκλειστικά μόνο του στα απομονωμένα βουνά της Κίνας. Το συναντάς σε ομάδες μόνο την περίοδο αναπαραγωγής. Τρώει συνήθως σκληρούς βλαστούς και μπαμπού, που είναι η κύρια τροφή. Εκτός από αυτά, τρώει και άλλα φυτά και κυνηγά μικρά θηλαστικά και πουλιά.

Το μικρό ή αλλιώς κόκκινο πάντα το συναντάμε στα ψηλά δάση της Κίνας και στα Ιμαλάια. Συχνά ζει μοναχικά, μπορεί επίσης να σχηματίσει και οικογενειακή ομάδα. Την ημέρα κοιμάται στα δέντρα και την νύχτα αναζητά την τροφή του. Τρέφεται με βλαστούς, καρπούς και μερικές φορές με έντομα και μικρά σπονδυλόζωα.

ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ

ΑΝΝΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ  ΚΑΙ   ΣΩΤΗΡΙΑ  ΞΑΝΘΟΥΛΗ (6η τάξη)

ΠΙΓΚΟΥΪΝΟΙ

Ένα από τα  είδη προς εξαφάνιση είναι οι πιγκουΐνοι. Zoυν στο νότιο ημισφαίριο. Έχουν μικρό κεφάλι  και ογκώδες σώμα. Οι πιγκουΐνοι τρέχουν πολλή γρήγορα. Υπάρχουν  πολλά διαφορετικά είδη πιγκουΐνων, όπως  ο αυτοκρατορικός πιγκουΐνος , ο πιγκουΐνος  της Αδελίας , ο χαζός πιγκουΐνος και ο άλτης των βράχων . Τα είδη των πιγκουΐνων  σήμερα μοιάζουν πολύ στην  εμφάνιση. Τα χρώματα τους είναι μπλε ή γκρίζα  ράχη και άσπρο στήθος . Είναι πολύ βαριά πουλιά και αυτό τους βοηθάει να καταδύονται . Είναι ένα από τα προστατευμένα είδη αλλά είναι και είδη προς εξαφάνιση. Τα θηλυκά γενούν ένα ως δυο αυγά .

ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ

ΑΣΠΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΑ ΑΡΓΥΡΙΟΥ  (6η τάξη)

ΦΩΚΙΕΣ

Οι φώκιες  και οι συγγενείς τούς, τα θαλάσσια λιοντάρια και οι θαλασσιοί ίπποι, δεν διαθέτουν άκρα, αλλά πτερύγια αντί για αυτά. Με τα πτερύγια τους κολυμπούν γρήγορα στη θάλασσα, ενώ στην στεριά περπατούν αδέξια, με αποτέλεσμα να μπορούν να στρίβουν με εκπληκτική ταχύτητα και να κολυμπούν. Οι θαλασσιοί ίπποι κολυμπούν κωπηλατώντας με τα πίσω πτερύγια. Ο κίνδυνος για τις φώκιες είναι ότι από μικρές τις παίρνουν στο τσίρκο. Επίσης,  ψαράδες τις σκοτώνουν για να μην φαν τα ψάρια τους .Έχει συνήθως μήκος 2,20μ. και μπορεί να φτάσει τα 3,80μ.

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

από την  Εμμανουέλα  Λάζογλου-Φιλιππίδη και Ξανθή Κουφαλιδάκη (6η Τάξη)

Φανταζόμαστε πως τα σχολεία του μέλλοντος θα είναι πολύ διαφορετικά από τα σημερινά!

Θα είναι υπερσύχρονα, θα έχουν διαδραστικούς πίνακες, τα παιδιά θα δουλεύουν σε Η/Υ. Επίσης, αν κάποιος μαθητής έχει πρόβλημα υγείας, το μάθημα θα γίνεται μέσω διαδικτύου, ή μπορεί να μην πηγαίνουν καν σχολείο. Η ώρα της Ιστορίας, των θρησκευτικών και όλων των μαθημάτων θα γίνεται με βίντεο.

Μπορεί τα σχολεία  να είναι τεράστια ή ακόμα να είναι παρά πολύ μικρά. Θα έχουν παιδιά από όλο τον κόσμο.

