Γιορτάσαμε και φέτος στην πλατεία μπροστά από το νηπιαγωγείο μας την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.Μέρα διπλής γιορτής καθώς μαζί με τη Σημαία μας και την Ελευθερία μας γιορτάζουμε και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Τα παιδιά ντυμένα με τα χρώματα της γαλανόλευκης συμμετείχαν σε χορωδία τραγουδώντας τραγούδια σχετικά με την εθνική μας επέτειο .Έκαναν παρέλαση και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς τιμώντας την ημέρα. Κάποια παιδιά ντύθηκαν με παραδοσιακές στολές, Νιώσαμε όλοι περήφανοι ,τραγουδώντας τον Εθνικό ύμνο μπροστά στη Σημαία. Μπράβο σε όλα τα παιδιά. Χρόνια πολλά σε όλους και του χρόνου με υγεία.
Ετοιμαζόμαστε για παρέλαση….
Στηνόμαστε για ταραγούδι…
Τραγουδάμε το γνωστό ταραγούδι σε μουσική Νταλάρα Να τανε το 21..
Τραγουδάμε από χορωδία Λάμπρου το τραγούδι: Για μας παιχνίδι ο πόλεμος..
Κάνουμε παρέλαση καμαρωτοί καμαρωτοί…
Χορέψαμε και τα 3 τμήματα Ροδίτικο πηδηχτό
Τόσο τα κορίτσια, όσο και τα αγόρια δραματοποίησαν παραδοσιακά τραγούδια, τα κορίτσια χόρεψαν “Την Γερακίνα” της Ξανθίππης Καραθανάση και τα αγόρια “Γιάννη μου το μαντήλι σου”.
Φυσικά προηγήθηκε οπτικοακουστικό υλικό για την 25η Μαρτίου, συζήτηση και κατασκευές που πήραν τα παιδιά σπίτι. Ένα τσαρούχι και ένα κρίνο με τα χεράκια τους ( Γ Τμήμα).
Τα παιδιά του Α τμήματος, αφού διάβασαν τα “Ελληνάκια” την Ευγενίας Φακίνου και μίλησαν για τις παραδοσιακές στολές της εποχής σχεδίασαν και ζωγράφισαν Ελληνοπούλες και Τσολιάδες!
Η γιορτή όμως είναι διπλή έτσι τα παιδιά έφτιαξαν κάρτες με τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου!
Με αφορμή το παραμύθι “Τα Ελληνάκια”, τα παιδιά του Β’ τμήματος συμμετείχαν σε μια δημιουργική δραστηριότητα, πραγματοποιώντας ένα φύλλο εργασίας εμπνευσμένο από την τέχνη του κεντήματος. Μέσα από γραμμές και μοτίβα, εξάσκησαν τη λεπτή κινητικότητα και τη φαντασία τους, προσεγγίζοντας με βιωματικό τρόπο στοιχεία της παράδοσής μας.
Στη συνέχεια συζητήσαμε με τα παιδιά για την παραδοσιακή ελληνική φορεσιά και τη σημασία της. Παρατηρήσαμε εικόνες και δώσαμε έμφαση στο τσαρούχι, το χαρακτηριστικό υπόδημα με τη φούντα.
Κατόπιν, προχωρήσαμε στην κατασκευή. Σχεδιάσαμε σε χαρτόνι το περίγραμμα ενός παπουτσιού και τα παιδιά το έκοψαν. Έπειτα, το διακόσμησαν με διάφορα υλικά χειροτεχνίας (πούλιες).
Παράλληλα δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η 25η Μαρτίου είναι διπλή γιορτή. Γιορτάζουμε και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, ένα μήνυμα ελπίδας και χαράς που συμβολίζει την πίστη και την αισιοδοξία.
