ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ- 2ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ-ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ (2ο ΜΕΡΟΣ)

logo

Επεξεργασία του βιβλίου “Θέλω!” της Ντανιέλα Σταματιάδη        κατάλογος 7

 

Ανεξάντλητες επιθυμίες και ¨θέλω” !!

Μήπως όμως πάνω από όλα θέλουμε μια αγκαλιά;

1730747352388

“Του σκοινιού τα μανταλάκια” του Αντώνη Παπαθεοδούλου           κατάλογος 4

Ένα βιβλίο που διαπραγματεύεται τη φιλία με πολύ χιούμορ!!

Δραματοποιήσαμε την ιστορία

1   Καταγραφή 2

Απλώσαμε στο σκοινί κάτι που θέλουμε να πούμε στους φίλους μας

1731185529097

“Το Τζάτζαλο” του Ferrell Sean          κατάλογος 5

Όχι εγώ!! Το Τζάτζαλο!!

Τι μας ψιθυρίζει στο αυτί το Τζάτζαλο; Σίγουρα κάποια ζαβολιά!!

1731185529088

Εμείς όμως ξέρουμε τι θα του πούμε!

ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ -2ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ-ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ

 

logo

Στη διάρκεια του προγράμματος επεξεργαστήκαμε ορισμένα  βιβλία από τη βαλίτσα και στο σχολείο

«Οι καλοί και οι κακοί πειρατές» του Αντώνη Παπαθεοδούλου.  κατάλογος 6

Γελάμε και μαθαίνουμε να αντιμετωπίζουμε διαφορετικά κάθε λογής “κακούς”!

1730747352400 1728744570643 1728744570649

“Έρχεται ο γίγαντας” του Μάκη Τσίτα .                κατάλογος 2

Αποδεχόμαστε πάντα μια μη ελεγχόμενη πληροφορία;

Ζωγραφίζουμε τον γίγαντα…

1728744189014     1731184850622

Κατασκευάζουμε το παράξενο όχημα που καταφθάνει στο χωριό.

1730747402820 17307474028101 17307474027981

Από μέσα βγαίνει ο φιλικός νάνος Βρασίδας που απλά θέλει να φάει και να πιει! Και εμείς του προσφέρουμε απλόχερα ό, τι θέλει!!

1731184850602 1731184850611

“Ο κύριος Ουφ” της Anna Walker         

Για όλες εκείνες τις ημέρες που δεν έχουμε καθόλου τα κέφια μας!!

Ζωγραφίσαμε τον δικό μας κύριο Ουφ

  

και παίξαμε κουκλοθέατρο!

1731184850581

Κάναμε τον κύριο Ουφ και τραγούδι!!

 

“Μαμά! Τα τέρατα!’ της Liliana Cineto. κατάλογος 3

Μια αστεία ιστορία για τους φόβους και την αντιμετώπισή τους.

Τι είναι αυτό που φοβόμαστε εμείς;

Εβδομάδα Κώδικα 2024 1ο Ολοήμερο Τμήμα

                                  codeweek badge 2019                                                                                                                                                                                                                                    1ο ΝΗΠ. ΚΑΛΑΜ. page 0001

Στόχος μας στα παιχνίδια  στην εβδομάδα Κώδικα ήταν να ενισχύσουμε  τον ψηφιακό γραμματισμό και να εισάγουμε τους μαθητές στον προγραμματισμό με παιχνιώδη και συναρπαστικό τρόπο.
Τα παιδιά, με τρόπο διασκεδαστικό, ψάχνουν ανά ζευγάρια των δύο παικτών να βρούν το δρόμο και να φτάσουν εκεί όπου βρίσκεται το χαμένο αρχικό γράμμα από το όνομά τους. Αποφασίζουν, χαράζουν και ακολουθούν διαδρομές, ώστε να φτάσουν από την αφετηρία στο τέλος και στο αρχικό φώνημα από το όνομά τους.
Στην αρχή παίξαμε με το σώμα μας, ακολουθώντας τη διαδρομή που επέλεγαν τα ζευγάρια των παικτών  χαράζοντας την πορεία τους με βέλη προσανατολισμού.                                         1         2                          3           4

Και αργότερα τα παιδιά καθοδηγούσαν και προγραμμάτιζαν ανάλογα  Bee-bot  της τάξης μας, με σκοπό να φτάσει το μελισσάκι ρομποτάκι από την αφετηρία στο τέλος της διαδρομής και να μάθει μαζί με τα παιδιά ποια είναι των παιδιών τα αρχικά.
Tο Bee-bot ενθουσιάζει τα παιδιά στο Νηπιαγωγείο και δίνει αφορμή για μάθηση και παιχνίδι.

5            6         7 8
Παίζοντας μάθαμε και χωρικές έννοιες και το αρχικό φώνημα από το όνομά μας. Ενώ συγχρόνως τα παιδιά συνεργάστηκαν για την επίλυση προβλημάτων, βρήκαν την καλύτερη λύση και με τη δοκιμή και το λάθος, επέλεξαν την πιο πρόσφορη κάθε φορά λύση- διαδρομή (4c’s).

