Τσικνοπέμπτη!!!!

Στο νηπιαγωγείο μας τηρήσαμε και φέτος το έθιμο της Τσικνοπέμπτης !!!
Οι γονείς του Συλλόγου μας, φρόντισαν να την γιορτάσουμε όπως της πρέπει:​με τσίκνισμα.

Έφεραν όλα τα απαραίτητα:  σουβλάκια, πατάτες, πίτες,  χυμούς!!
Οι μικροί μας μαθητές χόρεψαν, έφαγαν και διασκέδασαν!!!

Τους ευχαριστούμε πάρα πολύ για άλλη μια φορά, για την όμορφη μέρα που περάσαμε!! Ευχαριστούμε επίσης από καρδιάς τον ψήστη κ. Κώστα Σαράφη και τον χορηγό κ. Τζουνάρα.63f222a289c45

collage 73

t

Η ανακύκλωση μπαταριών είναι ζωή

λήψης

Μην πετάτε τις άδειες μπαταρίες στα σκουπίδια, το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα  της Α.Φ.Η.Σ  όπου οι μπαταρίες συλλέγονται για να ανακυκλωθούν.

Το όνομα της Α.Φ.Η.Σ προέρχεται από τα αρχικά Ανακύκλωση Φορητών Ηλεκτρικών Στηλών.

Είναι μια εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, όπου συμμετέχουν όλοι οι εισαγωγείς φορητών μπαταριών και στην οποία έχει ανατεθεί από το Υπουργείο Περιβάλλοντος η συλλογή και ανακύκλωση των φορητών μπαταριών.

και μαθηματικά 2