Χριστουγεννιάτικη γιορτή στην Κάνηθο!!!

Μια λαμπερή, ζεστή και γεμάτη παιδικά χαμόγελα γιορτινή βραδιά έζησε η Κάνηθος, στην πλατεία Γκέλη, την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024, με τη συμμετοχή πλήθους κόσμου και πρωταγωνιστές τα παιδιά μας!

 Στην εκδήλωση συμμετείχαν:

  • Το Γυμνάσιο Κανήθου

  • Το 21ο και το 22ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας

  • Η Κατηχητική Συντροφιά της Ενορίας Αγίου Νεκταρίου

  • Ο Σύλλογος Κρητών Ν. Εύβοιας “Ο Ψηλορείτης”

Η συμμετοχή του σχολείου μας εντάσσεται στις δράσεις του προγράμματος “Ενεργός Πολίτης”, που έχει ως στόχο την ενίσχυση της συμμετοχής των μαθητών στη σχολική και τοπική κοινότητα, μέσα από συνεργατικές, πολιτιστικές και κοινωνικές δραστηριότητες.

 Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 21ου Δημοτικού συμμετείχε δυναμικά με:

  • κεράσματα

  • ζωγραφική, face painting, κατασκευές

  • «γράμμα στον Άγιο Βασίλη»

 Οι μαθητές του ΣΤ1, με τη δασκάλα τους Δώρα Δημητρίου, διοργάνωσαν bazaar με χειροποίητες δημιουργίες. Τα έσοδα προσφέρθηκαν στον φιλανθρωπικό οργανισμό “Αλέξανδρος – Θα ξαναβγεί ο ήλιος”, αναδεικνύοντας το πνεύμα προσφοράς και αλληλεγγύης που καλλιεργείται μέσα από τον “Ενεργό Πολίτη”.

 Η βραδιά ντύθηκε μουσικά από:

  • τις χορωδίες των σχολείων (το σχολείο μας συνόδευσε η μουσικός Αλέκα Αναστασίου)

  • την Ορχήστρα του Δήμου Χαλκιδέων, υπό τη διεύθυνση του Πέτρου Πρόκου

  • και συνοδεύτηκε με κρητικούς χορούς από τον Σύλλογο Κρητών Ν. Εύβοιας

 Η εκδήλωση ήταν πρωτοβουλία της Αντιδημάρχου Μιμίκας Σακελλαράκη, με την πολύτιμη συμβολή των διευθυντριών των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των συλλόγων γονέων.

 Η πλατεία γέμισε παιδικές φωνές, τραγούδια, ενθουσιασμό και ανθρώπινη σύνδεση. Η τοπική κοινότητα έγινε μια μεγάλη αγκαλιά, γιορτάζοντας μαζί τα Χριστούγεννα μέσα από τη χαρά της συλλογικής δράσης και του ενεργού συμμετέχειν!

Καλές Γιορτές σε όλους – με υγεία, αγάπη και φως!

Ο σπόρος της Ειρήνης!!!

Την Τρίτη 17-12-24 πραγματοποιήθηκε μία βιωματική δράση από τα μέλη της ΕΔΥ με τους μαθητές της Β΄ Δημοτικού. Η δράση περιλάμβανε τη δραματοποίηση του παραμυθιού “Ο σπόρος της Ειρήνης” της Ιζαμπέλ Πιν. Ο στόχος της δράσης αυτής  ήταν η ενίσχυση της συνεργατικότητας των μαθητών και η επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν με έναν αποδεκτό και ¨ειρηνικό ” τρόπο.

Χριστουγεννιάτικες Δραστηριότητες

Μερικές όμορφες δραστηριότητες για τον ελεύθερο χρόνο των Χριστουγεννιάτικων Διακοπών.

Χριστουγεννιάτικο κουίζ     christmas quiz

Εκτυπώστε και λύστε τα σταυρόλεξα και τους λαβύρινθους.

