Άρθρα συντάκτη ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Γράμμα στον Άγιο Βασίλη!
Την Πέμπτη, 21 Δεκεμβρίου, μια πολύ όμορφη δράση πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας με πρωταγωνιστές τα πρωτάκια και τα εκτάκια μας! Πριν λίγες μέρες, τα πρωτάκια έλαβαν έναν φάκελο με γράμμα από τα ξωτικά του Αϊ-Βασίλη, όπου τα παρακινούσε να γράψουν γράμμα στον αγαπημένο τους Άγιο.
Οι μεγαλύτεροι λοιπόν μαθητές, επισκέφτηκαν τους μικρότερους στις τάξεις τους και μέσα σε ένα πολύ ευχάριστο κλίμα συνεργασίας και ομαδικότητας, έγραψαν το γράμμα ζητώντας από τον Άγιο μαζί με το αγαπημένο τους παιχνίδι, να φέρει και δώρα που δεν είναι υλικά, όπως υγεία, αγάπη και ειρήνη σε όλο τον κόσμο! Στο τέλος, συμπλήρωσαν τα στοιχεία του αποστολέα και του παραλήπτη του φακέλου, στολίζοντάς τον με όμορφες ζωγραφιές!
Ευχόμαστε να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχές τους!!!
Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση
Χριστούγεννα! Μια μαγική λέξη η οποία εμπεριέχει το πραγματικό νόημα αυτής της γιορτής, το οποίο είναι η ανθρωπιά, η αγάπη και η αλληλεγγύη προς τον συνάνθρωπο.
Και φέτος στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή από τους/τις μαθητές/τριες των Α’ και Β’ τάξεων. Η αίθουσα εκδηλώσεων πλημμύρισε με χριστουγεννιάτικα δρώμενα και τραγούδια, τα οποία μας μετέφεραν με μοναδικό τρόπο το πνεύμα των Χριστουγέννων. Θερμά συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς που συνεργάστηκαν αρμονικά ώστε να επιτευχθεί η διοργάνωση αυτής της εκδήλωσης, στους μαθητές/τριες των τεσσάρων τμημάτων που συμμετείχαν με ενθουσιασμό, καθώς επίσης και στους γονείς που στήριξαν αυτή την προσπάθεια.
Περιμένοντας λοιπόν τις άγιες μέρες των Χριστουγέννων, ας ανοίξουμε τα μάτια της ψυχής μας και ας απλώσουμε τα χέρια μας για να δεχτούμε ή για να δώσουμε όλοι, μικροί και μεγάλοι, τα δώρα του Αϊ-Βασίλη, τα οποία προσφέρονται από καρδιάς και συμβολίζουν την αγάπη!
Χριστουγεννιάτικη γιορτή
Κάνε μια ευχή-παραλαβή αστεριών
Έφτασαν στο σχολείο μας τα αστέρια των ευχών! Το φετινό αστέρι έχει ένα διαφορετικό σχήμα και…φιλοξενεί τον Ήλιο, για να μας θυμίσει πόσο ξεχωριστοί και μοναδικοί είμαστε όλοι, μα ίσοι κάτω από τον ίδιο ουρανό.
Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς και τους/τις μαθητές/τριες που ανταποκρίθηκαν θετικά στη φετινή φιλανθρωπική δράση του σχολείου μας. Ευχόμαστε σε όλους/όλες ολόψυχα καλές γιορτές, έχοντας πάντα στην ψυχή μας τη θέληση για στήριξη και αλληλοβοήθεια.
Make a wish-Κάνε μια ευχή Ελλάδος
Τα ψηφιακά παραμύθια της Γ’1 τάξης
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στη θεματική ενότητα «Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία», οι μαθητές της Γ’1 τάξης ασχολήθηκαν με το πρόγραμμα «Ένα βιβλίο γεννιέται». Αφού γνώρισαν τα στάδια παραγωγής ενός βιβλίου, χωρίστηκαν σε ομάδες και στη συνέχεια έγραψαν και εικονογράφησαν τα δικά τους παραμύθια. Τα παραμύθια απέκτησαν ψηφιακή μορφή μέσω του προγράμματος storyjumper.
Τα παραμύθια των μαθητών μπορείτε να τα διαβάσετε παρακάτω.
