Το δέντρο της αποδοχής – “Όλοι μαζί, Όλοι ένα”,

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης του σχολείου μας ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του Δήμου Χαλκιδέων και συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια ιδιαίτερη εκδήλωση στην πλατεία Αγοράς.

🎄 Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, στόλισαν όλοι μαζί το “Δέντρο της Αποδοχής”, στο οποίο κρέμασαν χειροποίητα στολίδια που είχαν ετοιμάσει με αγάπη και φαντασία. Με αυτή τη συμβολική πράξη, τα παιδιά έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα:

“Όλοι μαζί – Όλοι ένα”,
υπογραμμίζοντας την αξία της ισότητας, της ενσυναίσθησης και της κοινωνικής αποδοχής.

 Η συμμετοχή του σχολείου μας εντάσσεται στις δράσεις του προγράμματος “Ενεργός Πολίτης”, που στοχεύει στην καλλιέργεια κοινωνικής ευαισθησίας και ενεργούς συμμετοχής των μαθητών σε θέματα που αφορούν την κοινότητα.

 Μετά την τελετή, τα παιδιά απόλαυσαν ένα πλήρες δημιουργικό και ψυχαγωγικό πρόγραμμα με:

  • κατασκευές

  • face painting

  • χορό

  • γνωριμία με τη ρομποτική

  • λιχουδιές & παρασκευή λαχταριστών γλυκών

  • και φυσικά, μία υπέροχη βόλτα με το χριστουγεννιάτικο τρενάκι 🚂

 Θερμές ευχαριστίες στον Δήμο Χαλκιδέων για τη διοργάνωση, και συγχαρητήρια στους μαθητές μας για τη συμμετοχή τους σε αυτή τη γεμάτη νόημα και χαρά ημέρα!

 Γιατί όταν μεγαλώνουμε με σεβασμό στη διαφορετικότητα, χτίζουμε ένα πιο φωτεινό και ανθρώπινο αύριο.