Βιωματικό σεμινάριο στο 21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας

Στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας ΠΕ Ευβοίας πραγματοποίησε βιωματικό σεμινάριο σε εκπαιδευτικούς του 21ου δημοτικού σχολείου Χαλκίδας, στις 23 Ιανουαρίου 2025, με τίτλο: «Πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς και του εκφοβισμού στο σχολείο μέσα από την ενίσχυση της ομαδικότητας και της συνεργασίας μεταξύ συμμαθητών». Η παρέμβαση προέκυψε κατόπιν αιτήματος της Διευθύντριας του σχολείου, κ. Ευφροσύνης Βαρβάρου, στο πλαίσιο των ενδοσχολικών επιμορφώσεων.
Στόχος του εργαστηρίου ήταν η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε βιωματικές ασκήσεις πάνω στην πρόληψη των επιθετικών συμπεριφορών και του εκφοβισμού στο σχολικό πλαίσιο. Οι δραστηριότητες του υλικού, στις οποίες συμμετείχαν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί, έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να ενισχύσουν στους μαθητές δεξιότητες όπως η ομαδικότητα, η σύνδεση, η ενσυναίσθηση και η αλληλοβοήθεια, οι οποίες αποτελούν ισχυρούς προστατευτικούς παράγοντες έναντι της επιθετικότητας. Επίσης, μέσα από την βιωματική διαδικασία δίνεται η ευκαιρία στα παιδιά να εκφράσουν ελεύθερα σκέψεις και συναισθήματα πάνω στο φαινόμενο της βίας και να αντιληφθούν ποιες συμπεριφορές μπορούν να χαρακτηριστούν εκφοβιστικές και ποιες είναι οι συνέπειές τους. Τέλος, τα παιδιά ενθαρρύνονται να αναγνωρίσουν και να αξιοποιήσουν τα αποθέματα, τα θετικά στοιχεία και τις δυνάμεις που διαθέτουν ως άτομα και ως ομάδα ώστε να λειτουργήσουν αποτρεπτικά στην εκδήλωση επιθετικών συμπεριφορών στο σχολικό περιβάλλον.
Οι εκπαιδευτικοί, πήραν μέρος με ενδιαφέρον στις βιωματικές δραστηριότητες του εργαστηρίου και εξέφρασαν προβληματισμούς πάνω στο θέμα της πρόληψης και της διαχείρισης επιθετικών και προκλητικών συμπεριφορών των μαθητών/τριων. Επίσης, μοιράστηκαν σκέψεις και συναισθήματα που βιώνουν στο πλαίσιο της σχολικής κοινότητας και αφορούν τον εκπαιδευτικό τους ρόλο και το παιδαγωγικό τους αποτύπωμα.
Την παρέμβαση ανέλαβε από το Κέντρο Πρόληψης, η ψυχολόγος Μαρία Κίσσα, η οποία για άλλη μια φορά ήταν ουσιαστική, εξαιρετικά καταρτισμένη και επικοινωνιακή. Ευχαριστούμε πολύ!!!

20 χρόνια eTwinning (2005-2025)

Οι εορταστικές εκδηλώσεις του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης για τα 20στα γενέθλια του eTwinning κορυφώθηκαν την Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2025με μια διαδικτυακή συνάντηση που κράτησε πάνω από 3 ώρες και ήταν γεμάτη αναμνήσεις, συγκινήσεις, χαρά, δημιουργικότητα και ανθρώπινη επαφή – όλα αυτά δηλαδή που χαρακτηρίζουν την κοινότητα του eTwinning!

Χρόνια πολλά eTwinning!!!!

 

Συμμετοχή στο διαγωνισμό SID 2025 «Λέμε ΟΧΙ στον Διαδικτυακό Εκφοβισμό: Μαθαίνουμε, Προστατευόμαστε, Στηρίζουμε!»

Η συμμετοχή του σχολείου μας στον διαγωνισμό SID 2025 “Λέμε ΟΧΙ στον Διαδικτυακό Εκφοβισμό: Μαθαίνουμε, Προστατευόμαστε, Στηρίζουμε!” είναι πλέον γεγονός!!! Οι μαθητές της Ε2 τάξης Μάικ, Αναστάσης και Άρης, με την υποστήριξη της εκπαιδευτικού Γρατσάνου Κατερίνας, εμπνεύστηκαν από το θέμα του διαγωνισμού και δημιούργησαν ένα καταπληκτικό έργο στο πρόγραμμα Scratch. Καλή επιτυχία παιδιά!!!


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

 

Η δημοσίευση φωτογραφιών, βίντεο και λοιπών στοιχείων των μαθητών του σχολείου μας, έγινε με την συναίνεση των γονέων τους.