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ  ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ – ΕΛΕΝΑ  ΜΟΣΔΡΟΜΟΥ (6η ΤΑΞΗ)

Φανταζόμαστε ότι στα μελλοντικά σχολεία, αντί για βιβλία, τα παιδιά θα έχουν ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Θα έχουν πολλές βιβλιοθήκες όπου εκεί θα μπορούν να κάνουν τα μαθήματά τους, πολύ μεγάλες αυλές με πολλά γήπεδα και θα μπορούν να παίζουν.

Θα έχουν βοηθητικούς χώρους και χώρους εκδηλώσεων για να κάνουν τις γιορτές τους. Όσα παιδιά θέλουν, θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθούν διαφορά βοηθητικά μαθήματα, γιατί μερικά μαθήματα μπορεί να τα δυσκολεύουν και να έχουν απορίες για αυτά. Επίσης, θα έχουν και πολλά εστιατόρια για να τρώνε μεσημεριανό.

Έτσι πιστεύουμε και ελπίζουμε ότι θα είναι τα σχολεία του μέλλοντος.

FUTURE SCHOOLS

FUTURE SCHOOLS

by Petros Gallos & George Evaggelakis (6th grade)

People have said that schools in the near future won’t exist, while others have said that schools in the near future will be better and equipped with high-tech gadgets. In our opinion, schools will be better in the years to come.

I believe there will be computers and net books instead of books. School bags won’t exist any more and students will have a net book which will include all lessons saved in its hard drive. Also, their bags will be waterproof to avoid accidents.

There will be classrooms for kids with special needs. A school canteen will serve the food automatically, so students won’t have to wait a lot of time. Also, robots will teach the lessons instead of teachers, so the lesson will be much easier.

For that kind of schools we must wait for a lot of years…..

We hope you like our article!

FUTURE SCHOOLS

FUTURE  SCHOOLS

by Kassiani Koroli & Rania Paramana (6th grade)


Do you like imagining things? The future? Have you ever thought about how schools will be in the future? Our team is writing about technology and the future schools. We think that in the future the schools will change very much.

We imagine that in the school of the future, in the classrooms, there will be interactive touch boards. The pupils will have computers instead of books. The pupils won’t have homework and they will do all of the exercises at school. There will be bigger classrooms than today, with computers. The lesson will be done through computers. The pupils will study many languages. There will be big classrooms where children will learn about the history of their town, but they won’t read history books. They will watch videos on history. In the schools there will be tennis courts and swimming pools.

Unfortunately, we must wait for many years for the schools of our dreams!

Βραβεύτηκαν 15 μαθητές του 2ου Δ.Σ. Ν. Αγχιάλου

Mια ιδιαίτερα σημαντική βράβευση πέτυχαν πρόσφατα 15 μαθητές του Βαρνάλειου 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αγχίαλου.

Πιο συγκεκριμένα, με την καθοδήγηση της καθηγήτριας των Γαλλικών κας Αφροδίτης Καραγεωργίου, κατόρθωσαν να διακριθούν στο διαγωνισμό που διοργανώνουν κάθε χρόνο, στα πλαίσια του εορτασμού της γιορτής της Γαλλοφωνίας , το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος (ΓΙΕ) και η Υπηρεσία Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τις γαλλόφωνες Πρεσβείες στην Ελλάδα, για όλους τους μαθητές γαλλικών, δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου.

Στο φετινό διαγωνισμό οι νέοι γαλλόφωνοι κλήθηκαν να εμπνευστούν από 10 προτεινόμενες λέξεις, συνδέοντας τη θεματική με το θέμα του Οδυσσέα, να εκφράσουν τους εαυτούς τους και την εμπειρία τους καθώς ανακαλύπτουν τον κόσμο, να παίξoυν με τις λέξεις αλλά και με τις φιλοσοφικές έννοιες, αφήνοντας ελεύθερη τη δημιουργικότητα, την ποιητικότητα και την εφευρετικότητά τους.

Πάνω σε αυτές τις ιδέες, οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αγχίαλου, δημιούργησαν ένα πρωτότυπο Power Point στα γαλλικά, το οποίο και βραβεύτηκε: κεντρική ιδέα του συγκεκριμένου κειμένου είναι η στάση ζωής ενός αγωνιστή(του Οδυσσέα) και το κουράγιο που δίνει η ύπαρξή του σ’ ένα 12χρονο ελληνόπουλο του σήμερα, που, μετά την ονειρική συνάντηση μαζί του βλέπει τον κόσμο γύρω του με πιο αισιόδοξη ματιά.

