ΠΡΩΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.

Αγαπητά μας παιδιά και γονείς… τι θα λέγατε να ξαναθυμηθούμε κάποια πράγματα που μαζί κάναμε στην τάξη αυτόν τον πρώτο μήνα λειτουργίας του σχολείου μας… Μπορείτε, μάλιστα, πριν δείτε τα βιντεάκια, εσείς οι ίδιοι να δείξετε πως πλένουμε σωστά τα χέρια μας στην μαμά και στον μπαμπά και να συζητήσετε μαζί τους όλα αυτά που είδαμε..και είπαμε.

Βίντεο για σωστό πλύσιμο χεριών:

 

Με σαπούνι και νερό τα μικρόβια διώχνω μακριά και έχω χεράκια καθαρά!

Επειδή θέλουμε τα παιδιά να κατανοήσουν την σημασία των μικροβίων και πόσο σημαντικά είναι στην διατήρηση της υγείας μας, ασχοληθήκαμε αρκετά τις προηγούμενες μέρες στο νηπιαγωγείο μας..

Αφού, λοιπόν, διαβάσαμε βιβλία, είδαμε εικόνες και βίντεο, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και η βιωματική μάθηση..

Γεμίσαμε τα χέρια μας μικροοργανισμούς και μικρόβια, πήραμε μεγεθυντικό φακό και τα ανακαλύψαμε..Βέβαια στο κομμάτι αυτό μας βοήθησε η χρυσόσκονη που πήρε τον ρόλο των μικροβίων και κολλούσε στα χέρια μας..

Έπειτα, κάναμε το πείραμά μας και δουλεύοντας σε μικρές ομάδες βάλαμε χρυσόσκονη σε ένα διαφανές μπολ με νερό… (η χρυσόσκονη αναπαριστούσε τα μικρόβια)… Μόλις τα παιδιά έριχναν μια σταγόνα σαπούνι, αμέσως τα μικρόβια(χρυσόσκονη) εξαφανιζόταν στην άκρη του μπολ..

Έτσι, κάνοντας τον συνειρμό και συζητώντας το αποτέλεσμα, διαπιστώσαμε πως τα μικρόβια “τρέμουν” το σαπούνι και το νερό…

Ιδού οι εργασίες μας:

Ομαδική εργασία.

 

Ατομικές Εργασίες των Παιδιών.

Γιατί φοράμε μάσκες;

Παρακολουθήσαμε με τα παιδιά το βίντεο της UNICEF και της Playmobill για τις μάσκες προστασίας που πρέπει όλοι να φοράμε για να προστατευθούμε από τον κορονοιό. Συζητήσαμε το περιεχόμενό τους και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η μάσκα μας βοηθά να παραμείνουμε υγιείς.

https://video.link/w/z78kb

https://video.link/w/rN8kb

Κουκλοθέατρο.

https://video.link/w/VQ8kb

Σημείωση: Ευχαριστούμε το ιστολόγιο “Το νηπιαγωγείο μ’ αρέσει πιο πολύ” για τις ωραίες ιδέες κ εικόνες.

 

 

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ

Ένα μικρό γλύκισμα  και ένα καλωσόρισμα για τους μικρούς μαθητές του σχολείου μας, με την ευχή για μια δημιουργική, γλυκιά, ασφαλή και χρωματιστή σχολική χρονιά!!!!

ΕΥΧΕΣ – ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Αγαπητοί γονείς και μικροί μας μαθητές…

Τα σχολεία ανοίγουν και σας περιμένουμε όλους να ανταμώσουμε  σε μια ακόμη σχολική χρονιά… όμως τη χρονιά… θα την χαρακτήριζε κανείς  λίγο δύσκολη, λίγο διαφορετική!!!

Αλλά εμάς μας αρέσουν τα δύσκολα και τα διαφορετικά και θα ανοίξουμε το αγαπημένο μας σχολείο  για να τραγουδήσουμε, να παίξουμε, να γελάσουμε, να μάθουμε νέα πράγματα και να ανοίξουμε νέους δρόμους στην γνώση, στην δημιουργικότητα, την φαντασία…..Με υπομονή, επιμονή και πολλή αγάπη θα τα καταφέρουμε.

Δεν ξεχνάμε, όμως το νέο μας εργαλείο.. το νέο μας εφόδιο..την μάσκα μας… όπως επίσης και να τηρούμε όλους τους νέους κανόνες που πρέπει να εφαρμόζουμε για να είμαστε όλοι καλά, ασφαλείς, γεροί και δυνατοί! Θα αφήσουμε έτσι για λίγο στην άκρη αγκαλιές και φιλάκια, ζουλήγματα και πειραγματάκια και θα μάθουμε νέα κολπάκια!!!

