Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τους μαθητές για τις αξίες του αθλητισμού και τη σημασία του σεβασμού στους αγώνες.
Μιλήσαμε για το τι σημαίνει να είμαστε σωστοί φίλαθλοι, να στηρίζουμε την ομάδα μας με ευγένεια και να σεβόμαστε τους αντιπάλους. Τα παιδιά εξέφρασαν τις απόψεις τους και τόνισαν πως ο αθλητισμός πρέπει να ενώνει τους ανθρώπους και να προάγει τη συνεργασία, τη φιλία και το ευ αγωνίζεσθαι.
Μέσα από τη συζήτηση κατανοήσαμε ότι ο πραγματικός φίλαθλος δείχνει πάντα σεβασμό, υποστηρίζει χωρίς βία και χαίρεται το παιχνίδι.
Η θεματική μας ολοκληρώθηκε με τα παιδιά να παίζουν ομαδικά παιχνίδια στην αυλή.








Πρόσφατα σχόλια