Φέτος οι Αποκριές ήταν πολύ κοντά με την γιορτή της 25 Μαρτίου. Επομένως οι δραστηριότητες ήταν λίγες. Παρόλα αυτά μπήκαμε στο κλίμα της Αποκριάς.
Αρχικά θέλοντας να ανιχνεύσουμε τις προ υπάρχουσες γνώσεις δημιουργήσαμε στον πίνακα της τάξης μια ιδεοθύελλα . Βάλαμε στο κέντρο την λέξη και τα παιδιά μας έλεγαν τι λέξεις τους έρχονται στο μυαλό. Μιλήσαμε για τις 3 εβδομάδες της Αποκριάς και τα ονόματά τους. Την πρώτη την λένε Προφωνή, την Δεύτερη Κρεατινή και την Τρίτη Κρεατινή.
Σε ελεύθερη απόδοση τα παιδιά δημιούργησαν το δικό τους πίνακα με θέμα την Αποκριά και αφού πρώτα συζητήσαμε για την λέξη ΑΠΟΚΡΙΑ τα παιδιά την έγγραψαν στον πίνακά τους. Επίσης λύσαμε κρυπτόλεξο με λέξεις σχετικέ με την αποκριά.
Την Δεύτερη εβδομάδα και συγκεκριμένα την Τετάρτη η αποκριάτικη ατμόσφαιρα ανέβηκε στα ύψη. Ήρθε στο σχολείο ο κλόουν Τιμολέων Τιραμόλας. Τα παιδιά χόρεψαν, γέλασαν με τα αστεία του και τα μαγικά του.
Με αφορμή την επίσκεψη του Κλόουν στο σχολείο ασχοληθήκαμε με τον Κλόουν ως θέμα
Είδαμε στον υπολογιστή το παραμύθι ” Η Ζωή του Κλόουν”
Κατασκευάσαμε με χαρτί τους δικού μας κλόουν
Μάθαμε το τραγούδι του “Κλόουν” Είδαμε το τραγούδι στο youtube σε εικονόλεξο, γεγονός που βοηθάει στην πιο γρήγορη εκμάθηση του τραγουδιού.
Την Τσικνοπέμτη, τιμήσαμε την παράδοση και τσικνήσαμε στο σχολείο. Παραγγείλαμε και φάγαμε όλοι μαζί.
Κάναμε ένα οικογενειακό challenge με το πιο αστείο καπέλο και οι όμορφες κατασκευές των παιδιών και των γονέων τους είχαν ιδιαίτερη θέση στην τάξη μας.
Φτιάξαμε μάσκες εμπνευόμενοι από σπουδαίους ζωγράφους.
Την τελευταία εβδομάδα την, Παρασκευή με αφορμή το πρόγραμμα Εtwinning που υλοποιούμαι φέτος στο σχολείο δημιουργήσαμε καπέλα με την φετινή μασκότ των Ολυμπιακών Αγώνων που θα γίνει στην Γαλλία.