Γιορτή 25ης Μαρτίου
Γιορτάσαμε και φέτος στην πλατεία μπροστά από το νηπιαγωγείο μας την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.Μέρα διπλής γιορτής καθώς μαζί με τη Σημαία μας και την Ελευθερία μας γιορτάζουμε και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Τα παιδιά ντυμένα με τα χρώματα της γαλανόλευκης συμμετείχαν σε χορωδία τραγουδώντας τραγούδια σχετικά με την εθνική μας επέτειο .Έκαναν παρέλαση και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς τιμώντας την ημέρα. Κάποια παιδιά ντύθηκαν με παραδοσιακές στολές, Νιώσαμε όλοι περήφανοι ,τραγουδώντας τον Εθνικό ύμνο μπροστά στη Σημαία. Μπράβο σε όλα τα παιδιά. Χρόνια πολλά σε όλους και του χρόνου με υγεία.
Ετοιμαζόμαστε για παρέλαση….
Στηνόμαστε για ταραγούδι…
Τραγουδάμε το γνωστό ταραγούδι σε μουσική Νταλάρα Να τανε το 21..
Τραγουδάμε από χορωδία Λάμπρου το τραγούδι: Για μας παιχνίδι ο πόλεμος..
Κάνουμε παρέλαση καμαρωτοί καμαρωτοί…
Χορέψαμε και τα 3 τμήματα Ροδίτικο πηδηχτό
Τόσο τα κορίτσια, όσο και τα αγόρια δραματοποίησαν παραδοσιακά τραγούδια, τα κορίτσια χόρεψαν “Την Γερακίνα” της Ξανθίππης Καραθανάση και τα αγόρια “Γιάννη μου το μαντήλι σου”.
Φυσικά προηγήθηκε οπτικοακουστικό υλικό για την 25η Μαρτίου, συζήτηση και κατασκευές που πήραν τα παιδιά σπίτι. Ένα τσαρούχι και ένα κρίνο με τα χεράκια τους ( Γ Τμήμα).
Τα παιδιά του Α τμήματος, αφού διάβασαν τα “Ελληνάκια” την Ευγενίας Φακίνου και μίλησαν για τις παραδοσιακές στολές της εποχής σχεδίασαν και ζωγράφισαν Ελληνοπούλες και Τσολιάδες!
Η γιορτή όμως είναι διπλή έτσι τα παιδιά έφτιαξαν κάρτες με τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου!
Με αφορμή το παραμύθι “Τα Ελληνάκια”, τα παιδιά του Β’ τμήματος συμμετείχαν σε μια δημιουργική δραστηριότητα, πραγματοποιώντας ένα φύλλο εργασίας εμπνευσμένο από την τέχνη του κεντήματος. Μέσα από γραμμές και μοτίβα, εξάσκησαν τη λεπτή κινητικότητα και τη φαντασία τους, προσεγγίζοντας με βιωματικό τρόπο στοιχεία της παράδοσής μας.
Στη συνέχεια συζητήσαμε με τα παιδιά για την παραδοσιακή ελληνική φορεσιά και τη σημασία της. Παρατηρήσαμε εικόνες και δώσαμε έμφαση στο τσαρούχι, το χαρακτηριστικό υπόδημα με τη φούντα.
Κατόπιν, προχωρήσαμε στην κατασκευή. Σχεδιάσαμε σε χαρτόνι το περίγραμμα ενός παπουτσιού και τα παιδιά το έκοψαν. Έπειτα, το διακόσμησαν με διάφορα υλικά χειροτεχνίας (πούλιες).
Παράλληλα δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η 25η Μαρτίου είναι διπλή γιορτή. Γιορτάζουμε και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, ένα μήνυμα ελπίδας και χαράς που συμβολίζει την πίστη και την αισιοδοξία.
Με τα παιδιά κάναμε την παρακάτω κατασκευή.



















