Ποτί-ζω ” Ένα δέντρο για όλους μια γιορτή για την πόλη ” Δράση Ενεργού Πολίτη
Ολοκληρώθηκε η δράση μας Ενεργού Πολίτη Ποτί-ζω “ Ένα δέντρο για όλους μια γιορτή για την πόλη“ Προωθώντας την περιβαλλοντική υπευθυνότητα καλλιεργώντας δεξιότητες και στάσεις ενεργού πολιτειότητας στους μαθητές μας τα παιδιά αναπτύσσουν περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση ,μαθαίνουν να αποκτούν συνειδητή σχέση με το περιβάλλον μέσα από πρακτικές ποτίσματος και φροντίδας του δέντρου καθ όλη τη διάρκεια της χρονιάς .Οι μαθητές μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό και έδειξαν ευαισθησία και αγάπη για το “ δέντρο μας “ Η δράση αυτή βοήθησε τα παιδιά να καλλιεργήσουν αξίες όπως η ενσυναίσθηση ,ο σεβασμός και η υπευθυνότητα












































































