Χριστουγεννιάτικο Σταυρόλεξο

Χριστουγεννιάτικο Σταυρόλεξο1

labirintos-de-natal-291761-5

stocking-maze_0

 

Εκτυπώστε τον Αϊ Βασίλη σε χοντρό χαρτόνι, κόψτε τον περιμετρικά και κολλήστε ένα ημερολόγιο του 2025.

αη βασιλης ημερολογιο

 

 

 

Το δέντρο της αποδοχής – “Όλοι μαζί, Όλοι ένα”,

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης του σχολείου μας ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του Δήμου Χαλκιδέων και συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια ιδιαίτερη εκδήλωση στην πλατεία Αγοράς.

🎄 Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, στόλισαν όλοι μαζί το “Δέντρο της Αποδοχής”, στο οποίο κρέμασαν χειροποίητα στολίδια που είχαν ετοιμάσει με αγάπη και φαντασία. Με αυτή τη συμβολική πράξη, τα παιδιά έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα:

“Όλοι μαζί – Όλοι ένα”,
υπογραμμίζοντας την αξία της ισότητας, της ενσυναίσθησης και της κοινωνικής αποδοχής.

 Η συμμετοχή του σχολείου μας εντάσσεται στις δράσεις του προγράμματος “Ενεργός Πολίτης”, που στοχεύει στην καλλιέργεια κοινωνικής ευαισθησίας και ενεργούς συμμετοχής των μαθητών σε θέματα που αφορούν την κοινότητα.

 Μετά την τελετή, τα παιδιά απόλαυσαν ένα πλήρες δημιουργικό και ψυχαγωγικό πρόγραμμα με:

  • κατασκευές

  • face painting

  • χορό

  • γνωριμία με τη ρομποτική

  • λιχουδιές & παρασκευή λαχταριστών γλυκών

  • και φυσικά, μία υπέροχη βόλτα με το χριστουγεννιάτικο τρενάκι 🚂

 Θερμές ευχαριστίες στον Δήμο Χαλκιδέων για τη διοργάνωση, και συγχαρητήρια στους μαθητές μας για τη συμμετοχή τους σε αυτή τη γεμάτη νόημα και χαρά ημέρα!

 Γιατί όταν μεγαλώνουμε με σεβασμό στη διαφορετικότητα, χτίζουμε ένα πιο φωτεινό και ανθρώπινο αύριο.

Ο Καραγκιόζης στο 21ο Δημοτικό!!!

Την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024, στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στις εκδηλώσεις για το έτος Σκαρίμπα, οι μαθητές μας παρακολούθησαν στην αίθουσα εκδηλώσεων παράσταση του θεάτρου σκιών, του καραγκιοζοπαίκτη Κωνσταντίνου Ντούμπα. Η παράσταση ήταν προσφορά του Συλλόγου «Φίλοι Σκαρίμπα» και ο τίτλος του έργου:

“Ο Καραγκιόζης Κουνιέρης”

Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ:
Σε μια επαρχιακή πόλη όπου κάθε χρόνο γίνεται ένα μεγάλο πανηγύρι, ο Χατζηαβάτης ζητάει την άδεια από τον Πασά για να λειτουργήσει μια Κούνια, και να βγάλει ένα μεροκάματο. Όμως ο Πασάς, επειδή με την κούνια αυτή κάθε χρόνο γίνονταν διάφορα δυστυχήματα, είχε πάρει απόφαση να μη επαναλειτουργήσει η κούνια. Ο Χατζηαβάτης όμως, που βρίσκει για συνεταίρο τον Καραγκιόζη, με παρακάλια πείθει τον Πασά να δώσει την άδεια, με εγγύηση την εντιμότητα και εργατικότητά του. Όμως όταν ξεκινάει η λειτουργία, ο Πασάς βγαίνει αληθινός, αφού από την αρχή κάνουν την εμφάνισή τους διάφοροι περίεργοι τύποι οι οποίοι όχι μόνο θέλουν να διασκεδάσουν, αλλά να βάλουν τον Χατζηαβάτη και τον Καραγκιόζη σε μπελάδες.

Ευχαριστούμε τον κ. Κώστα Μπαϊρακτάρη για την υποστήριξη.