Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στη Δράση «Μίλα Τώρα»
Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με χαρά και ευαισθησία στη δράση «Μίλα Τώρα», μια σημαντική πρωτοβουλία του οργανισμού Το Χαμόγελο του Παιδιού, που στοχεύει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού.
Μέσα από συζητήσεις, παιχνίδια ρόλων, παραμύθια και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να μιλήσουν για τη φιλία, τον σεβασμό και τη συνεργασία και να κατανοήσουν τη σημασία του να ζητάμε βοήθεια όταν κάτι μας στενοχωρεί.
Με σύνθημά μας το «Μιλάμε – Δεν φοβόμαστε – Δεν μένουμε σιωπηλοί», δημιουργήσαμε όλοι μαζί ένα βίντεο, μέσα από το οποίο τα παιδιά στέλνουν το δικό τους μήνυμα:
✨ Λέμε όχι στον εκφοβισμό
✨ Στηρίζουμε τους φίλους μας
✨ Μιλάμε όταν κάτι μας ενοχλεί
Η συμμετοχή μας στη δράση αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία που ενίσχυσε την ενσυναίσθηση, την αυτοεκτίμηση και το αίσθημα ασφάλειας μέσα στη σχολική μας κοινότητα.
Συγχαρητήρια στα παιδιά μας για τη συμμετοχή, τον ενθουσιασμό και τα όμορφα μηνύματα που μοιράστηκαν!


