Με την ολοκλήρωση του πρώτου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων για τη φετινή χρονιά, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ1’ τάξης είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με ένα εξαιρετικά σημαντικό και επίκαιρο θέμα: την Οδική Ασφάλεια.
🚦 Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, βιωματικά παιχνίδια και παιδαγωγική καθοδήγηση, τα παιδιά:
✔️ Γνώρισαν βασικούς κανόνες κυκλοφορίας
✔️ Κατανόησαν τη σημασία του ασφαλούς περπατήματος και της υπεύθυνης συμπεριφοράς στον δρόμο
✔️ Συζήτησαν για τον ρόλο των οδηγών, των πεζών και της σήμανσης
Στο τέλος του εργαστηρίου, τα παιδιά δημιούργησαν δικές τους κατασκευές, αποτυπώνοντας με φαντασία και δημιουργικότητα όσα έμαθαν!
Η δράση υλοποιήθηκε με την υποστήριξη και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Αλμπάνη Γιάννη και Γρατσάνου Κατερίνας, τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά για την εμπνευσμένη δουλειά τους!
Μέσα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, τα παιδιά καλλιεργούν γνώσεις ζωής, υπευθυνότητα και στάσεις που ενισχύουν τον ρόλο τους ως αυριανοί ενεργοί πολίτες.
🚸 Γιατί η ασφάλεια στον δρόμο ξεκινά από τη γνώση και τη συνείδηση!