Φέτος, λοιπόν, αγαπητά μας παιδιά κάτι νέο ετοιμάζεται στο σχολείο μας… θα γίνουμε όλοι Σούπερ Ήρωες!!!! Μην ξεχάσετε, λοιπόν, την μάσκα σας για αυτό το νέο μαγικό ταξίδι, που ανυπομονούμε να πραγματοποιήσουμε όλοι μαζί…

Ο αγιασμός στο νηπιαγωγείο μας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 στις 10:30 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου μας.

  Σύμφωνα με  εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.  για λόγους αποφυγής διασποράς του Covid-19 θα πρέπει τα παιδιά και οι γονείς να φορούν μάσκα τηρώντας απόσταση από τους άλλους γονείς και τα παιδιά.

         Καλή δημιουργική και ασφαλή χρονιά!!!!!

             Με εκτίμηση,

             Οι νηπιαγωγοί.

                               

 

ΕΟΔΥ

Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε γονείς και κηδεμόνες…

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/Covid19

Προστάτευσε τον εαυτό σου και το σχολείο σου…

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/Covid19

Συμβουλές για γονείς και εκπαιδευτικούς…

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/Covid19

ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ

Κυριακή 21 Ιουνίου 2020 

Ευχόμαστε ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ σε όλους τους ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ, να είναι πάντα γεροί και δυνατοί για να στηρίζουν και να αγαπούν τις οικογένειές τους.

Ευτυχισμένη γιορτή του Πατέρα.

https://safeYouTube.net/w/SHZL

Παραμύθι:  “Ο πατέρας και οι κόρες του”. Μύθοι του Αισώπου.

https://safeYouTube.net/w/TGZL

“Σε αγαπώ πολύ μπαμπά”

https://safeYouTube.net/w/vHZL

Ο μπαμπάς μου είναι ένας γίγαντας.

https://safeYouTube.net/w/kHZL

Τραγούδια

Μπαμπά μου – Iro Twinkles παιδικό τραγούδι για τον πατέρα

https://safeYouTube.net/w/iJZL

Ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου είσαι εσύ.

https://safeYouTube.net/w/KIZL

Ελευθερία Αρβανιτάκη – Για τον πατέρα

https://safeYouTube.net/w/VIZL

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (3)

 Ήλιος: φίλος μας αλλά και εχθρός…….

Μπάλα χρυσή στον ουρανό, αστέρι είναι πολύ φωτεινό….Ζέστη και φως χαρίζει στη Γη …..Χωρίς αυτόν δεν υπάρχει ζωή!!!!!! Τι είναι ; …. Μα φυσικά ο φίλος του καλοκαιριού!!!!!! Ο Ήλιος!!!!!!

Βρισκόμαστε στον Ιούνιο, το πρώτο μήνα του καλοκαιριού…..Ο ζεστός ήλιος απλώνει τις ακτίνες του …..βοηθά τους ανθρώπους αλλά και τη φύση να αναπτυχθεί.

Τραγούδι

Ο ήλιος θέλει διακοπές

https://safeYouTube.net/w/QW4J

Παραμύθι ο ήλιος και ο βοριάς

https://safeYouTube.net/w/Jc5J

Αινίγματα για τον ήλιο

1.Αχτίνες έχω, ρόδες δεν έχω και όμως τρέχω.

2.Κλειδώνω μανταλώνω τον κλέφτη βρίσκω μέσα.

3.Μ’ ένα ταψάκι βούτυρο όλο τον κόσμο αλείφω!

Τι είναι;   Ο ΗΛΙΟΣ

ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ…….

Υπερβολική έκθεση στον ήλιο……………..

Πώς προστατευόμαστε από τον Ήλιο…

Πίνακας αναφοράς Ήλιος, φίλος ή εχθρός.

Κατασκευή ήλιος

Βάφουμε κίτρινο ένα χάρτινο πιατάκι. Κόβουμε κίτρινα και πορτοκαλί τριγωνάκια από χαρτόνι. Τα κολλάμε περιμετρικά.  Ζωγραφίζουμε ματάκια,  μύτη, στόμα, μαγουλάκια ……και έτοιμος είναι ο ΗΛΙΟΣ Ο ΛΑΜΠΕΡΟΣ. 

Ελληνική Μυθολογία

Ήλιος-Φαέθων

https://safeYouTube.net/w/C2BL

Ζωγραφίστε ότι σας έκανε μεγαλύτερη εντύπωση.

Πηγή: pamebolta, nipiagogosgiapanta.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ(2)

Το ταξίδι μας στο καλοκαίρι συνεχίζεται με όμορφες φωτογραφίες από τον θαλάσσιο κόσμο…!!

