Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, τα παιδιά του Ολοήμερου Τμήματος του 22ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων δημιούργησαν με ενθουσιασμό τη δική τους αφίσα, στέλνοντας ένα όμορφο μήνυμα αγάπης και φροντίδας για τη φύση και τον πλανήτη μας.
Μέσα από συζήτηση, δημιουργικότητα και συνεργασία, τα παιδιά εξέφρασαν τις σκέψεις και τις ιδέες τους για την προστασία του περιβάλλοντος, θυμίζοντάς μας πως ακόμη και οι πιο μικρές πράξεις μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά.
Γιατί το περιβάλλον είναι το σπίτι όλων μας και η προστασία του ξεκινά από τα παιδιά!




