Άρθρα ανά μήνα: Ιούνιος 2026
“Little stars of Europe” the song
Το έργο μας “Little Stars of Europe” έληξε με ένα όμορφο και περιεκτικό τραγούδι που θα το βρείτε παρακάτω:
https://www.youtube.com/watch?v=FSsf9SlX8Eg

“Little stars of Europe”eTwinning project
Κατά τη σχολική χρονιά 2025-2026 υλοποιήσαμε το eTwinning πρόγραμμα “Little stars of Europe” που ιδρύτριά του είναι εκπαιδευτικός του σχολείου μας!
Το έργο “Little stars of Europe” ένωσε εκπαιδευτικούς και τα παιδιά προσχολικής ηλικίας (4-6 ετών) από την Ελλάδα, τη Ρουμανία, την Ιταλία, την Κύπρο και τη Μάλτα, με στόχο να τους μυήσει στις αξίες της ΕΕ μέσα από μια μαγική περιπέτεια. Διήρκησε από τον Νοέμβριο 2025 εως τον μάιο 2026
Τα 12 αστερια της σημαιας της ΕΕ αντιπροσώπευαν αντιστοιχα και μια αξία της εε( Δημοκρατία, Ελευθερία, Ισότητα, Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια, Ποικιλομορφία και Ανθρώπινα Δικαιώματα κλπ)Μια μέρα σφοδρός άνεμος σκόρπισε τα αστέρια σε διάφορα μέρη της Ευρώπης.Ο Nexus,αστέρι που συμβολίζει την Ελευθερία ζήτησε βοήθεια από τα παιδιά για να βρει τους φίλους του-αξίες.Κάθε μήνα, επισκέπτονταν μια χώρα-εταίρο όπου 2 αστέρια έχαν πέσει σε 2 αξιοθέτα. Ένα πρωτότυπο παραμύθι συνέδεε το τοπικό αξιοθέατο με την αξία που αντιπροσώπευε κάθε αστέρι. Μαγεμένα, τα παιδιά άνοιγαν τα γράμματα του Nexus με αποστολές για να βρουν τα αστέρια. Μέσα από συνεργατικές δραστηριότητες και προκλήσεις ΤΠΕ που βασίζονται στο παιχνίδι, τα παιδιά εβρισκαν κάθε αστέρι, μάθαιναν για την αξία του και το βοήθούσαν να ανέβει ξανά στη σημαία.
Αυτή η προσπάθεια κορυφώθηκε στις Βρυξέλλες, διασώζοντας τα τελευταία αστέρια και εξερευνώντας την καρδιά της ΕΕ. Επιτυγχάνοντας τον στόχο τους, η αποκατεστημένη σημαία έλαμψε, αποδεικνύοντας ότι οι κοινές αξίες μας ενώνουν!
Παρουσίαση του project :
https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:9a4f45da-3e40-4c7f-863b-f2bd30c881e9
Αγαπήσαμε πολύ τον Nexus και τον περιμένουμε για νέες περιπέτειες!
«Τρώω σωστά, φροντίζω το σώμα μου» :Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 2025-2026
Επίσκεψη στο ΚΕΠΕΑ Καστοριάς
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου) πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο ΚΕΠΕΑ Καστοριάς με σκοπό να συμμετάσχουμε στο πολύ όμορφο ,νέο πρόγραμμα του Κέντρου με θέμα ” Γνωρίζοντας ένα Πάρκο¨.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και λανμάνοντας μέρος σε μια περιήγηση , ως μέλη του παραμυθιού της Καρακάξας και της Ιτιάς -που πολύ παραστατικά μας αφηγήθηκαν μέλη του ΚΕΠΕΑ-γνωρίσαμε το Πάρκο και αντιληφθήκαμε την διαφορά από την πλατεία ή το δάσος.Με παιγνιώδη τρόπο γνωρίσαμε δέντρα , καρπούς και ζώα (πουλιά , μικρά ζωάκια,έντομα κλπ) που έχουν το σπίτι τους στο πάρκο και περάσαμε υπέροχα!
Σας ευχαριστούμε πολύ!!!















