Μια Ανθοφυτευτική Μέρα στην Αυλή του Νηπιαγωγείου μας!

Την Τρίτη που μας πέρασε, η αυλή του νηπιαγωγείου μας γέμισε παιδικές φωνές, γέλια,φτυαράκια, χώματα… και πολλή, πολλή αγάπη! Μαζί με τους μικρούς μας μαθητές και φυσικά με τη βοήθεια των γονιών τους, πραγματοποιήσαμε μια όμορφη δράση ανθοφύτευσης στον εξωτερικό χώρο του σχολείου μας. Η ιδέα ήταν απλή: να γεμίσουμε την αυλή μας με χρώματα και αρώματα, δημιουργώντας έναν χώρο πιο ευχάριστο και φιλόξενο για τα παιδιά μας. Το αποτέλεσμα ξεπέρασε κάθε προσδοκία!
Τα παιδιά φύτεψαν λουλούδια, πότισαν, λερώθηκαν, ενθουσιάστηκαν και, το κυριότερο, ένιωσαν περήφανα για το αποτέλεσμα. Μαζί τους, οι γονείς συμμετείχαν με ενθουσιασμό, προσφέροντας φυτά, εργαλεία αλλά κυρίως τον χρόνο και την ενέργειά τους. Η αυλή μας πλέον δεν είναι μόνο πιο όμορφη — είναι γεμάτη αναμνήσεις, συνεργασία και αληθινή συμμετοχή. Ένας μικρός κήπος που θα μας θυμίζει πως όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να κάνουμε σπουδαία πράγματα.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους γονείς που αγκάλιασαν αυτή την ιδέα και στάθηκαν δίπλα μας, όπως πάντα. Η παρουσία σας κάνει τη διαφορά και ενισχύει ακόμη περισσότερο τη σχέση σχολείου-οικογένειας.

Anonymo schedio 6 Anonymo schedio 16 Anonymo schedio 15 Anonymo schedio 14

 


Εκπαιδευτική δράση “60 Χρόνια Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων”

Το σχολείο μας συμμετέχει στην εκπαιδευτική δράση που τελεί υπό την αιγίδα της ΠΕΔΙΕΚ Ηπείρου στα πλαίσια του προγράμματος ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ :”60 Χρόνια Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων”

eikona Viber 2025 04 30 22 01 57 523


Συμμετοχή του σχολείο μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Νηπιοσυμφωνική Ορχήστρα”

Με πολύ μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε ότι το τμήμα 3 του νηπιαγωγείου μας θα συμμετάσχει στο πολύ ενδιαφέρον αυτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα:



Λήψη αρχείου


4ο Βήμα: Καθορισμός Στόχων και Παρακολούθηση – Αξιολόγηση Θέμα: Αναδιαμόρφωση της Σχολικής Αυλής

Μετά την παρατήρηση της αυλής από τα παιδιά και τη συζήτηση στην περιβαλλοντική επιτροπή του νηπιαγωγείου μας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε δράσεις που θα κάνουν την αυλή μας πιο όμορφη, πιο πράσινη και πιο φιλική προς τα παιδιά και το περιβάλλον.

Το σχέδιό μας περιλαμβάνει:

  • Φύτευση λουλουδιών και αρωματικών φυτών σε παρτέρια και γλάστρες, με τη φροντίδα των παιδιών.

  • Δημιουργία λαχανόκηπου, ώστε τα παιδιά να έρχονται σε επαφή με τη φύση και την καλλιέργεια.

  • Κατασκευή καθιστικών γωνιών με παλέτες και άλλα φυσικά υλικά.

  • Ζωγραφική του δαπέδου της αυλής με παιχνίδια όπως κουτσό, σαλιγκάρι, κύκλους και διαδρομές.

  • Διαμόρφωση “ήσυχης γωνιάς” με μαξιλάρια και βιβλία για χαλάρωση και ανάγνωση.

  • Καθημερινή φροντίδα του κήπου από τα ίδια τα παιδιά, ενισχύοντας την υπευθυνότητα και την αγάπη για το περιβάλλον.

Όλες οι δράσεις σχεδιάστηκαν με βάση τις ιδέες και τις ανάγκες των παιδιών, και υλοποιούνται με τη συνεργασία γονέων, εκπαιδευτικών και τοπικών φορέων. Το σχέδιο αυτό εντάσσεται στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία και στηρίζεται στη βιωματική μάθηση.

Η παρακολούθηση της εφαρμογής του Σχεδίου Δράσης και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων μας επιτρέπει:

Να βλέπουμε τι έχουμε πετύχει.

Να διατηρούμε ζωντανό το ενδιαφέρον των παιδιών και των γονέων.

Να προσαρμόζουμε τις δράσεις ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν.

Να ενισχύουμε τη συμμετοχή όλης της σχολικής κοινότητας.

Για την ηλικία των νηπίων, χρησιμοποιούμε παιγνιώδεις και βιωματικούς τρόπους παρακολούθησης όπως:

Φωτογραφίες πριν και μετά τις παρεμβάσεις στην αυλή.

Ζωγραφιές από τα παιδιά για να δείξουν πώς βλέπουν την αλλαγή.

Συζήτηση στον κύκλο (παρεούλα) με ερωτήσεις του τύπου: «Τι νέο είδες σήμερα στην αυλή;», «Τι θα ήθελες να αλλάξει;»

Ημερολόγιο κήπου με απλή καταγραφή ποτίσματος, φροντίδας ή ανάπτυξης των φυτών.

Μικρές μετρήσεις, όπως καταμέτρηση φυτών, χρωμάτων που χρησιμοποίησαν στη ζωγραφική του δαπέδου, ή ημερών φροντίδας.

Επίσης, ενισχύουμε:

Τη σύνδεση των δράσεων με τα θέματα του αναλυτικού προγράμματος (π.χ. φυσικό περιβάλλον, συναισθήματα, συνεργασία).

Την ανάληψη μικρών υπευθυνοτήτων από τα παιδιά (π.χ. “ο κηπουρός της ημέρας”).

Τη δημοσιοποίηση της δράσης με αφίσες, φωτογραφικά κολάζ, παρουσιάσεις στους γονείς.

Τη διατήρηση φακέλου ή ηλεκτρονικής βάσης με όλο το υλικό (ζωγραφιές, παρατηρήσεις, φωτογραφίες κ.λπ.).

Μέσω αυτής της συνεχούς παρακολούθησης και αξιολόγησης, τα παιδιά αποκτούν οικολογική συνείδηση και νιώθουν υπερήφανα για τον χώρο τους.






ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Την Τρίτη, 29 Απριλίου 2025, πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα:
«Διαμόρφωση Σχολικής Ιστοσελίδας».

Εισηγήτρια της επιμόρφωσης ήταν η εκπαιδευτικός Ελένη Κάκου.

Η επιμόρφωση εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και στόχευσε στην εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις βασικές αρχές σχεδιασμού, οργάνωσης και διαχείρισης της σχολικής ιστοσελίδας, με σκοπό την αναβάθμιση της εξωστρέφειας και της επικοινωνίας του σχολείου με την ευρύτερη κοινότητα.


Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος- Έπαινος Διαγωνισμού Αστέρι της Ευχής 2024-2025 – 22ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ



Λήψη αρχείου


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση