Σήμερα κόψαμε τη βασιλόπιτά μας στο σχολείο, την οποία φτιάξαμε μαζί με τα παιδιά του ολοήμερου με μεράκι και κέφι, χάρη στα υλικά που προσέφεραν με προθυμία οι γονείς.
μια δράση που γέμισε την ημέρα μας με χαρά και συνεργασία…
ο σύλλογος γονέων φρόντισε να υπάρχουν όμορφα δώρα για τους τυχερούς!
Ο κ. Χρήστος, μπαμπάς μαθήτριάς μας, αποδέχτηκε με χαρά την πρόσκλησή μας και ήρθε στο νηπιαγωγείο, προσφέροντας στα παιδιά μια ιδιαίτερη χριστουγεννιάτικη εμπειρία!
Μαζί, έφτιαξαν υπέροχα μπισκοτάκια και διασκέδασαν δημιουργώντας τα. Η δράση αυτή έφερε μια ζεστή εορταστική ατμόσφαιρα στην τάξη, ενώ τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μια όμορφη και δημιουργική δραστηριότητα.
Χριστουγεννιάτικη βιβλιοθήκη ζωντανεύει στο σχολείο μας!!!
Υιοθετούμε ένα δέντρο στην αυλή του σχολείου μας και το στολίζουμε με ένα χειροποίητο στολίδι που έχουν φτιάξει τα παιδιά από το σπίτι.
παιδιά και γονείς γεμίζουν το δέντρο με αγάπη και δημιουργικότητα!!!
από 23ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστουγεννιάτικες δράσεις στο Νηπιαγωγείο μας!
Στο πνεύμα των Χριστουγέννων και της προσφοράς τα παιδιά του σχολείου μας επισκέφθηκαν τα Παιδικά Χωριά SOS Καλαμάτας. ( Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας)
Εκεί, οι υπεύθυνες τα υποδέχτηκαν θερμά, και η κ Πηνελόπη, κοινωνική λειτουργός, αφού τους ξενάγησε στο χώρο, και τους έκανε με απλά και κατανοητά λόγια μια ενημέρωση για το έργο του φορέα, τους διάβασε μια όμορφη χριστουγεννιάτικη ιστορία, γεμάτη μηνύματα αγάπης και ελπίδας…
τα παιδιά με τη σειρά τους, αφού τραγούδησαν το “όπου υπάρχει αγάπη”, προσέφεραν μια χριστουγεννιάτικη κάρτα που είχαμε δημιουργήσει με πολλή αγάπη, καθώς και τρόφιμα, στο πλαίσιο της δράσης αλληλεγγύης και προσφοράς που διοργανώθηκε στο σχολείο μας.
Μέσα από αυτή την εμπειρία, οι μικροί μας μαθητές κατανόησαν τη σημασία του να δίνεις και να μοιράζεσαι, ειδικά τις ημέρες αυτές που είναι αφιερωμένες στη ζεστασιά και τη φροντίδα για το συνάνθρωπο…
στο τέλος, τα παιδιά απόλαυσαν ένα γλυκό κέρασμα με γλύκισμα και δροσερή πορτοκαλάδα!!!
Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος δεξιοτήτων του σχολείου μας και του Θεματικού κύκλου : Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη, και με σκοπό να γίνουν ενεργοί πολίτες με ενσυναίσθηση για τον συνάνθρωπο.
Το σχολείο μας ενισχύοντας την εξωστρέφεια και τη διάδραση με την τοπική κοινωνία, συμμετέχει στο πρόγραμμα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας «Βιβλιοσούρτα-Φέρτα Plus” για μαθητές/τριες προσχολικής ηλικίας.
