Καλώς το καρναβάλι!!!

Καλές Απόκριες! Ήρθαν φέτος οι Απόκριες, δυστυχώς από το σπίτι! Ούτε καρναβάλια, ούτε παρελάσεις, τίποτα. Ας ευχηθούμε του χρόνου να γιορτάσουμε τις Απόκριες όλοι μαζί έξω στους δρόμους.