 πηγή φωτογραφίας:toy-box

 ΠΑΙΧΝΙΔΙ
 
Ας φορέσουμε και εμείς τη μάσκα μας……και ελάτε να εξερευνήσουμε τον βυθό της θάλασσας…..Άραγε πόσα θαλάσσια ζωάκια υπάρχουν εκεί;……
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
Ας ακούσουμε τραγουδάκια……..και ας τραγουδήσουμε και εμείς!
“Καλοκαίρι μου μυρίζει”
“Γκλου Γκλου”
“Γλυκό καλοκαιράκι”

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ(1)

Επιτέλους….Ήρθε το Καλοκαιράκι!!!….Η αγαπημένη εποχή μικρών και  μεγάλων!!……Είμαστε έτοιμοι να φορέσουμε το μαγιό μας και να ξεχυθούμε στις παραλίες;…..για πολλές βουτιές στη θάλασσα….για παιχνίδια με τα κουβαδάκια μας…..και για πολλά παγωτά;………Όμως……έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποιός μας έφερε το καλοκαίρι;……Αν όχι…..είστε έτοιμοι να μάθετε;…..

ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Μια φορά και έναν καιρό….για ένα τζιτζίκι….μας μιλά το παραμύθι…..ξύπνησε από τον βαθύ ύπνο του χειμώνα….και ετοιμάζεται να φέρει το καλοκαίρι…..Μα πώς γίνεται αυτό;…..Δείτε το εδώ…..

https://safeyoutube.net/w/dgkJ 

Ελάτε να παρακολουθήσουμε….άλλο ένα παραμύθι που θα μας ταξιδέψει….στο βυθό της θάλασσας….παρέα με όλα τα θαλάσσια ζωάκια….. Τι συμβαίνει άραγε εκεί;…..Ας το μάθουμε όλοι μαζί! 

https://safeyoutube.net/w/NlkJ

PUZZLE
Και….μετά την αφήγηση των παραμυθιών….ας φτιάξουμε μερικά puzzle…..με θέμα το “Καλοκαίρι”
Ας θυμηθούμε τώρα παιδάκια τις εποχές ……πόσες είναι;……μπορούμε να τις ονομάσουμε;
  Θυμόσαστε πόσα παιδάκια έχει η κάθε εποχούλα;………. 3…. με τη βοήθεια των γονέων ονομάστε τους μήνες του καλοκαιριού….
1η Δραστηριότητα.
Μετρήστε τους μήνες του ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ γράψτε τον αριθμό 3 και ζωγραφίστε: 
3 ψαράκια,  3 φρούτα του καλοκαιριού, 3 παιχνίδια που θα πάρετε μαζί σας στην παραλία.
2η Δραστηριότητα.
Πάμε τώρα να φωνάξουμε δυνατά την πρώτη φωνούλα από τη λέξη ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ…..Κ κ….να βρούμε και άλλες;…Κκ όπως……
3η Δραστηριότητα
Με τη βοήθεια των γονιών σας διαβάστε το ποίημα για το καλοκαίρι και έπειτα βρείτε και κυκλώστε την φωνούλα Κκ, φωνάξτε την όσο πιο δυνατά μπορείτε….
                                                                                      dreamskindergarten.blogspot.gr          

 

ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ(10)

 ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ

Εδώ στη Λιβαδειά που ζούμε, υπάρχει ένα μέρος που έχουμε επισκεφτεί όλοι, η περιοχή της Κρύας, που πάμε το καλοκαίρι για να δροσιστούμε.

Στην Κρύα βρίσκονται οι πηγές ενός μικρού ποταμιού, της Έρκυνας! Σίγουρα έχετε δει το άγαλμα μιας πολύ όμορφης κοπέλας να ξεπροβάλλει από το ποτάμι!

Θέλετε να μάθουμε την ιστορία της?

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΕΡΚΥΝΑΣ

Η Έρκυνα πριν γίνει ποτάμι ήταν μια πολύ όμορφη κοπέλα, μια Νύμφη. Μια μέρα έπαιζε κοντά στο σπίτι της με την Περσεφόνη, κόρη της θεάς Δήμητρας, θεά της γεωργίας και κρατούσε στα χέρια της μια χήνα. Καθώς έτρεχαν χαρούμενες με γέλια και ξεφωνητά η χήνα ξέφυγε από τα χέρια της Έρκυνας και πέταξε σε μια γειτονική σπηλιά. Έτρεξε τότε η νύμφη Έρκυνα, μπήκε στη σπηλιά και μετακίνησε μια πέτρα, για να πιάσει τη χήνα, μα ευθύς ανάβλυσαν τα νερά ολόκληρου ποταμού, στον οποίο δόθηκε το όνομα Έρκυνα.

 

(πηγή https://levados.akol.gr/)

Και εδώ τελειώνει το ταξίδι μας στην Ελληνική Μυθολογία…………