Μια λαμπερή, ζεστή και γεμάτη παιδικά χαμόγελα γιορτινή βραδιά έζησε η Κάνηθος, στην πλατεία Γκέλη, την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024, με τη συμμετοχή πλήθους κόσμου και πρωταγωνιστές τα παιδιά μας!
Στην εκδήλωση συμμετείχαν:
-
Το Γυμνάσιο Κανήθου
-
Το 21ο και το 22ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας
-
Η Κατηχητική Συντροφιά της Ενορίας Αγίου Νεκταρίου
-
Ο Σύλλογος Κρητών Ν. Εύβοιας “Ο Ψηλορείτης”
Η συμμετοχή του σχολείου μας εντάσσεται στις δράσεις του προγράμματος “Ενεργός Πολίτης”, που έχει ως στόχο την ενίσχυση της συμμετοχής των μαθητών στη σχολική και τοπική κοινότητα, μέσα από συνεργατικές, πολιτιστικές και κοινωνικές δραστηριότητες.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 21ου Δημοτικού συμμετείχε δυναμικά με:
-
κεράσματα
-
ζωγραφική, face painting, κατασκευές
-
«γράμμα στον Άγιο Βασίλη»
Οι μαθητές του ΣΤ1, με τη δασκάλα τους Δώρα Δημητρίου, διοργάνωσαν bazaar με χειροποίητες δημιουργίες. Τα έσοδα προσφέρθηκαν στον φιλανθρωπικό οργανισμό “Αλέξανδρος – Θα ξαναβγεί ο ήλιος”, αναδεικνύοντας το πνεύμα προσφοράς και αλληλεγγύης που καλλιεργείται μέσα από τον “Ενεργό Πολίτη”.
Η βραδιά ντύθηκε μουσικά από:
-
τις χορωδίες των σχολείων (το σχολείο μας συνόδευσε η μουσικός Αλέκα Αναστασίου)
-
την Ορχήστρα του Δήμου Χαλκιδέων, υπό τη διεύθυνση του Πέτρου Πρόκου
-
και συνοδεύτηκε με κρητικούς χορούς από τον Σύλλογο Κρητών Ν. Εύβοιας
Η εκδήλωση ήταν πρωτοβουλία της Αντιδημάρχου Μιμίκας Σακελλαράκη, με την πολύτιμη συμβολή των διευθυντριών των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των συλλόγων γονέων.
Η πλατεία γέμισε παιδικές φωνές, τραγούδια, ενθουσιασμό και ανθρώπινη σύνδεση. Η τοπική κοινότητα έγινε μια μεγάλη αγκαλιά, γιορτάζοντας μαζί τα Χριστούγεννα μέσα από τη χαρά της συλλογικής δράσης και του ενεργού συμμετέχειν!
✨ Καλές Γιορτές σε όλους – με υγεία, αγάπη και φως!






























