ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Συνεχίζουμε  τις δραστηριότητες μας για το σχέδιο δράσης με θέμα :Διαμόρφωση του περιβάλλοντος  χώρου του σχολείου μας  και  ευαισθητοποιούμαστε ,ώστε ενεργά να φροντίζουμε το περιβάλλον ,να το  σεβόμαστε και να το  απολαμβάνουμε .Έτσι λοιπόν σχηματίζουμε μικρές ομάδες  3-5 ατόμων ,δυάδες και τριάδες  παιδιών και λαμβάνουμε δράση φυτεύοντας παχύφυτα, που μας είχε προσφέρει το φυτώριο Ρόδου και παχύφυτα  και πρασινάδες, που κάποιοι έφεραν από το σπίτι τους. Έπειτα τα κρεμάμε στα κάγκελα του νηπιαγωγείου μας και στους  φανοστάτες , που βρίσκονται έξω από το χώρο του νηπιαγωγείου ,ο ένας μπροστά στην  είσδο και ο άλλος στο πίσω μέρος του χώρου , δημιουργώντας ένα υπέροχο αισθητικό αποτέλεσμα.

IMG 79c2d5bcc8754f62571931d36203bb02 V IMG 044ba916cd452477123aee8caa3d0a29 V IMG 891c1009dedb1321b53ab589497e21a9 V IMG 8655e3998e904f794d7013b76f59dad7 V 1 IMG 4fa02615e9066f771c8c1454ef31b3f3 V IMG c46be9aa7ca6a71c51f5c637a27d7e93 V IMG bb31b63d8565723461b5bcd13deb8dbc V 20260513 122900 IMG 4ba7345b5c932d23ed9be4b15fa1124c V

Στολίζουμε τα κάγκελα επίσης με τα μπουκάλια γλάστρες που ζωγραφίσαμε και ορίζουμε ποιοι απο τις ομάδες εργασίας θα τα ποτίζουν κάθε μέρα.

20260512 085026 1 20260512 085704

Οι δράσεις μας βέβαια δεν περιορίζονται μόνο στο φύτεμα και στόλισμα αλλά και στο αισθητικό αποτέλεσμα μέσα από τον εθελοντισμό .Πώς θα ομορφύνουμε την αυλή μας ακόμη πιο πολύ ;Μα  φυσικά με το να βάψουμε το παγκάκι, που καθόμαστε στο διάλειμμα. Αποφασίσαμε ένα θέμα καλοκαιρινό ,που αρέσει σε όλα τα παιδιά και σε μικρές ομαδούλες και μια μικρή βοήθεια από τις κυρίες  ανανεώσαμε το παγκάκι στο  χώρο, που προαυλιζόμαστε. Το αποτέλεσμα ικανοποίησε όλα τα παιδιά που το χάζευαν μέχρι να στεγνώσει το χρώμα. Έπεται συνέχεια στα παγκάκια ,που βρίσκονται έξω από το χώρο μας…..και κάθονται το πρωί γονείς αλλά και γείτονες…

IMG b9d1f4c08ef79d908ac53acf7341b228 V IMG 1387c3f0ba3f9969bd7f00e3fdb298b5 V IMG a4652948e68c2b2ce7c96ff700b46fad V Messenger creation 3F72F0B9 E30B 4951 897A 9AF4BB95025E

Και στο ολοήμερο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου συνεχίστηκαν δραστηριότητες φυτέματος μέσα σε μικρά κασονάκια που είχαν βάψει τα παιδιά και τα οποία θα τοποθετηθούν σε διάφορα σημεία του αύλειου χώρου.

20260513 122657 20260513 122734 20260513 122820 Messenger creation BFAC370B 263F 41CE 98CB 20B1F634CF5F

Με τα φυτά  διακοσμούμε την αυλή μας για να την ομορφύνουμε όσο μπορούμε…

IMG 0c846afddfd4f40762f3d1ff486c5090 V IMG 45f7090d6a9bc1cea16c961b08fa149d V