ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ !

metabash

 

 

 

 

 

collage 4 1

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης των νηπίων μας στην Α’τάξη του Δημοτικού, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στον χώρο του 3ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμαριάς που στεγάζεται δίπλα από το νηπιαγωγείο μας όπου και πραγματοποιήθηκαν οι εξής δράσεις: ξενάγηση στον χώρο του Δημοτικού, ανταλλαγή εμπειριών και ερωτήσεων, τα νήπια μοίρασαν καλοκαιρινά ενθύμια στους μαθητές της Α’ τάξης, φάγανε όλοι μαζί πρωινό στην αυλή του Δημοτικού, τέλος όλοι μαζί παίξανε το “Στρουμφοχωριό”, (παιχνίδι στρατηγικής), υπό την καθοδήγηση της γυμνάστριας του Δημοτικού σχολείου. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν, πέρασαν όμορφα και ανυπομονούν να μεταβούν στη νέα βαθμίδα.

Επιπρόσθετα,  πραγματοποιήθηκε στο σύνολο των νηπίων δράση μετάβασης από μέλη της ΕΔΥ !

Αρχικά, τα νήπια ζωγράφισαν σε χαρτάκια απορίες και συναισθήματα για το Δημοτικό και έπειτα τα βάλαμε μέσα στο «κουτί με τις απορίες». Το κάθε παιδί παρουσίασε στην ομάδα την απορία ή το συναίσθημα του και προχωρήσαμε στην προβολή διαδραστικών βίντεο που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας του Δημοτικού και τις αλλαγές που πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι μαθητές. Τέλος, παίξαμε ένα παιχνίδι «κρυμμένου θησαυρού» όπου με ερωτήσεις προσπαθούσαμε να λύσουμε έναν γρίφο σχετικό με το Δημοτικό.

METABASH EDY