Οι Άγιες μέρες του Πάσχα πλησιάζουν και μαζί τους και οι προετοιμασίες για τις πασχαλινές μας κατασκευές. Τα παιδιά του Α τμήματος εδώ και μέρες ζωγραφίζουν, σχεδιάζουν, κόβουν και κολλάνε, προκειμένου να ετοιμάσουν τα καλαθάκια τους. Χάρτινες οικολογικές σαλατιέρες μιας χρήσης γίνονται η βάση, τα παιδιά τις ζωγραφίζουν περιμετρικά και στη συνέχεια κόβουν και κολλάνε κότες από πολύχρωμα χαρτόνια.

Ξεκινήσαμε με χαρά να βάφουμε τα αυγά μας, χρωματίσαμε κομμάτια από χαρτί κουζίνας με μαρκαδόρους σε διάφορα χρώματα, τυλίξαμε σφιχτά στο χαρτί ένα ένα αυγό και το βουτήξαμε σε νερό και ξύδι, αφού στέγνωσε το χαρτί εμφανίστηκε ένα αποτέλεσμα που μας ενθουσίασε!



Τα αυγά μας είχαν ανάγκη από μια θήκη, ρολά από χαρτί υγείας που βάψαμε με πράσινη τέμπερα και στολίσαμε με κόκκινη κορδελίτσα και χρωματιστές πασχαλίτσες!

Καλαθάκια χωρίς σοκολατένια αυγά δε γίνονται, πασχαλινές χαρτοπετσέτες που μετατράπηκαν σε κουνελάκια θα περιέχουν αυτή τη γλυκιά έκπληξη!


Οι πασχαλινές καρτούλες μας φέτος είχαν τη μορφή χρωματιστών λαγών με ροζ αυτάκια, κόψαμε, κολλήσαμε και γράψαμε πασχαλινες ευχές ” Καλή Ανάσταση”, ” Καλές Γιορτές”, ” Χρόνια Πολλά”.



Σταυρουδάκια από ξυλάκια κανέλας βρήκαν τη θέση τους στο καλαθάκι μας!

Κουνελάκια από χάρτινα πιάτα και ροζ χαρτόνια με τα οποία τα παιδιά έκοψαν αυτάκια και ποδαράκια και κόλλησαν πάνω ολοκλήρωσαν τις φετινές πασχαλινές μας δημιουργίες!

Τα καλαθάκια μας είναι έτοιμα και του χρόνου!

Στο δικό μας τμήμα, ( Γ) έπειτα από συζήτηση στην ολομέλεια αποφασίσαμε να φτιάξουμε καλάθι πασχαλίτσα. Τα παιδιά με ενθουσιασμό πήραν πινέλα και ξεκίνησαν να βάφουν τα καλάθια και να δημιουργούν βούλες και μάτια με φελλό και πον πον .Ομάδα παιδιών ετοίμαζε τις κεραίες με το χαρτόνι και το καλάθι έτοιμο για να γεμίσει με σοκολατάκια και άλλες δημιουργίες.






Ετοιμάσαμε Σταυρούς για την Κυριακή των Βαΐων με πηλό. Δημιουργήσαμε Βυζαντινό σχέδιο με καπάκι από μαρκαδόρο.
Αφού στέγνωσε ο πηλός βάψαμε με χρυσοτέμπερα. Και οι Σταυροί μας έγιναν πολύ όμορφοι.


Γράψαμε Καλό Πάσχα σε κάρτες. Επειδή την Άνοιξη , οι κότες κλωσσούν τα αυγά τους και γεννιούνται κοτοπουλάκια σκεφτήκαμε να κάνουμε μια κάρτα κοτοπουλάκι. Και ζωντανέψαμε τις κάρτες με ΤΝ ,χρήση chatterpix



Βάψαμε τα αυγά μας με την τεχνική του ρυζιού χρησιμοποιώντας κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής και κολλήσαμε πάνω τους αυτοκόλλητο. Έπειτα με ρολό κόψαμε και ζωγραφίσαμε μια μικρή αυγοθήκη για να μπει το αυγό στο καλάθι μας.

Με ένα χάρτινο ποτήρι ,χάντρες ,σπάγκο και μαρκαδόρους δημιουργήσαμε ένα καθιστό λαγό.




Με την ΤΝ μέσα από chatgpt και Gemini, δημιουργήσαμε 2 ευχετήριες κάρτες για να δουν τα παιδιά πως γίνεται μια ψηφιακή κάρτα .Και έπειτα από καταιγισμό ιδεών καταλήξαμε : Η πρώτη κάρτα να έχει λουλούδια και κουνελάκια .

Και η δεύτερη τσουρέκια και κόκκινα αυγά και Πάσχα στο νησί.

Τα παιδιά του Β΄ τμήματος αποφάσισαν να διακοσμήσουν τα πασχαλινά τους καλαθάκια φτιάχνοντας κοτούλες. Έτσι χρησιμοποιήσαμε χαρτόνια, κίτρινα, πράσινα, πουά, μαρκαδόρους και ματάκια. Αφού τα σχεδιάσαμε, τα κόψαμε και το καλαθάκι μας είναι έτοιμο για να βάλουμε μέσα τα αυγουλάκια και τα σοκολατάκια μας.



Τα αυγά μας τα βάψαμε με τον παραδοσιακό μας τρόπο.

Φτιάξαμε λαγουδάκια αξιοποιώντας πολύχρωμα χαρτόνια, γλωσσοπίεστρα και διάφορα υλικά χειροτεχνίας, όπως ματάκια και καρότα.



Τέλος, φτιάξαμε πασχαλινές κάρτες γράφοντας μέσα τις ευχές μας. Το Πάσχα στο νηπιαγωγείο γίνεται έτσι μια όμορφη εμπειρία γεμάτη χρώματα, χαμόγελα και φαντασία!

