Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026 στο προαύλιο του Νηπιαγωγείου μας η καλοκαιρινή γιορτή! Τα παιδάκια χόρεψαν, τραγούδησαν και παρουσίασαν, εμπνευσμένα από τα θέματα των Δράσεων Ενεργού Πολίτη και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, δύο θεατρικά έργα:
<<Παιδιά σε δράση – Η ώρα να σώσουμε τη Γη έχει φτάσει>> & << Ο Βασιλιάς Πάχος>>
Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδάκια για την εξαιρετική παράσταση!!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους παρευρέθηκαν στη γιορτή μας, ιδιαίτερα την Διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σπερχειάδας και φυσικά τους γονείς των μαθητών/τριών του νηπιαγωγείου μας που πάντα μας βοηθούν και συμπαραστέκονται στο έργο μας.
Να ευχηθούμε στα μεγάλα μας παιδάκια, καλή συνέχεια στο μεγάλο σχολείο, καθώς και οι εμπειρίες και οι γνώσεις που αποκτήσανε στο Νηπιαγωγείο μαζί με τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε να μην ξεχαστούν ποτέ!!!!
Τα μικρά μας νήπια θα τα περιμένουμε με αγάπη το Σεπτέμβρη να συνεχίσουμε τα ταξίδια και τα όμορφα όνειρα!!!



