Ο σπόρος της Ειρήνης!!!

Την Τρίτη 17-12-24 πραγματοποιήθηκε μία βιωματική δράση από τα μέλη της ΕΔΥ με τους μαθητές της Β΄ Δημοτικού. Η δράση περιλάμβανε τη δραματοποίηση του παραμυθιού “Ο σπόρος της Ειρήνης” της Ιζαμπέλ Πιν. Ο στόχος της δράσης αυτής  ήταν η ενίσχυση της συνεργατικότητας των μαθητών και η επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν με έναν αποδεκτό και ¨ειρηνικό ” τρόπο.