Επίσκεψη της Γ’ τάξης στο ΚΕΠΕΑ Βιστωνίδας

Οι μαθητές/τριες της Γ’  τάξης, την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026 υλοποίησαν εκπαιδευτικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Βιστωνίδας με τίτλο «Νεροκελαηδίσματα». Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στο πεδίο, στη Γαλάνη της Ξάνθης, στις όχθες του ποταμού Νέστου και εντάσσεται στη θεματική ενότητα «Υγρότοποι / Ποτάμια – Βιοποικιλότητα». Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες στόχος του προγράμματος ήταν οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν από κοντά τη μοναδική χλωρίδα και πανίδα του παρόχθιου δάσους, να κατανοήσουν τη λειτουργία και την αξία των υδάτινων οικοσυστημάτων, να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τους τρόπους προστασίας του περιβάλλοντος και να μάθουν πώς να σέβονται τη φύση, ώστε να μπορούν να την απολαμβάνουν υπεύθυνα. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες επισκέφτηκαν την πόλη της Ξάνθης και γνώρισαν τα πλούσια πολιτιστικά στοιχεία της περιοχής.

https://youtu.be/p-XVtlHvJ0k

9

18

 

Ένα ταξίδι, πολλές εμπειρίες :Κέρκυρα – ΚΕΠΕΑ Λευκίμμης

Οι μαθητές και μαθήτριες της Ε. δημοτικού αποτυπώνουν τις εμπειρίες και τα συναισθήματά τους από το εκπαιδευτικό ταξίδι στην Κέρκυρα. Περιγράφουν σημαντικά ιστορικά και πολιτιστικά σημεία του νησιού όπως το Μουσείο Καποδίστρια, το Φρούριο, το Μουσείο Ασιατικής Τέχνης και φυσικά το πρόγραμμά που παρακολούθησαν στο ΚΕΠΕΑ Λευκίμμης σχετικά με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τη συμβολή τους για έναν βιώσιμο και καθαρό πλανήτη. Όλες αυτές τις εμπειρίες τις αποτυπώνουν στο βίντεο που ακολουθεί.

Επίσκεψη στο ΚΕΠΕΑ Λευκίμμης Κέρκυρα

Την Παρασκευή 24/5/2024 οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και Ε2 του 23ου Δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης επισκέφτηκαν το ΚΕΠΕΑ Λευκίμμης στην Κέρκυρα στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος στο οποίο δραστηριοποιούνται με θέμα: «Εξερευνώ τις πηγές ενέργειας για έναν βιώσιμο πλανήτη». Μέσα από το πρόγραμμα «Ανανεώσιμες πηγές Ενέργειας» του ΚΕΠΕΑ οι μαθητές/τριες προσέγγισαν θεωρητικά και βιωματικά πηγές ενέργειας που συμβάλλουν σε έναν βιώσιμο πλανήτη ενώ παράλληλα γνώρισαν την περιοχή των Αλυκών που είναι ενταγμένη στο δίκτυο NATURA και αποτελεί έναν από τους λίγους υγροτόπους που απόμειναν στην Κέρκυρα καθώς και την ορνιθοπανίδα της περιοχής. Εκτός από τις δραστηριότητες στο ΚΕΠΕΑ οι μαθητές/τριες περιηγήθηκαν στα αξιοθέατα του νησιού και γνώρισαν την ιστορία, τη μορφολογία, τα κοινωνικοπολιτιστικά και πολιτισμικά στοιχεία της Κέρκυρας.

1 censored 1­ (περισσότερα…)