Αθλητικές εκδηλώσεις 2025-2026

Με χαρά πραγματοποιήθηκαν οι αθλητικές εκδηλώσεις του σχολείου μας προσφέροντας στους μαθητές μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη χαρά, γέλια, κίνηση και συνεργασία. Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε διάφορα παιχνίδια και σε χορούς. Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκαν παιχνίδια: καροτσάκια, το εκκρεμές, η απλώστρα, μακαρονομπερδέματα, 5….λιζα, σώσε το μπαλάκι και χόρεψαν χορούς: συρτό στα 3, ζωναράδικο, ποδαράκι, παλαμάκια, τσάμικος, καλαματιανός, ομάλ, ούτσαϊ. Η συμμετοχή, η προσπάθεια και η συνεργασία ήταν οι βασικές αξίες που αναδείχθηκαν.

Οι αθλητικές εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν με επιτυχία, αφήνοντας σε όλους όμορφες αναμνήσεις. Θερμά συγχαρητήρια στους γυμναστές του σχολείου μας, κ.Σκούρα Πελαγία και κ.Κοτανίδη Αβραάμ για τη διοργάνωση της εκδήλωσης. Πολλά συγχαρητήρια και στους μαθητές για τη συμμετοχή τους αλλά και για την υπευθυνότητα και το ομαδικό πνεύμα που έδειξαν.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

athlhtikes ekdhloseis 1

 

ekdhloseis 2 1

Νοιαζόμαστε για τα ζώα! Φροντίζουμε τα αδέσποτα!

Στο πλαίσιο του Ενεργού Πολίτη οι μαθητές της Α, Β (Β1 & Β2) και Δ τάξης (Δ1 & Δ2) ασχολήθηκαν με το θέμα «Νοιαζόμαστε για τα ζώα! Φροντίζουμε τα αδέσποτα!». Με το συγκεκριμένο θέμα καλλιεργήθηκε η ενσυναίσθηση, η υπευθυνότητα, η ενεργός πολιτειότητα και ο σεβασμός προς όλα τα πλάσματα δίνοντας στους μαθητές τη δυνατότητα της ενεργής συμμετοχής και της βιωματικής μάθησης. Σε αυτό συνέβαλε και η συμμετοχή τους στη δράση «Όλοι μαζί για τις πατούσες», η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τις Ζω.Ε.Σ., συγκεντρώνοντας σκυλοτροφές με σκοπό τη στήριξη σκύλων που το έχουν ανάγκη.  Επιπλέον, έγινε χρήση υλικού από βιβλία της κ. Κατερίνας Παπαποστόλου (ιδρύτρια Ζω.Ε.Σ.) καθώς επίσης και τραγουδιών φιλοζωίας που γράφτηκαν με αφορμή τα βιβλία.

Η υιοθεσία είναι μια υπέρτατη πράξη καλοσύνης!

Υιοθετώ και δεν αγοράζω!

Σέβομαι κάθε ζώο και δεν το κακοποιώ!

Υιοθετώ υπεύθυνα και δίνω χρώμα στη ζωή κάθε άστεγου ζώου!

(περισσότερα…)

Εκδήλωση για την ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων

Για 2η συνεχόμενη χρονιά πραγματοποιήσαμε στο σχολείο μας εκδήλωση στη μνήμη της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, οι οποίοι βασανίστηκαν, ξεριζώθηκαν και εκδιώχθηκαν από το κεμαλικό καθεστώς. Διοργανωτές της εκδήλωσης ήταν ο γυμναστής του σχολείου μας, κ.Κοτανίδης Μάκης και η δασκάλα κ. Δασκαλάκη Χριστίνα. Εξέχουσα θέση είχε η παρουσία του κ. Χατζηθεοδωρίδη Θοδωρή, χοροδιδάσκαλου του Συλλόγου Ποντίων της Τριανδρίας.

Οι μαθητές στην αρχή παρακολούθησαν το βίντεο «Να ‘ρθεις ξανά» και στη συνέχεια ένα βίντεο αφιέρωμα στην «Παναγία Σουμελά» το οποίο επιμελήθηκε ο κ. Κοτανίδης Μάκης. Ακολούθησε ο κ. Χατζηθεοδωρίδης Θοδωρής, ο οποίος παρουσίασε την ποντιακή λύρα και έπειτα παίζοντας με τη λύρα του μάς ταξίδεψε στις μελωδίες του Πόντου.

Στο κλείσιμο της εκδήλωσης μαθητές χόρεψαν ποντιακούς χορούς: «Ομάλ» (Β’2), «Ούτσαϊ» (Γ’2), «Τικ» (Ε’2) και «Τρυγόνα» (Ε’2). Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές των τμημάτων.

Κάθε 19 Μαΐου τιμάμε τη μνήμη των 353.000 αθώων ψυχών γιατί ό,τι θυμόμαστε δεν ξεχνιέται!