 

Code Week – 1ο Πρωινό Τμήμα

Η “έξυπνη μέλισσα” επισκέφτηκε την τάξη μας και μας έμαθε πολύτιμα πράγματα.

Το BeeBot, η “έξυπνη μέλισσα”, είναι ένα προγραμματιζόμενο ρομπότ δαπέδου ειδικά κατασκευασμένο για να χρησιμοποιείται από παιδιά προσχολικής ηλικίας και πρώτων τάξεων δημοτικής εκπαίδευσης. Ο προγραμματισμός της γίνεται με πλήκτρα που βρίσκονται επάνω της (On-board) και μπορεί να προγραμματιστεί για να κινείται με ακρίβεια στο χώρο προχωρώντας μπροστά, πίσω, στρίβοντας αριστερά και δεξιά. Με την απλή και φιλική προς το παιδί διάταξη του, το BeeBot αποτελεί ένα τέλειο σημείο εκκίνησης για τη διδασκαλία του ελέγχου, της κατεύθυνσης (προσανατολισμού) και της γλώσσας προγραμματισμού για τα μικρά παιδιά.


β1
β2 β3

Code Week -2ο Ολοήμερο Τμήμα

Συμμετοχή του 2ου Ολοήμερου Τμήματος του νηπιαγωγείου μας στην Εβδομάδα Κώδικα με τη δραστηριότητα Παίζω και γελώ αλλά τους κανόνες δεν ξεχνώ

Σκοπός της συμμετοχής του τμήματός μας στην Εβδομάδα Κώδικα είναι να μπορέσουν τα παιδιά να διευρύνουν τις γνώσεις τους για την τεχνολογία και τον προγραμματισμό, να προσεγγίσουν την αλγοριθμική σκέψη, να έρθουν σε επαφή με καινοτόμες δράσεις αλλά ταυτόχρονα να κατανοήσουν τη σημασία της υιοθέτησης κανόνων συμπεριφοράς για την εύρυθμη λειτουργία της ομάδας και την ανάπτυξη αισθήματος ασφάλειας και αποδοχής μέσα σε αυτήν.

Στην αρχή της χρονιάς σημαντικό ρόλο για τη δημιουργία και την απρόσκοπτη λειτουργία  της ομάδας διαδραματίζει  η υιοθέτηση κανόνων από τα νήπια.

Η δραστηριότητα αυτή θα συμβάλει στην ανάγκη οριοθέτησης των συμπεριφορών στο πλαίσιο της τάξης.

Μια γαντόκουκλα μέλισσα επισκέπτεται την τάξη των παιδιών ζητώντας να παίξει μαζί τους. Η συμπεριφορά της όμως προβληματίζει τα παιδιά και καθώς τους δυσκολεύει το παιχνίδι τους δεν την αποδέχονται. Αποφασίζεται να μάθουν στη μέλισσα τους κανόνες τις ορθής συμπεριφοράς . Αρχικά σε μια δραστηριότητας unplugged η ομάδα οδηγεί το παιδί-μέλισσα μέσα σε ένα πλέγμα στο δάπεδο της τάξης να συλλέξει τις κάρτες με τις επιθυμητές συμπεριφορές και να αποφύγει τις μη αποδεκτές. Οι οδηγίες αρχικά δίνονται προφορικά αλλά στη συνέχεια χρησιμοποιούνται βελάκια.

1730621134173  1730621170748   1730621170759  1730621170736  1730621134187  

Στο επόμενο στάδιο της δραστηριότητας η δράση μεταφέρεται στην πίστα του beebot όπου και εδώ η μέλισσα προγραμματίζεται να ακολουθήσει τη σωστή διαδρομή για να φτάσει στην κάρτα με την αποδεκτή συμπεριφορά.

1730621134151  1730621134138  1730621082704  1730621082688

Τέλος οι κάρτες ομαδοποιούνται και αναρτώνται στην τάξη.

1730621082655

Το πιστοποιητικό της δράσης μας

σχολειο page 0001

Παράσταση Κουκλοθέατρου ”ΕΙΡΗΝΗ ” του Αριστοφάνη

Στα πλαίσια του Εορτασμού την Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940  παρακολουθήσαμε στο Σχολείο μας παράσταση Κουκλοθέατρου την  ” ΕΙΡΗΝΗ ” του Αριστοφάνη από την Ομάδα της κ. Χριστίνας Μπήτιου.
Ο Αριστοφάνης μάγεψε για άλλη μια φορά όλα τα παιδιά!  Και κράτησε ψηλά την αγάπη μας για                                                                                           Ειρήνη και Λευτεριά !

