Παράσταση κουκλοθέατρου

Την Τετάρτη 7 Ιουνίου παρακολουθήσαμε παράσταση κουκλοθέατρου από το θέατρο Ρέον, με το αγαπημένο παραμύθι της Σταχτοπούτας. Ήταν μια παράσταση διαφορετική, με κούκλες, ήχο και φως, που ενθουσίασε τα παιδιά, λόγω του διαδραστικού της χαρακτήρα!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο…

Ήρθε ο Ιούνιος και στο νηπιαγωγείο μας φύσηξε θαλασσινός αέρας!

Άνοιγμα φωτογραφίας

Μιλήσαμε για το καλοκαίρι και τους μήνες του. Μάθαμε για τη θάλασσα και τα ζώα που ζουν σ’ αυτήν. Γνωρίσαμε το γράμμα θ και κατασκευάσαμε ψαράκια και φάρους στο 1ο τμήμα. Κατασκευάσαμε χελώνες και τις ομαδοποιήσαμε σύμφωνα με το μέγεθός τους.

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Παίξαμε ομαδικό παιχνίδι με μαθηματικές έννοιες και αριθμούς.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Κατασκευή μέδουσας στο Ολοήμερο τμήμα!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Ολοήμερο: Βυθός από αφρό ξυρίσματος και τέμπερες! Δημιουργήσαμε τους δικούς μας βυθούς, χρησιμοποιώντας αφρό ξυρίσματος και τέμπερες! Στη συνέχεια, τα παιδιά σχεδίασαν τα ζώα της θάλασσας που θα στόλιζαν τους δικούς τους, μοναδικούς βυθούς!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

 

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.Στο 2ο τμήμα μιλήσαμε για τον βυθό, για τα ζώα που ζουν σ’ αυτόν, είδαμε εικόνες και βίντεο και μάθαμε το γράμμα “Θ” από την θάλασσα.. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια εποπτικού υλικού συζητήσαμε για τα σπονδυλωτά και τα ασπόνδυλα ζώα και ψηφίσαμε το αγαπημένο μας ζώο της θάλασσας! Φτιάξαμε καβουράκια, ψάρια, μέδουσες…και τέλος μεταμορφωθήκαμε σε δύτες, έτοιμοι να εξερευνήσουν τον θαυμαστό κόσμο του βυθού!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Παίξαμε παιχνίδι φωνολογικής ενημερότητας με τα ζώα του βυθού, με την βοήθεια της αγαπημένης μας, πλέον, Bee- bot!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Οι μαθητές του τμήματος ένταξης ζωγράφισαν το σπίτι και την οικογένειά τους.

Αξιολόγηση προγράμματος για τη διαχείριση συναισθημάτων από την Κοινωνική Λειτουργό της ΕΔΥ του σχολείου μας

Την Πέμπτη 1 Ιουνίου, στα πλαίσια των δράσεων της Κοινωνικής Λειτουργού της ΕΔΥ του σχολείου μας, κας Νάντιας Κοτσώνη,  πραγματοποιήθηκε μια δραστηριότητα αξιολόγησης  του Προγράμματος Διαχείρισης Συναισθημάτων, που παρουσίασε τη φετινή χρονιά στα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου μας.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Τα παιδιά γνώρισαν τα συναισθήματα της χαράς, της λύπης και του θυμού μέσα από μικρές προτάσεις-ιστορίες, τις οποίες ομαδοποίησςαν, σύμφωνα με το συναίσθημα που προκαλούν.

Επίσκεψη στο Εργαστήριο Αρτοποιίας και Ζαχαροπλαστικής των ΑΦΩΝ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ

Την Τετάρτη 31 Μαΐου τα νήπια των δύο τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εργαστήριο Αρτοποιίας και Ζαχαροπλαστικής των αδελφών Δελήγιαννη στους Μολάους.

Παρακολουθήσαμε τη διαδικασία παρασκευής του ψωμιού, τα μηχανήματα που απαιτούνται, τα υλικά και το φούρνο που ψήνονται τα ψωμιά. Γίναμε μικροί αρτοποιοί και ζυμώσαμε μικρά ψωμάκια και κουλούρες.