«Καμίαν κι ανασπάλω» (δε θα ξεχάσω ποτέ)

Hmera mnhmhs 3

(περισσότερα…)

«Ξαναζωντανεύοντας τα παιχνίδια των παππούδων μας»

Τα δύο τμήματα της Β’ τάξης φέτος υλοποίησαν το πολιτιστικό πρόγραμμα «Ξαναζωντανεύοντας τα παιχνίδια των παππούδων μας» το οποίο είχε διάρκεια 3 μηνών. Οι βασικές διαστάσεις του προγράμματος ήταν: η γνωριμία με τα παραδοσιακά παιχνίδια (ονόματα-κανόνες), τα λαχνίσματα και η σύνδεση με την παράδοση παλαιότερων ετών. Επιμέρους στόχοι ήταν να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους, να αναπτύξουν τη λογική τους, να καλλιεργήσουν την ομαδικότητα, τη συνεργασία, την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία καθώς και τη φωνολογική επίγνωση μέσω των λαχνισμάτων (ομοιοκαταληξία, ρυθμός). Οι μαθητές συνεργάστηκαν ομαδικά και βρήκαν πληροφορίες για διάφορα παραδοσιακά παιχνίδια, έμαθαν λαχνίσματα και στη συνέχεια έπαιξαν στην αυλή του σχολείου τα παιχνίδια αυτά.

Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων, κ. Καραβά Ευγενία (Β’1) και κ. Δασκαλάκη Χριστίνα (Β’2) καθώς και οι γυμναστές του σχολείου μας, κ. Σκούρα Πελαγία (Β’1) και κ. Κοτανίδης Μάκης (Β’2). Οι μαθητές συμμετείχαν με αμείωτο ενδιαφέρον και απόλαυσαν το συγκεκριμένο πρόγραμμα για τη φετινή σχολική χρονιά.

Xanazontaneyontas ta paichnidia ton pappoydon mas

H Gata to pontiki

(περισσότερα…)

«Όλοι μαζί για τις πατούσες»

Στο πλαίσιο του Ενεργού Πολίτη με θέμα «Νοιαζόμαστε για τα ζώα! Φροντίζουμε τα αδέσποτα!», οι μαθητές της Α, Β και Δ τάξης συμμετείχαν στη δράση «Όλοι μαζί για τις πατούσες», συγκεντρώνοντας από 27/04 έως 15/05 σκυλοτροφές στο σχολείο μας. Μία δράση η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τις Ζω.Ε.Σ. με σκοπό τη στήριξη σκύλων που το έχουν ανάγκη. Η συγκεκριμένη δράση συνδέεται άμεσα με την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της υπευθυνότητας, του ενεργού πολίτη και του σεβασμού προς όλα τα έμβια όντα δίνοντας στα παιδιά τη δυνατότητα της ενεργής συμμετοχής και δημιουργώντας μια στάση ζωής η οποία μπορεί να δημιουργηθεί μέσα από συλλογικές πράξεις.

Την Παρασκευή 15/05 ήρθε στο σχολείο μας ο κ. Δημήτρης για να παραλάβει τις τροφές και μαζί του ήταν και ο Πόθος, σκύλος του οργανισμού. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τον τετράποδο φιλαράκο μας, αλληλεπίδρασαν μαζί του, βγήκαν αναμνηστική φωτογραφία και στο τέλος του δώσαμε και ένα δωράκι ως ένδειξη αγάπης και σεβασμού. Επιπλέον, λάβαμε από τις Ζω.Ε.Σ. ως αναμνηστικό δώρο ένα εκπαιδευτικό φιλοζωικό εγχειρίδιο.

Ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά και ταυτόχρονα και τους γονείς τους που αγκάλιασαν θετικά αυτή τη δράση. Ευχαριστούμε Πόθο για την όμορφη εμπειρία που μας πρόσφερες! Παρακάτω παραθέτουμε και το τραγούδι του Πόθου το οποίο διηγείται την ιστορία του.

Pothos 4

 

(περισσότερα…)

Eduact «E-Sports Arena»

Την Πέμπτη 14/05, τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί της Α’ και Β’ τάξης επισκέφθηκαν τον χώρο της eduact και παρακολούθησαν ένα δίωρο πρόγραμμα ρομποτικής με θέμα: «E-Sports Arena». Το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιείχε μια πρωτότυπη εισαγωγή στα αθλήματα μέσω της τεχνολογίας, όπου τα παιδιά σχεδίασαν και προγραμμάτισαν τα δικά τους ρομποτικά αθλητικά παιχνίδια, συνδέοντας έτσι τον αθλητισμό με την καινοτομία. Τα παιδιά συμμετείχαν με αμείωτο ενδιαφέρον και με πολύ ενθουσιασμό. Μια επίσκεψη που θα τους μείνει αξέχαστη!

edu a

edu b

Το Χαμόγελο του Παιδιού: «Ενδυνάμωση Φιλικών Σχέσεων»

Στις 06.05.2026 οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης παρακολούθησαν ένα δίωρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα: «Ενδυνάμωση φιλικών σχέσεων», το οποίο συντόνισε ο ψυχολόγος του Χαμόγελου του Παιδιού, ο κ.Κοζιάκης Γιάννης. Στην αρχή έγινε αναφορά στη λειτουργία του οργανισμού και στη συνέχεια μέσα από συζήτηση οι μαθητές ανέδειξαν ποιες είναι οι καλές πρακτικές οι οποίες βοηθάνε στη φιλική συνύπαρξη μεταξύ τους. Συμμετείχαν με αμείωτο ενδιαφέρον, θέτοντας διάφορα ερωτήματα στον ψυχολόγο αλλά και παραθέτοντας προσωπικά τους βιώματα.

