Ο όμορφος κήπος μας!!! Μια Πράσινη Γωνιά με Αγάπη και Προσφορά!

Η αυλή του σχολείου μας απέκτησε μια ακόμα πιο όμορφη και φιλόξενη γωνιά, χάρη στην πολύτιμη προσφορά και στήριξη των γονέων μας!

Τα φυτά και οι εργασίες διαμόρφωσης της γωνιάς αυτής είναι προσφορά των γονέων Νίκου Καρακάση και Γεωργίας Αλεξάνδρου, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για την έμπρακτη αγάπη και το ενδιαφέρον τους για τον σχολικό μας χώρο.

🔧 Επίσης, τα κάγκελα τοποθετήθηκαν με δαπάνη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, που για μία ακόμη φορά βρίσκεται δίπλα μας, στηρίζοντας κάθε προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητας των μαθητών μας.

🙏 Η συνεργασία σχολείου – οικογένειας συνεχίζει να αποφέρει καρπούς, κυριολεκτικά και μεταφορικά!

🌼 Ευχαριστούμε όλους όσοι συμβάλλουν με διάθεση προσφοράς στη δημιουργία ενός σχολείου ζωντανού, ασφαλούς και όμορφου για τα παιδιά μας!

Παραμονή Χριστουγέννων και οι εργασίες καλά κρατούν…

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 21ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας δε σταματά να προσφέρει την πολύτιμη βοήθειά του σε ότι ζητήσουμε. Όλοι οι διάδρομοι και των τριών ορόφων βάφτηκαν, τοποθετήθηκαν χειροποίητοι πίνακες φελλού, διορθώθηκαν τα κουρτινόξυλα και οι κουρτίνες, τοποθετήθηκε κάγκελο στον νέο κήπο που δημιουργήθηκε και ομόρφυνε την αυλή μας. Ακόμη έγιναν εργασίες αναβάθμισης των διαδραστικών πινάκων και του internet. Βάψιμο, καθαριότητα, καλλιτεχνικές δημιουργίες, εξοπλισμός για τη δημιουργία ιατρείου, όπου προσφέρει τις υπηρεσίες της σε όλους τους μαθητές μας, η σχολική μας νοσηλεύτρια.
Αγαπητοί γονείς, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για τις πολύτιμες εργασίες που πραγματοποιήθηκαν στο κτίριο και την αυλή (κήπο) του σχολείου μας.
Η συνεργασία μεταξύ του σχολείου και του συλλόγου γονέων είναι κρίσιμη για την αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου και την ανάπτυξη των μαθητών. Η θετική αυτή συνεργασία ενισχύει την επικοινωνία, την αλληλοκατανόηση και την υποστήριξη των μαθητών, ενώ προάγει την υγιή σχολική κοινότητα.
Η προσφορά σας και η αφοσίωσή σας στην αναβάθμιση του σχολικού μας περιβάλλοντος είναι πραγματικά ανεκτίμητες.
Οι εργασίες που ολοκληρώθηκαν, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του σχολείου, ενισχύουν την ασφάλεια, την καθαριότητα και τη γενικότερη αισθητική του χώρου, προσφέροντας στους μαθητές και στους δασκάλους ένα πιο ευχάριστο και λειτουργικό περιβάλλον.

Χριστούγεννα στο σχολείο μας!!!

Υπέροχες δημιουργίες των μαθητών μας που στόλισαν το σχολείο μας με τις χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές τους, πάντα υπό την καθοδήγηση και την εμψύχωση της Εικαστικού μας Ζωής Παππά. Ζωγράφισαν στα τζάμια της εισόδου, ζωγράφισαν ομαδικά σε χαρτί, ξεδιπλώνοντας τα ταλέντα τους!!!
Και του χρόνου παιδιά 🥰🎄☃️

Χριστουγεννιάτικο πάρτι…

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας διοργάνωσε ένα μοναδικό χριστουγεννιάτικο πάρτι, στολίζοντας υπέροχα τους χώρους.
Εξαιρετική δράση με πλούσιο μπουφέ, πολλές χριστουγεννιάτικες κατασκευές, face painting, λαχειοφόρο αγορά με πολλά δώρα για όλους, παράσταση από τον μάγο Riko, που ενθουσίασε τα παιδιά και ατελείωτο χορό με πολύ κέφι 🕺💃
Ο Σύλλογος προσφέρει συνεχώς στο σχολείο μας, με ωραίες δράσεις για τα παιδιά, αλλά και πολλές εργασίες για την βελτίωση του κτιρίου!!!
Καλά Χριστούγεννα σε όλες τις οικογένειες των μαθητών μας🎄🎄🎄