Επίσκεψη στο Μουσείο Μέλισσας, το μοναδικό στην Ελλάδα είδαμε από κοντά τον θαυμαστό κόσμο των μελισσών στις διαφανείς κυψέλες παρατήρησης, την παράδοση και την ιστορία της Μελισσοκομίας στη Ρόδο, πώς παίρνουμε το μέλι (από τη μέλισσα στο τραπέζι μας). Μάθαμε τα πάντα για τη μέλισσα και τα πολύτιμα προϊόντα της: μέλι, γύρη, κερί, πρόπολη και τον βασιλικό πολτό. Αλληλοεπιδράσαμε με τα ψηφιακά εκθέματα και τα εκπαιδευτικά παιχνίδια. Περπατήσαμε στον μελισσόκηπο και γνωρίσαμε τα βότανα και άνθη της Ρόδου που επισκέπτονται οι μέλισσες.
Όλα τα παιδιά έφτιαξαν κεράκια με φυσικό κερί μέλισσας και το πήραν σπίτι τους .Χάρηκαν πολύ και έμαθαν πως δημιουργείται το κερί.
Φάγαμε το πρωινό μας και παίξαμε στην παιδική χαρά της μελισσοκομικής. Περάσαμε υπέροχα!
Παίρνουμε το δρόμο επιστροφής στο σχολείο γεμάτοι γνώσεις και εμπειρίες, κρατώντας το μήνυμα πως οι μέλισσες ευθύνονται για όλα τα φρούτα και λαχανικά που υπάρχουν στο πιάτο μας και πως χωρίς αυτές τα πάντα θα εξαφανίζονταν.
Και αυτό το μήνα οι δραστηριότητες φιλαναγνωσίας συνεχίζονται και οι βιβλιοπαρουσιάσεις επίσης .Τα παιδιά χαίρονται όχι μόνο να αναδιηγούνται τα παραμύθια που πήραν αλλά και να τα παρουσιάζουν με δικό τους τρόπο. Άλλες φορές δημιουργώντας κατασκευές και άλλες κάτι διαφορετικό, που σχετίζεται όμως με το παραμύθι που πήραν π.χ ένα τραγούδι. Και έτσι καλλιεργούν όχι μόνο τον προφορικό λόγο και την λεκτική επικοινωνία αλλά και την φαντασία και τη δημιουργικότητα. Στην τάξη μας αυτό έγινε με την παρουσίαση ενός παραμυθιού μέσα από ένα τραγούδι από τον μαθητή Ιωάννη Β ,με την βιβλιοκατασκευή από Δανάη και Κωνσταντίνο , Σάββα ,Σταματίνα και μέσα από την δημιουργία ομαδικής εργασίας με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης , GOOGLE GEMINI, όπου τα παιδιά αφού έφτιαξαν μαρτάκια ,δημιούργησαν μετά μια όμορφη ιστορία βασισμένη στη λαογραφία μας. Μπράβο σε όλα τα παιδιά μας μέχρι τώρα που ανταποκρίνονται άξια στις δραστηριότητες.
Η ομαδική εργασία είχε τίτλο :Το βραχιολάκι του Μάρτη . Τα παιδιά σε ομάδες έπειτα από την χρήση τεχνητής νοημοσύνης που δημιούργησε ένα λαογραφικό παραμύθι ,μέσα από οδηγίες που δώσαμε για το έθιμο του Μάρτη,τα παιδιά αποτύπωσαν την αρχή-μέση και το τέλος του παραμυθιού.
Ευχαριστούμε θερμά τον γυμναστή-προπονητή μπάσκετ Χαράλαμπο Βακιρτζή, που τόσο πρόθυμα δέχτηκε την πρόσκληση του σχολείου και μας επισκέφτηκε σήμερα με πολύ καλή διάθεση και όργανα γυμναστικής ( κώνους, στεφάνια, εμπόδια….) .Αφού μίλησε στα παιδιά για τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές, τη διατροφική πυραμίδα και τις ομάδες των τροφών και την ωφελιμότητα τους στον οργανισμό, οργάνωσε παιχνίδια στην αυλή, που ενθουσίασαν τα παιδιά. Τα παιδιά έτρεξαν ξεπέρασαν εμπόδια, έπαιξαν με το σχοινάκι κ.τ.λ.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.