Διατροφή και άσκηση!
Ευχαριστούμε θερμά τον γυμναστή-προπονητή μπάσκετ Χαράλαμπο Βακιρτζή, που τόσο πρόθυμα δέχτηκε την πρόσκληση του σχολείου και μας επισκέφτηκε σήμερα με πολύ καλή διάθεση και όργανα γυμναστικής ( κώνους, στεφάνια, εμπόδια….) .Αφού μίλησε στα παιδιά για τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές, τη διατροφική πυραμίδα και τις ομάδες των τροφών και την ωφελιμότητα τους στον οργανισμό, οργάνωσε παιχνίδια στην αυλή, που ενθουσίασαν τα παιδιά. Τα παιδιά έτρεξαν ξεπέρασαν εμπόδια, έπαιξαν με το σχοινάκι κ.τ.λ.
Ευχαριστούμε πολύ, περάσαμε υπέροχα!