Ευχαριστούμε το Χαμόγελο του Παιδιού και ιδιαίτερα τον κ.Κοζιάκη για τη συνεργασία μας. Η επόμενη συνάντησή μας θα είναι στις 29.05.2026 όπου σειρά θα πάρει η Γ΄ και Δ΄ τάξη με το πρόγραμμα του «Πρέπει».

CHamogelo toy Paidioy

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Στις 2 Απριλίου τιμήσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, φιλοξενώντας στο σχολείο μας τη συγγραφέα κ.Φελεκίδου Ρία. Οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης πριν τη συνάντησή μας με τη συγγραφέα διάβασαν στην τάξη τα βιβλία της «Ο Βασιλιάς Ναι Ναι», «Το μυστικό της Όχι Όχι», «Ένας καθρέφτης για όλους» και πραγματοποίησαν δραστηριότητες όπως «Το Βασίλειο του Άνω Κάτω», «Πού μπορούμε να πούμε ΝΑΙ και πού μπορούμε να πούμε ΟΧΙ», «Ο καθρέφτης μου» και ζωγραφιές σχετικές με τα θέματα των βιβλίων.

Την ημέρα της γνωριμίας μας με την κ. Φελεκίδου, οι μαθητές της Β’ τάξης συμμετείχαν σε παιχνίδι ρόλων υπό την καθοδήγηση της συγγραφέα το οποίο ήταν βασισμένο στο βιβλίο «Ένας καθρέφτης για όλους» και στη συνέχεια δημιούργησαν μια φανταστική ιστορία, λέγοντας ο καθένας από μια φράση. Στο τέλος, η συγγραφέας είδε τις δημιουργίες των μαθητών και δέχτηκε τις ερωτήσεις τους ακολουθώντας συζήτηση. Την ίδια ημέρα επίσης το Β’2 υλοποίησε «πικ νικ» διαβάσματος στην αίθουσα Φιλαναγνωσίας του σχολείου μας. Οι μαθητές της Α΄ τάξης συμμετείχαν και αυτοί σε παιχνίδι ρόλων το οποίο ήταν βασισμένο στο βιβλίο «Το μυστικό της Όχι Όχι», δημιούργησαν μια φανταστική ιστορία και στο τέλος έδειξαν τις ζωγραφιές τους στην κ.Φελεκίδου.

Ήταν μία απολαυστική ημέρα! Οι μαθητές συμμετείχαν με αμείωτο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό. Ευχαριστούμε πολύ την κ.Φελεκίδου για τη θετική της διάθεση και τη συνεργασία και ευχόμαστε να ξανασυνεργαστούμε στο μέλλον. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων του σχολείου μας ο οποίος ανταποκρίθηκε θετικά και άμεσα στην αγορά των τριών βιβλίων και της ανθοδέσμης που δόθηκε στη συγγραφέα.

Κλείνοντας ας κρατήσουμε τη φράση: «Φύτεψε ιστορίες και ο κόσμος θα ανθίσει» (κεντρικό θέμα για το 2026 της ΙΒΒΥ Κύπρου η οποία έχει την ευθύνη για φέτος της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου).

Ria Felekidoy B1 B2 02.04.26

02.04. Pagkosmia hmera paidikoy biblioy 1

(περισσότερα…)

Δημιουργικός Διαγωνισμός Αστέρι της Ευχής 2026

Οι μαθητές της Β’ τάξης συμμετείχαν στον δημιουργικό διαγωνισμό Αστέρι της Ευχής στην κατηγορία «Σχεδίασε το Αστέρι σου». Η δημιουργία μας συναγωνίστηκε με δημιουργίες της ίδιας βαθμίδας στη Γενική Αγωγή. Οι μαθητές σχεδίασαν ομαδοσυνεργατικά το αστέρι, προσπαθώντας να αποτυπώσουν σε αυτό τις αξίες, τη δράση και το όραμα του Κάνε μια Ευχή Ελλάδος. Η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό αποτέλεσε συνέχεια της απόκτησης των χάρτινων αστεριών της ευχής, με τα οποία ταξίδεψε το μήνυμα της ψυχικής ενδυνάμωσης και της θετικής σκέψης.

Συγχαρητήρια στους μαθητές για την προσπάθειά τους γιατί εκείνο που έχει πραγματική αξία είναι η διάθεση για συμμετοχή και το ταξίδι της δημιουργίας!

diagonismos asterioy 2

diagonismos asterioy

nikhtes diagonismoy