Η απονομή των βραβείων θα λάβει χώρα στο Γαλλικό Ινστιτούτο στην Αθήνα, σε ειδική τελετή στα πλαίσια της Εβδομάδας για τη Γαλλική Γλώσσα και τη Γαλλοφωνία, η οποία εορτάζεται κάθε χρόνο σε ολόκληρο τον κόσμο με επίκεντρο τη Διεθνή Ημέρα Γαλλοφωνίας. Η Εβδομάδα αυτή θα πραγματοποιηθεί φέτος από τις 14 έως τις 20 Μαρτίου 2012.

ert.gr

Πηγή: http://almyrosinfo.gr

Εκδηλώσεις στο «Βαρνάλειο» της Ν. Αγχιάλου

Το σχολείο συνδέεται με τις τοπικές κοινωνίες. Είναι το σχολείο που ουσιαστικό ρόλο έχουν όλοι: οι γονείς ,οι ίδιοι οι μαθητές η τοπική αυτοδιοίκηση. Η νέα διοικητική δομή της χώρας αποτελεί τη βάση για μια νέα σχέση παιδείας και τοπικής κοινωνίας.

Στο πλαίσιο αυτό των δραστηριοτήτων η διευθύντρια , Κατσαούνη Ευαγγελία με το σύλλογο διδ/ντων του 2ου Δημ. Σχολείου Ν. Αγχιάλου «ΒΑΡΝΑΛΕΙΟ» κάλεσαν, στις 9 Νοεμβρίου, την κ. Θεοδώρα Τζεράχογλου κλινική ψυχολόγο – δραματοθεραπεύτρια και δέχτηκε με χαρά να μιλήσει – συζητήσει με τους γονείς το θέμα «επικοινωνώ σημαίνει ακούω και όχι μόνο ακούγομαι». Το θέμα επιλέχτηκε μετά από συζήτηση με το Σύλλογο διδασκόντων, γιατί θεωρούμε ότι η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων είναι τόσο σημαντική όσο και η αναπνοή.

Η συμμετοχή των γονέων ήταν μεγάλη. Η συζήτηση εξελίχθηκε ζωηρή και ενδιαφέρουσα. Οι γονείς αποχώρησαν ικανοποιημένοι, αλλά και προβληματισμένοι με το «συμπεριφέρεστε».

Επίσης, στις 14 Νοεμβρίου η κ. Σαμίου από τον Ερυθρό Σταυρό μίλησε στα παιδιά για τις «Πρώτες Βοήθειες». Τα παιδιά παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση ατυχημάτων. Η κ. Σαμίου βλέποντας το μεγάλο ενδιαφέρον των παιδιών υποσχέθηκε ότι θα επισκεφθεί στις 16 Δεκεμβρίου, φέρνοντας μαζί της και την κούκλα (ομοίωμα ανθρωπίνου σώματος) για να δείξει στα παιδιά, αλλά και στους δασκάλους την ανάνηψη και άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

Η Διευθύντρια του Σχολείου

Ευαγγελία Κατσαούνη

Πηγή: Ο Λαός του Αλμυρού

Μαθήματα ζωγραφικής για παιδιά στη Ν. Αγχίαλο

Ο Φιλοπρόοδος Σύλλογος Νέας Αγχιάλου έχοντας ιδιαίτερη ευαισθησία στην παιδική ηλικία και στο πλαίσιο της δημιουργικής τους απασχόλησης, μετά τα τμήματα αθλητισμού που έχουν ήδη ξεκινήσει με πολύ μεγάλη επιτυχία από πλευράς συμμετοχής, δημιουργεί και καλλιτεχνικά τμήματα και σε πρώτη φάση ξεκινά ζωγραφική για τους μικρούς του φίλους.

Σε συνεργασία με το Δήμο τα μαθήματα ζωγραφικής θα γίνονται στο χώρο του δημαρχείου κάθε Παρασκευή από τις 5.00 μέχρι τις 7.00 το απόγευμα με δασκάλα την Σταυρούλα Καραγκούνη, απόφοιτη της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών του Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Για κάθε πληροφορία και συμμετοχή οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα 24280-45489, 76904, 77433 και 6907377702 και στα email filoproodos@anchialos.com και gtavelis@gmail.com.

