Μας αρέσει η ενασχόλησή μας με την τεχνολογία και εισάγοντας τα παιδιά σε νέες μεθόδους διδασκαλίας εντάξαμε το stem στην καθημερινή μας διδασκαλία! Σήμερα αποφασίσαμε να καλλιεργήσουμε την υπολογιστική μας σκέψη μέσα από την λέξη ΑΠΡΙΛΙΟΣ! Αρχικά γίναμε εμείς τα ρομπότ (ευελπιστούμε πως σε λίγο καιρό θα έχουμε κι ένα αληθινό ρομποτάκι για να προγραμματίζουμε) και ένα δεύτερο παιδί ο προγραμματιστής! Γνωστή η διαδικασία πια για τους μαθητές μας να προγραμματίσουν σωστά το παιδί ρομποτ έτσι ώστε να ακολουθήσει την διαδρομή που περνάει από τα γράμματα της λέξης Απρίλιος! Αφού εξοικειώθηκαν αρκετά την ίδια διαδικασ’ια την περάσαμε στο αυτοσχέδιο ανοιξιάτικο χαλάκι που δημιούργησαν τα ίδια τα παιδιά και είχαν να προγραμματίσουν μια πεταλούδα!
https://www.youtube.com/watch?v=olcVJSmsTzQ