Τέλος, κεραστήκαμε νόστιμα κουλουράκια, ευχαριστήσαμε για τη ζεστή φιλοξενία και με τη βοήθεια

του Α.Τ. Μολάων, επιστρέψαμε ενθουσιασμένοι στο σχολείο!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Αποτυπώσαμε στη συνέχεια, τις εντυπώσεις μας σε όμορφες ζωγραφιές!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους και τους εργαζομένους στο εργαστήριο για την όμορφη εμπειρία που μας χάρισαν με την επίσκεψη αυτή!!

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Steam-ρομποτική και επαγγέλματα (β’ μέρος)

 Οι μαθητές του 2ου τμήματος ήρθαν σε πρώτη γνωριμία με τα επαγγέλματα, έκαναν αναγνώριση των επαγγελμάτων και του αρχικού γράμματος του ονόματός τους.

Γνωριμία με την bee bot. Ζωγραφίσαμε πώς φανταζόμαστε ένα ρομπότ. Στη συνέχεια παρουσιάσαμε την bee bot στα παιδιά, συζητήσαμε για το τι μπορεί να είναι, πώς να την λένε, μάθαμε το όνομα της και είδαμε της λειτουργίες της, πατώντας 1-1 κουμπί και βλέποντας τι μπορεί να κάνει.

Άνοιγμα φωτογραφίας

Χωριστήκαμε σε ζευγάρια (προγραμματιστής-ρομποτάκι). Ο προγραμματιστής έφτιαχνε την διαδρομή και το ρομπότ εκτελούσε τις οδηγίες. Προς διευκόλυνση, χρησιμοποιήσαμε βέλη και καταγράψαμε την διαδρομή σε χαρτί.

Άνοιγμα φωτογραφίας

Τα παιδιά χωρισμένα σε ζευγάρια συνεργάστηκαν και προγραμμάτισαν την bee bot ώστε να φτάσει στο επάγγελμα -στόχο. Μέσα από τον πειραματισμό, τα παιδιά προβληματίστηκαν, έκαναν λάθη, βρήκαν λύσεις, προγραμμάτισαν μόνα τους κι εξοικειώθηκαν με τη λειτουργία της bee bot.

Άνοιγμα φωτογραφίας

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: steam-ρομποτική και επαγγέλματα (α’ μέρος)

Στα πλαίσια του τέταρτου και τελευταίου για τη φετινή χρονιά, εργαστηρίου δεξιοτήτων, γνωρίσαμε τα επαγγέλματα με τη βοήθεια της steam-ρομποτικής.

Αρχικά, τα παιδιά του 1ου τμήματος έπαιξαν κινητικά παιχνίδια με τα επαγγέλματα και τα εργαλεία που είναι απαραίτητα σε κάθε επάγγελμα, παιχνίδι με τα επαγγέλματα και το αρχικό γράμμα του ονόματός τους (φωνολογική επίγνωση). Έφτιαξαν κάδρο με το επάγγελμα που θέλουν να ακολουθήσουν και κατασκεύασαν με χαρτόνι αγαπημένα επαγγέλματα.

Στη συνέχεια αναπτύχθηκαν δραστηριότητες, παιχνίδια κινητικά και κατασκευή, που βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν τις έννοιες δεξιά και αριστερά, ώστε να μπορούν αργότερα να προχωρήσουν στον προγραμματισμό της μελισσούλας.

Γνωρίσαμε τη μελισσούλα Bee bot, ανακαλύψαμε τον τρόπο που δέχεται εντολές ώστε να κάνει μια διαδρομή, και την προγραμματίσαμε ώστε να πηγαίνει από το επάγγελμα στο εργαλείο και στο αρχικό γράμμα του ονόματός του.

Στη συνέχεια, “πήγαμε στο μανάβη” και η μελισσούλα μας βοήθησε να ψωνίσουμε φρούτα και λαχανικά!