Μαθήματα Τοπικής Ιστορίας Στο Βαρνάλειο

«Όλβιος όστις ιστορίης έσχεν μάθησιν». Ευτυχείς είναι εκείνοι, οι οποίοι γνωρίζουν και δε λησμονούν την ιστορία τους. (Ευριπίδης)

Διότι αυτοί που γνωρίζουν την ιστορία τους, εύκολα διαπιστώνουν τις ομοιότητες των κοινωνικών, οικονομικών και πολιτικών συνθηκών με τη σύγχρονη εποχή.

Και επειδή η ιστορία κάνει κύκλους, έχουν τουλάχιστον την επιλογή να σχεδιάζουν το μέλλον αποφεύγοντας τα ιστορικά λάθη του παρελθόντος.

Θεωρώντας πάντα τους εαυτούς μας ιστορικά ευνοημένους για το λαμπρό παρελθόν μας και πιστεύοντας πως πρέπει να είμαστε αντάξιοι των προγόνων μας, θελήσαμε να εμφυσήσουμε στους μικρούς μας μαθητές την πίστη στα ιδανικά της γενιάς μας, στην πρόοδο και στη ζωή.

Εν όψει μάλιστα της Εθνικής επετείου του 1940 καλέσαμε τον κ. Γεώργιο Διονυσίου, γνωστό Αγχιαλίτη λαογράφο, συγγραφέα και ζωγράφο, να μας μιλήσει για τα δύσκολα εκείνα χρόνια του πολέμου και της κατοχής στη Νέα Αγχίαλο.

Τον ευχαριστούμε θερμά που ανταποκρίθηκε με τόση χαρά στο κάλεσμά μας και με παραστατικότητα μας αφηγήθηκε γεγονότα της εποχής εκείνης. Ευελπιστούμε πάντα στη συνέχιση της συνεργασίας μας και στη βοήθειά του μέχρι το τέλος του προγράμματός μας.

Ευχαριστούμε επίσης τη Διευθύντρια του σχολείου μας, κ. Κατσαούνη Ευαγγελία για τη συμπαράστασή της στο έργο μας. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν οι δασκάλες της ΣΤ’ τάξης, Φιλιππίδη Αικατερίνη, Καπουράνη Αθηνά και η υπεύθυνη της Ευέλικτης Ζώνης, Χαμηλού Παρασκευή.

Φιλιππίδη Αικατερίνη

Πηγή: Ο Λαός του Αλμυρού

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

“ΒΑΡΝΑΛΕΙΟ”

2ο 12/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ν. ΑΓΧΙΑΛΟΥ

Αγαπητοί γονείς,

Εν όψει των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων του Σχολείου μας, σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011, και ώρα 17:30 διοργανώνεται ομιλία – συζήτηση για τους γονείς και κηδεμόνες του Σχολείου μας με θέμα “Επικοινωνώ σημαίνει ακούω και όχι ακούγομαι”, με εισηγήτρια την κ. Θεοδώρα Τζεράχογλου, κλινική ψυχολόγο, με ειδίκευση στη δραματοθεραπεία. Το θέμα πραγματεύεται την επικοινωνία ως μέσο καλύτερης συνεργασίας ανάμεσα στον εκπαιδευτικό, τον γονέα και τον μαθητή. Παρακαλούμε να στηρίξετε την πρωτοβουλία μας.

Η Διευθύντρια του Σχολείου

Ευαγγελία Κατσαούνη

ΒΑΖΩ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ (τάξη Δ1)

Όπως όλοι οι μεγάλοι ζωγράφοι, έτσι κι εμείς, δημιουργήσαμε με πολύ φαντασία και μεράκι τις δικές μας ζωγραφιές, στις οποίες δώσαμε ένα τίτλο. Εδώ μπορείτε να δείτε ένα δείγμα της δουλειάς μας:

Δείτε το στο slideshare.net

Δείτε το στο slideshare.net

Καλώς Ήρθατε! – Hello world!

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αγχιάλου Μαγνησίας!

Welcome to the blog of the 2nd Primary School of N. Agchialos, Magnesia, Greece!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση