Το Σάββατο, 8 Νοεμβρίου, η αυλή του Νηπιαγωγείου μας, γέμισε με χαρούμενες φωνές και επιδέξιους μικρούς και μεγάλους κηπουρούς.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα των εκπαιδευτικών, οργάνωσε εκδήλωση για τον καθαρισμό και την προετοιμασία του κήπου μας προκειμένου να φυτέψουμε αρωματικά φυτά και βότανα την Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου.
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο και όλους τους συμμετέχοντες για την βοήθειά τους τόσο σε εργασία όσο και στην προμήθεια υλικών με την αγορά φυτοχώματος και την εξασφάλιση εργαλείων.


