Απόκριες
Το νηπιαγωγείο μας με την βοήθεια των γονέων και με αφορμή την Αποκριά διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία το αποκριάτικο πάρτι στον χώρο του σχολείου, με σκοπό να διασκεδάσουν οι μαθητές μας.
Ήρθε η αποκριά, κάθε λύπη μακριά.
Όλοι μας θε να χαρούμε, μασκαράδες να ντυθούμε!
Γαϊτανάκι, κομφετί, να την η τρανή γιορτή.
Χαρτοπόλεμο και κέφι να σκορπίσουνε τα νέφη!
Οι Απόκριες είναι μια από τις αγαπημένες γιορτές των παιδιών.
Παίξαμε παιχνίδια, χορέψαμε, σπάσαμε πινιάτα……περάσαμε όμορφα με πολύ κέφι και χαρά…….. 
Ευχαριστούμε όλους τους γονείς για τα χειροποίητα και μη εδέσματα ,φαγητά, γλυκά και χυμούς.



