Αλέξανδρος θα ξαναβγεί ο ήλιος

23 Δεκεμβρίου…και λίγο πριν χτυπήσει το τελευταίο κουδούνι του 2024, οι μαθητές μας της ΣΤ1 τάξης παρέδωσαν στην κ. Ματίνα Κυριάκου και τον Σύλλογο “Αλέξανδρος θα ξαναβγεί ο ήλιος”, τα χρήματα που συγκέντρωσαν από το μπαζάρ που έκαναν με δημιουργίες δικές τους, των γονιών τους και της δασκάλας τους Δώρας Δημητρίου!!!
Η συνεισφορά των μαθητών σε φιλανθρωπικούς σκοπούς τους βοηθά να κατανοήσουν την αξία της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού, ενισχύει την αίσθηση της συνεργασίας και της ομαδικότητας, αλλά συμβάλλει και στην προσωπική ανάπτυξη των παιδιών. Μέσα από τη συμμετοχή τους σε τέτοιες δράσεις, οι μαθητές αναπτύσσουν οργανωτικές, επικοινωνιακές και ηγετικές ικανότητες, οι οποίες θα τους φανούν χρήσιμες στο μέλλον.
Συγχαρητήρια παιδιά μας!!!

Χριστουγεννιάτικες Ευχές με Αγάπη – “Υιοθεσίες” στο Σχολείο μας

Στο πλαίσιο του προγράμματος υιοθεσίας που υλοποιείται φέτος στο σχολείο μας, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης (τα “εκτάκια”) και οι μαθητές της Α’ τάξης (τα “πρωτάκια”) μοιράστηκαν μια ξεχωριστή, γιορτινή στιγμή αγάπης και τρυφερότητας.

🎁 Αντάλλαξαν χειροποίητες χριστουγεννιάτικες κάρτες που δημιούργησαν με τις δασκάλες τους, γεμάτες ευχές, χρώματα και φαντασία.

🎅 Με αγκαλιές, φιλιά και ζεστά χαμόγελα, ευχήθηκαν ο ένας στον άλλον Καλές Γιορτές και Καλά Χριστούγεννα, δημιουργώντας δεσμούς φιλίας και αλληλοσεβασμού ανάμεσα στους “μεγάλους” και τους “μικρούς” της σχολικής μας κοινότητας.

✨ Τέτοιες δράσεις γεμίζουν το σχολείο μας με χαρά, συναισθήματα και αξίες που μένουν στην καρδιά όλων!

👏 Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τις δασκάλες τους για τη ζεστασιά που χάρισαν ο ένας στον άλλον αυτές τις γιορτινές μέρες!

…Christmas time

Το τμήμα Γ1, το μήνα Δεκέμβριο συμμετείχε στο χριστουγεννιάτικο Ευρωπαϊκό project eTwinning με τίτλο “Christmas time”. Οι μαθητές ετοίμασαν χειροποίητες χριστουγεννιάτικες κάρτες τις οποίες αντάλλαξαν με μαθητές από σχολεία της Ισπανίας, της Πολωνίας και της Ρουμανίας. Επίσης στις 16 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε online meeting ανάμεσα στα σχολεία. Τα παιδιά αντάλλαξαν ευχές και τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Απολαύσαμε τόσο τη διαδικασία ανταλλαγής καρτών, όσο και τη γνωριμία με ευρωπαίους μαθητές από άλλα σχολεία, ερχόμενοι σε επαφή με διαφορετικά έθιμα και συνήθειες. Συμμετείχαν: οι μαθητές του Γ1 και οι εκπαιδευτικοί Γερασιμία Δευτεραίου, Στέλλα Τσιλίκα, Κατερίνα Γρατσάνου
Επίσης οι “Music explorers” του ΣΤ1, στο eTwinning που συμμετέχουν με την Μουσικό μας Αλέκα Αναστασίου, έστειλαν τις κάρτες τους σε σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου και βέβαια παρέλαβαν και τις δικές τους ως απάντηση.
Το σχολείο μας ενισχύει την εκπαιδευτική διαδικασία και δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές μας να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και ομαδικής δουλειάς!