Το «Βιβλιοσούρτα-Φέρτα Plus» στοχεύει να φέρει τους/τις μαθητές/τριες σε επαφή με το βιβλίο, τη
βιβλιοθήκη και τη διαδικασία του δανεισμού, ενώ ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία. Διαδικασία
Ένα παιδί κάθε εβδομάδα αναλαμβάνει μια αποστολή: να επισκεφθεί τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας με τους γονείς του/της, εκτός σχολικού ωραρίου, και να γίνει μέλος της. Με τη βοήθεια του προσωπικού της βιβλιοθήκης, επιλέγει ένα βιβλίο, το οποίο παρουσιάζει
στους συμμαθητές/τριες του/της στο σχολείο. Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη εκδίδει κάρτα μέλους στους μαθητές/τριες. Στόχοι του προγράμματος:
1. Η εξοικείωση μαθητών και γονέων με τη βιβλιοθήκη της πόλης: Κάθε συμμετέχων γίνεται μέλος της
βιβλιοθήκης και ανακαλύπτει τον μαγικό αυτό χώρο του βιβλίου, που μπορεί να μην είχε επισκεφθεί
ποτέ. Οι μαθητές και η οικογένειά τους εξοικειώνονται με τη διαδικασία του δανεισμού και τον ρόλο
της βιβλιοθήκης ως κέντρου γνώσης. Η αλληλεπίδραση αυτή δεν συμβάλλει μόνο στην πρακτική
εξοικείωση με τον χώρο, αλλά προωθεί και τη φιλαναγνωσία ως οικογενειακή δραστηριότητα,
καλλιεργώντας σχέσεις μαθητών-γονέων γύρω από τα βιβλία.
2. Η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας: Η τακτική ενασχόληση με τα βιβλία ενισχύει τη φαντασία, τη
δημιουργική σκέψη και τις γλωσσικές δεξιότητες.
3. Η εξοικείωση με τη χρήση της βιβλιοθήκης
4. Η ενασχόληση με το διάβασμα ενθαρρύνει την καλλιέργεια ενδιαφερόντων πέρα από το σχολείο.
Ήδη το πρώτο νηπιάκι μας επισκέφθηκε τη Βιβλιοθήκη Καλαμάτας, δανείστηκε το βιβλίο που διάλεξε και είναι έτοιμη να το παρουσιάσει στους συμμαθητές της στην τάξη…
Με τον τρόπο αυτό, δίνουμε μία ακόμα ευκαιρία στα παιδιά να έρθουν σε επαφή με το βιβλίο και να αξιοποιήσουν τους πολιτιστικούς θησαυρούς της πόλης μας.
Η επίσκεψη στη βιβλιοθήκη, όμως, δεν είναι μόνο μια ευκαιρία για δανεισμό βιβλίου, αλλά και μια μοναδική εμπειρία που φέρνει κοντά γονείς και παιδιά , ενισχύοντας τη σχέση τους μέσα από την κοινή αγάπη για το διάβασμα.
Συνεχίζουμε το όμορφο ταξίδι στον κόσμο των βιβλίων…
Η αυλή μας έγινε ακόμα πιο όμορφη και διασκεδαστική χάρη σε μια υπέροχη πρωτοβουλία μαμάδων του νηπιαγωγείου μας.
Ιδιαίτερα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη μαμά της μαθήτριας μας Αντιγόνης και αγαπητή συνάδελφό μας, που ανέλαβε τον σχεδιασμό και υλοποίησε με το ταλέντο και τη δημιουργικότητά της τα επιδαπέδια παιχνίδια.
Με την πολύτιμη βοήθεια και συνεργασία και άλλων μαμάδων, που έβαλαν την αγάπη και τον χρόνο τους για να δημιουργήσουν κάτι τόσο ξεχωριστό για τα παιδιά μας, η αυλή μας απέκτησε παιχνίδια όπως κουτσό, λαβύρινθους και άλλα διαδραστικά σχέδια που ενθουσιάζουν τα παιδιά.
Αυτές οι χαρούμενες πινελιές χρώματος δεν ομορφαίνουν απλώς τον χώρο μας, αλλά καλλιεργούν τη φαντασία, την κίνηση και τη συνεργασία μεταξύ των παιδιών.
Η δύναμη της συνεργασίας και της δημιουργικότητας κάνει τη σχολική μας κοινότητα μοναδική!
Η Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού εορτάζεται κάθε χρόνο στις 20 Νοεμβρίου, με αφορμή την επέτειο υιοθέτησης από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1989, της Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού.
