ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Συνεχίζουμε τις δραστηριότητες μας για το σχέδιο δράσης με θέμα :Διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του σχολείου μας και ευαισθητοποιούμαστε ,ώστε ενεργά να φροντίζουμε το περιβάλλον ,να το σεβόμαστε και να το απολαμβάνουμε .Έτσι λοιπόν σχηματίζουμε μικρές ομάδες 3-5 ατόμων ,δυάδες και τριάδες παιδιών και λαμβάνουμε δράση φυτεύοντας παχύφυτα, που μας είχε προσφέρει το φυτώριο Ρόδου και παχύφυτα και πρασινάδες, που κάποιοι έφεραν από το σπίτι τους. Έπειτα τα κρεμάμε στα κάγκελα του νηπιαγωγείου μας και στους φανοστάτες , που βρίσκονται έξω από το χώρο του νηπιαγωγείου ,ο ένας μπροστά στην είσδο και ο άλλος στο πίσω μέρος του χώρου , δημιουργώντας ένα υπέροχο αισθητικό αποτέλεσμα.
Στολίζουμε τα κάγκελα επίσης με τα μπουκάλια γλάστρες που ζωγραφίσαμε και ορίζουμε ποιοι απο τις ομάδες εργασίας θα τα ποτίζουν κάθε μέρα.
Οι δράσεις μας βέβαια δεν περιορίζονται μόνο στο φύτεμα και στόλισμα αλλά και στο αισθητικό αποτέλεσμα μέσα από τον εθελοντισμό .Πώς θα ομορφύνουμε την αυλή μας ακόμη πιο πολύ ;Μα φυσικά με το να βάψουμε το παγκάκι, που καθόμαστε στο διάλειμμα. Αποφασίσαμε ένα θέμα καλοκαιρινό ,που αρέσει σε όλα τα παιδιά και σε μικρές ομαδούλες και μια μικρή βοήθεια από τις κυρίες ανανεώσαμε το παγκάκι στο χώρο, που προαυλιζόμαστε. Το αποτέλεσμα ικανοποίησε όλα τα παιδιά που το χάζευαν μέχρι να στεγνώσει το χρώμα. Έπεται συνέχεια στα παγκάκια ,που βρίσκονται έξω από το χώρο μας…..και κάθονται το πρωί γονείς αλλά και γείτονες…
Και στο ολοήμερο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου συνεχίστηκαν δραστηριότητες φυτέματος μέσα σε μικρά κασονάκια που είχαν βάψει τα παιδιά και τα οποία θα τοποθετηθούν σε διάφορα σημεία του αύλειου χώρου.
Με τα φυτά διακοσμούμε την αυλή μας για να την ομορφύνουμε όσο μπορούμε…




















