Πρωτομαγιά 2026
Ο Μάιος μας έφτασε
εμπρός βήμα ταχύ
να τον προϋπαντήσουμε
παιδιά στην εξοχή.
Δώρα στα χέρια του πολλά
Και όμορφα κρατεί
Και τα μοιράζει γελαστός
Σε όποιον το ζητεί.
Τα παιδιά του Α τμήματος υποδέχτηκαν την Πρωτομαγιά με χαρά και ανοιξιάτικη διάθεση. Έκοψαν αυγοθήκες σε σχήμα λουλουδιών, τις έβαψαν με τέμπερες σε διάφορα χρώματα και με αυτό τον τρόπο σχημάτισαν ανθοδέσμες με βλαστούς από πράσινη σύρμα πίπας και κόκκινες κορδελίτσες, που στερέωσαν σε κομμάτια από μακετόχαρτο. Έτσι έγιναν τα πρωτομαγιάτικα ανθισμένα καδράκια μας!
Καλό μήνα σε όλους!
Στο τμήμα( Γ) τα παιδιά καλωσόρισαν την άνοιξη μέσα από πίνακες ζωγραφικής και γνώρισαν τον ζωγράφοWASILLY KANDINSKY .Έπειτα από τους πίνακες που είδαν με τα σχέδια ,γραμμές και χρώματα δημιούργησαν τα δικά τους κυκλικά μοτίβα ,που μεταμορφώθηκαν σε λουλούδια .Και με τη χρήση υπολογιστή σχημάτισαν διάφορα μοτίβα και έδωσαν ήχο στα μοτίβα τους δημιουργώντας μουσικό κώδικα στα έργα τους .Καθώς σύμφωνα με τον ζωγράφο τα χρώματα και τα σχήματα έχουν ήχο και συναίσθημα.
Στη συνέχεια έκοψαν λουλούδια, για να δημιουργήσουν το στεφάνι του Μάη, το στόλισαν με λωρίδες γκοφρέ φορώντας το στο κεφάλι για να αναπαραστήσουν τον Μάη που πρόβαλε στη γη. Καλό μας μήνα!
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων για την Πρωτομαγιά, τα παιδιά του Β΄ Τμήματος δημιούργησαν πολύχρωμα στεφάνια από χάρτινα λουλούδια.
Επίσης τα παιδιά κατασκεύασαν μια συλλογική αφίσα με λουλούδια και ανοιξιάτικα στοιχεία, αξιοποιώντας διάφορα υλικά, καλλιεργώντας τη συνεργασία και τη δημιουργικότητά τους.




