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού αποτελεί το πλέον αποδεκτό κείμενο για τα ανθρώπινα δικαιώματα παγκοσμίως. Την έχουν επικυρώσει όλα τα κράτη του κόσμου, εκτός των ΗΠΑ και της Σομαλίας (η Ελλάδα την επικύρωσε στις 2 Δεκεμβρίου 1992 με τον νόμο 2101), και τα 54 άρθρα της καλύπτουν όλα τα δικαιώματα των παιδιών που χωρίζονται σε 4 τομείς: Δικαιώματα Επιβίωσης, Ανάπτυξης, Προστασίας και Δικαιώματα Συμμετοχής.
Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου, και την επεξεργασία των εννοιών Δημοκρατία – Δικτατορία στους μαθητές μας, μας δόθηκε η ευκαιρία να οργανώσουμε εκλογές στο Νηπιαγωγείο μας!!!
Οι εκλογές στο νηπιαγωγείο αποτελούν μια εξαιρετική ευκαιρία για να εισαχθούν τα παιδιά στη διαδικασία της λήψης αποφάσεων, της συνεργασίας και της έννοιας της δημοκρατίας. Πέρα από μια διασκεδαστική δράση για τα παιδιά, αποτελεί και μια ισχυρή μαθησιακή εμπειρία , που προάγει την ολόπλευρη ανάπτυξη τους.
Αφορμή στάθηκε το παραμύθι “Το δάσος” της Σοφίας Ζαραμπούκα
Ποιο ζωάκι να διοικήσει το δάσος, ώστε να είναι όλα τα ζωάκια ευτυχισμένα?
Όλοι έχουν τη γνώμη τους, αλλά θα πάρουμε την απόφαση ως ομάδα…
και κάπως έτσι ξεκίνησε η διενέργεια των εκλογών…!!!!
Η εφορευτική μας επιτροπή!
είμαστε έτοιμοι με τις ταυτότητές μας να ασκήσουμε το εκλογικό μας δικαίωμα…!
ζωγραφίζουμε το ζωάκι που επιλέγουμε για αρχηγό του δάσους στο ψηφοδέλτιό μας…
δίνουμε την ταυτότητά μας για την απαραίτητη ταυτοποίηση στοιχείων…
η ψήφος είναι μυστική… ψηφίζουμε πίσω από το παραβάν λοιπόν…
βάζουμε σταυρό στο ψηφοδέλτιο και στο ζωάκι που επιθυμούμε …
η εφορευτική επιτροπή κάνει τη δουλειά της …
σφραγίζει ψηφοδέλτια… διαγράφει τα ονόματα όσων ψηφίζουν …στον εκλογικό κατάλογο…
και… η ώρα της κάλπης…
η διαδικασία ολοκληρώθηκε και ξεκινά η καταμέτρηση των ψήφων…
έχουμε νικητή με μεγάλη διαφορά…. τη σοφή κουκουβάγια!!!
Οι έννοιες της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας, αποτελούν δύσκολες και αφηρημένες έννοιες να τις καταλάβουν τα μικρά παιδιά.
Μέσα από το παραμύθι όμως της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου “Η κυρά – Δημοκρατία” οι έννοιες αυτές γίνονται πιο κατανοητές.
Τα παιδιά συζητούν και προβληματίζονται σχετικά με την κατάχρηση εξουσίας, τη στέρηση της ελευθερίας τις εκλογές, την εξουσία, το σεβασμό, την αλληλεγγύη, τη συνεργασία, την αξία της Δημοκρατίας για τους ανθρώπους.
… οι ιδέες τους αποτυπώνονται σε μια ομαδική εργασία …
και όλοι μαζί τραγουδάμε….
“ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ”
Διαβάσαμε το παραμύθι της Μαρίνας Γιώτη που γνωρίσαμε και από κοντά στην πρόσφατη βιβλιοπαρουσίαση της στο φουαγιέ του Πνευματικού Κέντρου Καλαμάτας,… “Δώσε Λύση στο Μελίσσι”…
… με αφορμή το παραμύθι αυτό τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την έννοια των εκλογών και προβληματίστηκαν σχετικά με το ποιες ικανότητες θα πρέπει να έχει κάποιος, ώστε να γίνει “αρχηγός”…
Οι απόψεις των παιδιών έχουν πάντα ιδιαίτερο ενδιαφέρον…
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή
Πρόσφατα σχόλια