Εκπαιδευτική επίσκεψη Α΄ τάξης στο Μουσείο Ύδρευσης
Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα «Ο κύκλος του νερού», οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης συμμετείχαν σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Μουσείο Ύδρευσης Θεσσαλονίκης. Ενημερώθηκαν για τα μηχανήματα κίνησης και παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, τους παλιούς ηλεκτρικούς πίνακες διανομής ρεύματος και τα μεγάλα αντλητικά συγκροτήματα που τροφοδοτούσαν με νερό ολόκληρη την πόλη της Θεσσαλονίκης ως το 1978. Επίσης, στον υπαίθριο χώρο γνώρισαν ιστορικά αντλητικά μηχανήματα και αγωγούς νερού, όπου μέσα από βιωματική μάθηση ήρθαν σε επαφή με τη λειτουργία τους.
Στο τέλος, ο κάθε μαθητής/τρια ζωγράφισε τη δικιά του κανάτα και πήρε για δώρο ένα αναμνηστικό παγούρι. Το ταξίδι τους στον κόσμο της ύδρευσης και του νερού ήταν μοναδικό!
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Δ’ τάξης στη Βεργίνα
Στις 4 Μαΐου 2023, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας και ειδικότερα της ενότητας «Μακεδονία, μια νέα ελληνική δύναμη» οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης επισκέφθηκαν το Μουσείο της Βεργίνας, όπου η περιοχή αυτή υπήρξε η πρώτη πρωτεύουσα του αρχαίου Μακεδονικού κράτους, οι Αιγές.
Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στο μουσείο, το οποίο είναι μοναδικό, διότι χτίστηκε εκεί ακριβώς όπου βρίσκονται οι βασιλικοί τάφοι, δηλαδή έχει χτιστεί κάτω από τον μεγάλο τύμβο.
Μπαίνοντας στο υπόγειο κτίριο, η ιστορία ξετυλίχθηκε μπροστά τους! Μπόρεσαν να δούνε τους τάφους όπως ακριβώς τους ανακάλυψε ο αρχαιολόγος Μανώλης Ανδρόνικος το 1977 και να θαυμάσουν όλα τα πολύτιμα εκθέματα: τοιχογραφίες, επιτύμβιες στήλες, σκεύη, αγγεία, κοσμήματα, όπλα, χρυσά στεφάνια, πανοπλίες, ασπίδες, τη χρυσή λάρνακα του Φιλίππου του Β’ με τον δεκαεξάκτινο ήλιο, το σύμβολο των Μακεδόνων και το ολόχρυσο στεφάνι του με φύλλα σε σχήμα βελανιδιάς και βελανίδια.
Τα παιδιά επέστρεψαν ενθουσιασμένα και γεμάτα με όμορφες εντυπώσεις.
Επίσκεψη συγγραφέα στο σχολείο μας
Ολοκληρώνοντας τη δράση μας «Επίσκεψη συγγραφέων στο σχολείο μας», την Πέμπτη 11/05/2023 υποδεχτήκαμε την κ.Ιορδανίδου Μαρία, συγγραφέα-δασκάλα, η οποία αποδέχτηκε την πρόσκλησή μας. Την κ. Ιορδανίδου γνώρισαν οι μαθητές/τριες των τμημάτων της Γ’ και Δ’ τάξης. Η συγγραφέας τούς παρουσίασε το βιβλίο της με τίτλο «Ποντικοσερφαρίσματα» όπου παρουσιάζονται οι θετικές και αρνητικές επιπτώσεις του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην καθημερινή μας ζωή. Οι μαθητές/τριες προσέγγισαν βιωματικά το θέμα του βιβλίου και αντάλλαξαν απόψεις-σκέψεις.
Συμμετείχαν με αμείωτο ενδιαφέρον καθ’ όλη τη διάρκεια της παρουσίασης και αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για αυτούς. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Ιορδανίδου για την πολύτιμη συμβολή της στη δράση μας. Επίσης, σε όλη την προσπάθειά μας, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων υπήρξε σημαντικός αρωγός στηρίζοντάς μας οικονομικά (αγορά βιβλίων).
Με ένα βιβλίο πετάω ψηλά! Κάνε το βιβλίο, τον καλύτερό σου φίλο!







