Ο όμορφος κήπος μας!!! Μια Πράσινη Γωνιά με Αγάπη και Προσφορά!

Η αυλή του σχολείου μας απέκτησε μια ακόμα πιο όμορφη και φιλόξενη γωνιά, χάρη στην πολύτιμη προσφορά και στήριξη των γονέων μας!

Τα φυτά και οι εργασίες διαμόρφωσης της γωνιάς αυτής είναι προσφορά των γονέων Νίκου Καρακάση και Γεωργίας Αλεξάνδρου, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για την έμπρακτη αγάπη και το ενδιαφέρον τους για τον σχολικό μας χώρο.

🔧 Επίσης, τα κάγκελα τοποθετήθηκαν με δαπάνη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, που για μία ακόμη φορά βρίσκεται δίπλα μας, στηρίζοντας κάθε προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητας των μαθητών μας.

🙏 Η συνεργασία σχολείου – οικογένειας συνεχίζει να αποφέρει καρπούς, κυριολεκτικά και μεταφορικά!

🌼 Ευχαριστούμε όλους όσοι συμβάλλουν με διάθεση προσφοράς στη δημιουργία ενός σχολείου ζωντανού, ασφαλούς και όμορφου για τα παιδιά μας!

Παραμονή Χριστουγέννων και οι εργασίες καλά κρατούν…

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 21ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας δε σταματά να προσφέρει την πολύτιμη βοήθειά του σε ότι ζητήσουμε. Όλοι οι διάδρομοι και των τριών ορόφων βάφτηκαν, τοποθετήθηκαν χειροποίητοι πίνακες φελλού, διορθώθηκαν τα κουρτινόξυλα και οι κουρτίνες, τοποθετήθηκε κάγκελο στον νέο κήπο που δημιουργήθηκε και ομόρφυνε την αυλή μας. Ακόμη έγιναν εργασίες αναβάθμισης των διαδραστικών πινάκων και του internet. Βάψιμο, καθαριότητα, καλλιτεχνικές δημιουργίες, εξοπλισμός για τη δημιουργία ιατρείου, όπου προσφέρει τις υπηρεσίες της σε όλους τους μαθητές μας, η σχολική μας νοσηλεύτρια.
Αγαπητοί γονείς, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για τις πολύτιμες εργασίες που πραγματοποιήθηκαν στο κτίριο και την αυλή (κήπο) του σχολείου μας.
Η συνεργασία μεταξύ του σχολείου και του συλλόγου γονέων είναι κρίσιμη για την αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου και την ανάπτυξη των μαθητών. Η θετική αυτή συνεργασία ενισχύει την επικοινωνία, την αλληλοκατανόηση και την υποστήριξη των μαθητών, ενώ προάγει την υγιή σχολική κοινότητα.
Η προσφορά σας και η αφοσίωσή σας στην αναβάθμιση του σχολικού μας περιβάλλοντος είναι πραγματικά ανεκτίμητες.
Οι εργασίες που ολοκληρώθηκαν, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του σχολείου, ενισχύουν την ασφάλεια, την καθαριότητα και τη γενικότερη αισθητική του χώρου, προσφέροντας στους μαθητές και στους δασκάλους ένα πιο ευχάριστο και λειτουργικό περιβάλλον.

Χριστούγεννα στο σχολείο μας!!!

Υπέροχες δημιουργίες των μαθητών μας που στόλισαν το σχολείο μας με τις χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές τους, πάντα υπό την καθοδήγηση και την εμψύχωση της Εικαστικού μας Ζωής Παππά. Ζωγράφισαν στα τζάμια της εισόδου, ζωγράφισαν ομαδικά σε χαρτί, ξεδιπλώνοντας τα ταλέντα τους!!!
Και του χρόνου παιδιά 🥰🎄☃️

Χριστουγεννιάτικο πάρτι…

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας διοργάνωσε ένα μοναδικό χριστουγεννιάτικο πάρτι, στολίζοντας υπέροχα τους χώρους.
Εξαιρετική δράση με πλούσιο μπουφέ, πολλές χριστουγεννιάτικες κατασκευές, face painting, λαχειοφόρο αγορά με πολλά δώρα για όλους, παράσταση από τον μάγο Riko, που ενθουσίασε τα παιδιά και ατελείωτο χορό με πολύ κέφι 🕺💃
Ο Σύλλογος προσφέρει συνεχώς στο σχολείο μας, με ωραίες δράσεις για τα παιδιά, αλλά και πολλές εργασίες για την βελτίωση του κτιρίου!!!
Καλά Χριστούγεννα σε όλες τις οικογένειες των μαθητών μας🎄🎄🎄