Αλέξανδρος θα ξαναβγεί ο ήλιος

23 Δεκεμβρίου…και λίγο πριν χτυπήσει το τελευταίο κουδούνι του 2024, οι μαθητές μας της ΣΤ1 τάξης παρέδωσαν στην κ. Ματίνα Κυριάκου και τον Σύλλογο “Αλέξανδρος θα ξαναβγεί ο ήλιος”, τα χρήματα που συγκέντρωσαν από το μπαζάρ που έκαναν με δημιουργίες δικές τους, των γονιών τους και της δασκάλας τους Δώρας Δημητρίου!!!
Η συνεισφορά των μαθητών σε φιλανθρωπικούς σκοπούς τους βοηθά να κατανοήσουν την αξία της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού, ενισχύει την αίσθηση της συνεργασίας και της ομαδικότητας, αλλά συμβάλλει και στην προσωπική ανάπτυξη των παιδιών. Μέσα από τη συμμετοχή τους σε τέτοιες δράσεις, οι μαθητές αναπτύσσουν οργανωτικές, επικοινωνιακές και ηγετικές ικανότητες, οι οποίες θα τους φανούν χρήσιμες στο μέλλον.
Συγχαρητήρια παιδιά μας!!!

Χριστουγεννιάτικες Ευχές με Αγάπη – “Υιοθεσίες” στο Σχολείο μας

Στο πλαίσιο του προγράμματος υιοθεσίας που υλοποιείται φέτος στο σχολείο μας, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης (τα “εκτάκια”) και οι μαθητές της Α’ τάξης (τα “πρωτάκια”) μοιράστηκαν μια ξεχωριστή, γιορτινή στιγμή αγάπης και τρυφερότητας.

🎁 Αντάλλαξαν χειροποίητες χριστουγεννιάτικες κάρτες που δημιούργησαν με τις δασκάλες τους, γεμάτες ευχές, χρώματα και φαντασία.

🎅 Με αγκαλιές, φιλιά και ζεστά χαμόγελα, ευχήθηκαν ο ένας στον άλλον Καλές Γιορτές και Καλά Χριστούγεννα, δημιουργώντας δεσμούς φιλίας και αλληλοσεβασμού ανάμεσα στους “μεγάλους” και τους “μικρούς” της σχολικής μας κοινότητας.

✨ Τέτοιες δράσεις γεμίζουν το σχολείο μας με χαρά, συναισθήματα και αξίες που μένουν στην καρδιά όλων!

👏 Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τις δασκάλες τους για τη ζεστασιά που χάρισαν ο ένας στον άλλον αυτές τις γιορτινές μέρες!

…Christmas time

Το τμήμα Γ1, το μήνα Δεκέμβριο συμμετείχε στο χριστουγεννιάτικο Ευρωπαϊκό project eTwinning με τίτλο “Christmas time”. Οι μαθητές ετοίμασαν χειροποίητες χριστουγεννιάτικες κάρτες τις οποίες αντάλλαξαν με μαθητές από σχολεία της Ισπανίας, της Πολωνίας και της Ρουμανίας. Επίσης στις 16 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε online meeting ανάμεσα στα σχολεία. Τα παιδιά αντάλλαξαν ευχές και τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Απολαύσαμε τόσο τη διαδικασία ανταλλαγής καρτών, όσο και τη γνωριμία με ευρωπαίους μαθητές από άλλα σχολεία, ερχόμενοι σε επαφή με διαφορετικά έθιμα και συνήθειες. Συμμετείχαν: οι μαθητές του Γ1 και οι εκπαιδευτικοί Γερασιμία Δευτεραίου, Στέλλα Τσιλίκα, Κατερίνα Γρατσάνου
Επίσης οι “Music explorers” του ΣΤ1, στο eTwinning που συμμετέχουν με την Μουσικό μας Αλέκα Αναστασίου, έστειλαν τις κάρτες τους σε σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου και βέβαια παρέλαβαν και τις δικές τους ως απάντηση.
Το σχολείο μας ενισχύει την εκπαιδευτική διαδικασία και δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές μας να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και ομαδικής δουλειάς!

Γνωρίζω τους ανθρώπους (μαθητές και εκπαιδευτικούς) γύρω μου – Σύμφωνα με τους ορισμούς του Ιπποκράτη

GNORIZO toys mathhtes kai toys synadelfoys moy

Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2025 η Υποδιευθύντρια του σχολείου μας Αργυρούλα Γεροντίτη παρουσίασε στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης το σεμινάριο:

 

Γνωρίζω τους ανθρώπους (μαθητές και εκπαιδευτικούς) γύρω μου” – Σύμφωνα με τους ορισμούς του Ιπποκράτη

 

Οι 4 τύποι προσωπικότητας του Ιπποκράτη είναι ένα από τα παλαιότερα συστήματα κατηγοριοποίησης της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Σύμφωνα με τον Ιπποκράτη και μεταγενέστερους θεωρητικούς όπως ο Γαληνός, οι άνθρωποι ταξινομούνται σε τέσσερις βασικούς τύπους προσωπικότητας, τους οποίους αναλύσαμε διεξοδικά.

Αναγνωρίζοντας αυτούς τους τύπους προσωπικότητας στους ανθρώπους γύρω μας και ιδιαίτερα στους μαθητές μας, μπορούμε να καταλάβουμε  καλύτερα τις συμπεριφορές τους και να προσαρμόσουμε τον τρόπο που επικοινωνούμε  μαζί τους.

