Eυχαριστήρια επιστολή του Win Canser

    mmm                                                                   Αθήνα, 03/03/2026             

ΠΡΟΣ: 1ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς

Αξιότιμη Διεύθυνση, Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, Αγαπημένα μας παιδιά,

Με βαθιά συγκίνηση και ειλικρινή ευγνωμοσύνη, σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή σας στη δράση «Επισκεπτήριο Αγάπης» του WinCancer.

Οι κάρτες που δημιουργήσατε δεν ήταν απλώς ευχές. Ήταν αγκαλιές από χαρτί. Ήταν χρώμα, ελπίδα και φως που ταξίδεψαν μέχρι δωμάτια νοσοκομείων, σε ανθρώπους και παιδιά που πέρασαν τις γιορτές μακριά από το σπίτι τους. Κάθε ζωγραφιά, κάθε λέξη, κάθε μικρό μήνυμα έγινε μια μεγάλη πράξη αγάπης.

Μέσα από τη συμμετοχή σας, δείχνετε πως η καλοσύνη διδάσκεται. Και όταν διδάσκεται, πολλαπλασιάζεται.

Και τώρα θέλουμε να μιλήσουμε ειδικά σε εσάς, τα παιδιά.

Αγαπημένα μας παιδιά, φέτος αποδείξατε πως μια μικρή κάρτα μπορεί να κάνει κάποιον να χαμογελάσει σε μια δύσκολη στιγμή. Σας προσκαλούμε από τώρα να είστε και πάλι μαζί μας στο επόμενο «Επισκεπτήριο Αγάπης», τα Χριστούγεννα του 2026.

Να ξαναγεμίσουμε μαζί τα νοσοκομεία με ζωγραφιές, λέξεις δύναμης και μηνύματα που λένε «Δεν είσαι μόνος». Να γίνουμε ξανά η αλυσίδα που ενώνει σχολεία και ανθρώπους σε όλη την Ελλάδα με μια κοινή λέξη: μαζί.

Σας ευχαριστούμε που γίνεστε η γενιά που επιλέγει να νοιάζεται. Σας ευχαριστούμε που κάνετε την αγάπη πράξη.

Με εκτίμηση και ευγνωμοσύνη,

η ομάδα εθελοντών του WinCancer

«Οι καλοί και οι κακοί πειρατές»

«Οι καλοί και οι κακοί πειρατές» από την ομάδα ΑΦΟΥ στο Νηπιαγωγείο μας 🏴‍☠️❤️💙 Ο καπετάν-Φουρτούνας, ο πειρατής Φακής, ο μάγειρας Μπον-φιλέ, η πειρατίνα Τζενη και ο παπαγάλος ο Πάρης ο κούκλος σε μια αριστοτεχνική κουκλοθεατρική παράσταση! Μια παράσταση για να μάθουμε να αντιμετωπίζουμε διαφορετικά κάθε λογής “κακούς”. Η πρωτοβουλία και η διοργάνωση ήταν του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Red and White Playful Christmas Collage Facebook Post