   IMG 20241025 100621              IMG 20241025 093042                  IMG 20241025 094132 IMG 20241025 101616    IMG 20241025 101400   ΚΟΥΚΛΟΘ25.10.24            εικόνα Viber 2024 10 27 21 10 21 752                    IMG 20241025 101859     εικόνα Viber 2024 10 27 21 10 21 736

Μετά την Παράσταση όλα τα παιδιά ζωγράφισαν του Κουκλοθέατρου τη χαρά!

                                                       IMG 20241025 120244

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – 1ο ΠΡΩΙΝΟ ΤΜΗΜΑ

Μιλήσαμε για την γιορτή της 28ης Οκτωβρίου, διαβάσαμε παραμύθι και φτιάξαμε το δικό μας στρατιωτάκι.

ΠΑΡΑΜΥΘΙ

 

Τα παιδάκια μας έγιναν καλλιτέχνες και δημιούργησαν τη δική τους Γκουέρνικα!

ΓΚΟΥΕΡΝΙΚΑ

Με στένσιλ και δακτυλομπογιές φιλοτεχνήσαμε το Περιστέρι της Ειρήνης, αφότου διαβάσαμε την
”ΕΙΡΗΝΗ ” του Αριστοφάνη

IMG 20241025 120324             IMG 20241025 120328          IMG 20241025 120333 IMG 20241025 120339                IMG 20241025 120345

Ενημερωτική Συνάντηση με τους γονείς/κηδεμόνες

Την Παρασκευή 18/10/2024  το απόγευμα, πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας  Ενημερωτική Συνάντηση με τους Γονείς/ κηδεμόνες των παιδιών και των δύο Τμημάτων του Σχολείου μας.
Εκτός από τα Λειτουργικά Θέματα του Νηπιαγωγείου συζητήθηκαν : Το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου, Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και τα Προγράμματα τα οποία θα πραγματοποιήσουμε κατά το τρέχον Σχολικό έτος κ.α.
Κατά τη διάρκεια της Δράσης και προκειμένου να είναι η συνάντηση διαδραστική, δώσαμε στους γονείς να συμπληρώσουν ένα έντυπο με μια ρουτίνα σκέψης ( Αν το Σχολείο ήταν… Χρώμα…Σύμβολο…Εικόνα…)
Οι εικόνες και των γονέων πολύ όμορφες και τις παραθέτουμε παρακάτω.

IMG 20241027 101243       IMG 20241027 101257     IMG 20241027 101251        IMG 20241027 101304         IMG 20241027 101309     IMG 20241027 101320    IMG 20241027 101327   IMG 20241027 101343      IMG 20241027 101348      IMG 20241027 101357       IMG 20241027 101407

ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ- 2ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

logoΤα βιβλία σε ρόδες ταξιδεύουν στα σπίτια μας!

Επιλέγουμε ποιο θέλουμε να μας συντροφεύσει για το Σαββατοκύριακο.

Ευχόμαστε να απολαύσετε τη φιλοξενία των Βιβλίων σε Ρόδες στο σπίτι…μικροί και μεγάλοι μαζί!

 

1728729734069 1729422545579

ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ- 2ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

                                                                                 booksonwheels afisa F 35X50 F sketi 570x816 1

Τα Βιβλία σε Ρόδες  έφτασαν στην τάξη μας!!

1728729734078

 

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες στις τάξεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα. Δημιουργήθηκαν το 2012 από την πολιτιστική εταιρεία Η ΠΥΡΝΑ με τη συνεργασία του Γραφείου Περιβάλλοντος της Α’ Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών.

Σκοπός του προγράμματος είναι  να ενθαρρύνει τα παιδιά να ξεφυλλίσουν, να ακούσουν ή να διαβάσουν τα βιβλία και να «ταξιδέψουν» μαζί τους, να αναγνωρίσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν και να τα μοιραστούν. Η ύπαρξη διαφορετικών βιβλίων γύρω από το ίδιο θέμα προσφέρει στα παιδιά ποικιλία πληροφοριών και ερεθισμάτων δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν κριτική σκέψη, ενώ το έργο καταξιωμένων εικονογράφων καλλιεργεί την αισθητική τους και προάγει μορφές επικοινωνίας όπως η μη λεκτική. Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® εισάγουν τους μαθητές στον κόσμο της λογοτεχνίας και της έρευνας, και τους παρέχουν την επιλογή να δανειστούν τα βιβλία στο σπίτι και να μοιραστούν την απόλαυση του διαβάσματος με την οικογένειά τους.

Τα βιβλία επιλέγονται από ομάδα εκπαιδευτικών και παιδαγωγών και φθάνουν στο σχολείο μέσα σε μια βαλίτσα με ρόδες. Παραμένουν στη σχολική τάξη επί 4 εβδομάδες.

Καινοτόμα χαρακτηριστικά

Η μικτή επεξεργασία των επιλεγμένων βιβλίων (δουλειά στην τάξη και δανεισμός στο σπίτι).

17287568685091  1728756868483117287568684881image 1 1