Όταν μας διδάσκει, η Τέχνη…

Το έργο του μεγάλου ζωγράφου Kandinsky, έγινε η αφορμή να ασχοληθούμε με το παιχνίδι των σχημάτων.

Η αρχική ιδέα ήταν, ότι χρειαζόμασταν τους κύκλους, που βλέπαμε και στον πίνακα, αλλά στο κουτί μας, ήταν, όλα τα σχήματα, ανακατεμένα. Κάναμε λοιπόν, ολομέλεια, για να οδηγηθούμε, στην επίλυση του προβλήματος. Οι ιδέες πολλές, αλλά όπως πάντα, εφαρμόσαμε την επικρατέστερη. Πήραμε, λοιπόν, το κουτί με τα σχήματα και αρχίσαμε να τα ταξινομούμε, με κριτήριο το σχήμα.

17-10 037

17-10 038

Έχουμε από την αρχή, χρησιμοποιήσει τον όρο «σύνολα». Μπορεί να μην έχουν, ακόμη, συγκρατήσει όλα τα παιδιά, την καινούρια λέξη, αλλά είναι σίγουρο ότι, στην πορεία, θα μάθουν και θα την χρησιμοποιούν στα παιχνίδια τους, όταν θα ταξινομούν. Είναι σημαντικό, όταν μυούμε τα παιδιά στα μαθηματικά, να χρησιμοποιούμε την ορολογία, που θα ισχύει πάντα.

Αφού λοιπόν, βάλαμε σε κάθε κουτάκι ένα ενδεικτικό σχήμα…..

17-10 040

καταχωρήσαμε το κάθε σύνολο σχημάτων, στη σωστή κατηγορία.

17-10 042

Αφού, οργανώσαμε το κουτί μας, με τα σχήματα, πήραμε τους κύκλους και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε πώς έφτιαξε ο ζωγράφος τον πίνακά του. Και καταγράψαμε την προσπάθειά μας.

Νομίζω ότι, αν μας έβλεπε ο Kαντίνσκυ, θα ήταν πολύ περήφανος!

7

14

6

8

12

15

9

10

11

Αφήστε μια απάντηση