Τέλος, παίξαμε την αγαπημένη μας παντομίμα, περιγράφοντας επαγγέλματα!

Τα παιδιά του Ολοήμερου τμήματος γνώρισαν τα επαγγέλματα μέσα από τα έργα της Γαλλίδας καλλιτέχνιδος Isabelle kessedjian με τίτλο “όταν μεγαλώσω θα γίνω…”, έπαιξαν παιχνίδι γνωριμίας επαγγελμάτων “μάντεψε τι είμαι” και μουσικοκινητικό παιχνίδι φωνολογικής ενημερότητας επαγγελμάτων.

Άνοιγμα φωτογραφίας

Εν όψει εκλογών, επιλέξαμε τα αγαπημένα μας επαγγέλματα και ψηφίσαμε το αγαπημένο μας επάγγελμα και ζωγραφίσαμε τι θα γίνουμε όταν μεγαλώσουμε, χρησιμοποιώντας σαν πρότυπο τα έργα της kessedjian.

Άνοιγμα φωτογραφίας

Ακολουθήσαμε τον κώδικα και βοηθήσαμε το ρομπότ να φτάσει στη σημαία του.

Στον Η/Υ, εξασκηθήκαμε στην λειτουργία της bee bot μέσα από την χρήση προσομοιωτή (bee bot emulator).

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιξης συνέχεια

Χελιδόνια και πελαργοί έκαναν την εμφάνισή τους στο δεύτερο τμήμα του Νηπιαγωγείου, ενώ τα παιδιά έμαθαν για τα μέρη του φυτού και φύτεψαν τις φακές τους.

χελιδονια και πελάρφοι φυτα

Οι μαθητές του δεύτερου τμήματος παρατήρησαν τι ανάπτυξη είχαν οι φακές που έβαλαν στο πρώτο ποτηράκι χωρίς νερό και φως, στο δεύτερο με νερό αλλά χωρίς φως και στο τρίτο με νερό και φως.

                                               Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Χρόνια πολλά μανούλα!

Οι αγαπημένες μας μανούλες γιορτάζουν και εμείς με χαρά και ενθουσιασμό ετοιμάσαμε τα δωράκια τους!

“καθρέφτη, καθρεφτάκι μου

ποια είναι η πιο όμορφη;

Φυσικά η μανούλα!

mamabjnm

mamab

mamavnm

Χρόνια πολλά μαμά!!

Επίσκεψη στη Ρουμάνειο Βιβλιοθήκη Μολάων

Την Τετάρτη 10 Μαϊου και την Πέμπτη 11 Μαϊου τα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στη Ρουμάνειο Βιβλιοθήκη των Μολάων.

Εκεί η κα. Ιωάννα και η κα. Γεωργία μας μίλησαν για τη βιβλιοθήκη και τη διαδικασία δανεισμού.

Μας παρουσίασαν παραμύθια, παίξαμε παντομίμα με τους τίτλους των παραμυθιών, φτιάξαμε κατασκευή έναν όμορφο κύκνο, παίρνοντας αφορμή από το “Ασχημόπαπο” και λύσαμε αινίγματα.

bibliouhkhdf bibliouhkh1

Οι μαθητές μας ενθουσιάστηκαν και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη σχολική χρονιά!

Μέλισσες παντού!!

Συνέχεια στη γνωριμία με τα έντομα και την τιμητική της είχε η μέλισσα.

Μάθαμε για την κοινωνία της μέλισσας, τη ζωή στην κυψέλη, τη διαδικασία παραγωγής μελιού και κεριού.

melissabn

Φτιάξαμε όμορφες κατασκευές με τη μέλισσα και την κυψέλη, μάθαμε το γράμμα Μ της μέλισσας, το έφτιαξαν τα παιδιά με το σώμα τους και με γλωσσοπίεστρα, παίξαμε κινητικό παιχνίδι με την διαδικασίας της επικονίασης της μέλισσας και  με μαθηματικές έννοιες.
melissa
melissaddf melissanbnkik melissas melisssahjjkk paixnisi melidda