Η αυλή του σχολείου μας απέκτησε μια ακόμα πιο όμορφη και φιλόξενη γωνιά, χάρη στην πολύτιμη προσφορά και στήριξη των γονέων μας!
Τα φυτά και οι εργασίες διαμόρφωσης της γωνιάς αυτής είναι προσφορά των γονέων Νίκου Καρακάση και Γεωργίας Αλεξάνδρου, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για την έμπρακτη αγάπη και το ενδιαφέρον τους για τον σχολικό μας χώρο.
🔧 Επίσης, τα κάγκελα τοποθετήθηκαν με δαπάνη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, που για μία ακόμη φορά βρίσκεται δίπλα μας, στηρίζοντας κάθε προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητας των μαθητών μας.
🙏 Η συνεργασία σχολείου – οικογένειας συνεχίζει να αποφέρει καρπούς, κυριολεκτικά και μεταφορικά!
🌼 Ευχαριστούμε όλους όσοι συμβάλλουν με διάθεση προσφοράς στη δημιουργία ενός σχολείου ζωντανού, ασφαλούς και όμορφου για τα παιδιά μας!





































