“Μια τάξη, μια κοινότητα” – Όταν οι γονείς συνεργάζονται, τα παιδιά ανθίζουν !! ΕΣΠΕΡΙΔΑ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΔΥ

afisa

Το απόγευμα της Δευτέρας στις 18 Μαϊου πραγματοποιήσαμε στον χώρο του σχολείου μας απογευματινή συνάντηση- ενημέρωση των γονέων με το εξής θέμα:

“Μια τάξη, μια κοινότητα” – Όταν οι γονείς συνεργάζονται, τα παιδιά ανθίζουν !!

Οι στόχοι της συνάντησης ήταν : να ενισχυθεί η αίσθηση κοινότητας μεταξύ των γονέων, να αναδειχθεί η σημασία της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας, να γίνει σύνδεση ανάμεσα στις σχέσεις των ενηλίκων και στη συναισθηματική ασφάλεια των παιδιών και να συζητηθεί η μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό! Απώτερος σκοπός ήταν να δημιουργηθεί ένα θετικό και υποστηρικτικό κλίμα μεταξύ των εμπλεκομένων. Υπήρξε μεγάλη συμμετοχή των γονέων κάτι που μας ενθαρρύνει να επαναλάβουμε αντίστοιχες συναντήσεις και στο μέλλον.