Χριστουγεννιάτικη γιορτή…

Οι μαθητές του Γ1 παρουσίασαν το θεατρικό έργο «Το κλειδί των Χριστουγέννων», του Μάριου Μάζαρη.
Πάει ο παλιός ο χρόνος ή μήπως… πάει ο πολύς ο χρόνος; Τι συμβαίνει σε μια μικρή πόλη την παραμονή των Χριστουγέννων, όταν το μεγάλο ρολόι σταματήσει; Θα σταματήσει κι ο χρόνος μαζί του ή μήπως η ζωή πρέπει να
συνεχίσει τις ετοιμασίες για τη μεγάλη γιορτή; Μια μαγική ιστορία που μπορεί να μην είναι τόσο μαγική, όσο καθημερινή και μιλάει για τις ζωές όλων και τη σχέση τους με τον χρόνο.

Ζαχαροπλάστες, που ψάχνουν τη γλύκα της ζωής.
Κομμώτριες, που προσπαθούν να δώσουν σχήμα στις μικρές αλλαγές.
Μουσικοί, που κρατούν ζωντανό τον ρυθμό της γιορτής.
Δήμαρχοι, που πρέπει να διαχειριστούν την κρίση του σταματημένου ρολογιού.
Παιδιά, που βλέπουν τη μαγεία εκεί που οι ενήλικες δεν την αντιλαμβάνονται.
Όλοι αναζητούν τι είναι αυτό που θα ξεκολλήσει τον χρόνο. Μήπως όμως το κλειδί
είναι να βρεις τι τον σταματά;

Οι μαθητές του Γ2 παρουσίασαν το θεατρικό έργο: «Τα Χριστούγεννα του μπάρμπα Γιάννη», μια ιστορία που μεταφέρει το μήνυμα αγάπης των γιορτινών ημερών. Ο καλόκαρδος παπουτσής του μικρού χωριού ακούει στον ύπνο του τον Ιησού να τον ενημερώνει ότι φέτος τα Χριστούγεννα θα τον επισκεφτεί! Μεγάλη η πίστη, η
χαρά και η ανυπομονησία του μπάρμπα Γιάννη…
Άραγε ο Ιησούς θα έρθει κοντά του σαν νεογέννητο μωρό, σαν απλός ξυλουργός ή σαν ένδοξος βασιλιάς; Τι ετοιμασίες πρέπει να κάνει για να τον υποδεχτεί: Και όλοι εκείνοι οι φτωχοί χωρικοί που τον επισκέπτονται; τι ρόλο παίζουν στην αναμονή αυτού του τόσο σημαντικού ξένου;
Μέσα από μερικές απροσδόκητες συναντήσεις την ημέρα των Χριστουγέννων, ανακαλύπτει την αξία του να προσφέρεις. Από την απόγνωση, τη νοσταλγία και τη φτώχεια, ο μπάρμπα – Γιάννης θα ανακαλύψει ότι πραγματικά μόνος είναι όποιος δεν αγαπά.
Μια θεατρική διασκευή βασισμένη στο διήγημα του Τολστόι «Μια ξεχωριστή μέρα στη ζωή του μπάρμπα-Πανώφ».

Οι μαθητές των Α1, Α2 και Β τραγούδησαν με τα μεταλλόφωνά τους το “φουμ φουμ φουμ”, τα “τρίγωνα κάλαντα” και το “ο καλός ο άρχοντας”, με τη συνοδεία και την εμψύχωση της Μουσικού μας Αλέκας Αναστασίου.
Υπέροχα τα παιδιά μας!!! Συγχαρητήρια θερμά στις δασκάλες τους Στέλλα Τσιλίκα (Γ1), Καρολίνα Γαλιλαίου (Γ2), Καρολίνα Ματαθία (Τ.Ε.), καθώς και στην εκπαιδευτικό της Θεατρικής Αγωγής Ιωάννα Σταματίου.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο εργαστήρι τέχνης του Δημήτρη Μυταρά

Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών επισκέψεων του σχολείου μας σε χώρους Τέχνης της πόλης μας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Εργαστήρι Τέχνης του Δημήτρη Μυταρά – έναν χώρο γεμάτο δημιουργία, έμπνευση και πολιτισμό.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης:
🖼️ Ξεναγήθηκαν στον χώρο από υπεύθυνους του εργαστηρίου
🗣️ Ενημερώθηκαν για τις δράσεις και το έργο του εργαστηρίου
🎨 Συμμετείχαν σε δημιουργική δραστηριότητα, κατασκευάζοντας μια τρισδιάστατη χριστουγεννιάτικη φάτνη
🌞 Και φυσικά, απόλαυσαν ελεύθερο παιχνίδι στον προαύλιο χώρο του εργαστηρίου

Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια όμορφη συνάντηση των παιδιών με τον κόσμο της Τέχνης, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα, την αισθητική καλλιέργεια και την επαφή με τον τοπικό πολιτισμό.

👏 Συγχαρητήρια στους μικρούς μας καλλιτέχνες και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους του εργαστηρίου για τη φιλοξενία και την πολύτιμη εμπειρία που προσέφεραν στα παιδιά μας!