Στόχος μας στα παιχνίδια στην εβδομάδα Κώδικα ήταν να ενισχύσουμε τον ψηφιακό γραμματισμό και να εισάγουμε τους μαθητές στον προγραμματισμό με παιχνιώδη και συναρπαστικό τρόπο.
Τα παιδιά, με τρόπο διασκεδαστικό, ψάχνουν ανά ζευγάρια των δύο παικτών να βρούν το δρόμο και να φτάσουν εκεί όπου βρίσκεται το χαμένο αρχικό γράμμα από το όνομά τους. Αποφασίζουν, χαράζουν και ακολουθούν διαδρομές, ώστε να φτάσουν από την αφετηρία στο τέλος και στο αρχικό φώνημα από το όνομά τους.
Στην αρχή παίξαμε με το σώμα μας, ακολουθώντας τη διαδρομή που επέλεγαν τα ζευγάρια των παικτών χαράζοντας την πορεία τους με βέλη προσανατολισμού.
Και αργότερα τα παιδιά καθοδηγούσαν και προγραμμάτιζαν ανάλογα Bee-bot της τάξης μας, με σκοπό να φτάσει το μελισσάκι ρομποτάκι από την αφετηρία στο τέλος της διαδρομής και να μάθει μαζί με τα παιδιά ποια είναι των παιδιών τα αρχικά.
Tο Bee-bot ενθουσιάζει τα παιδιά στο Νηπιαγωγείο και δίνει αφορμή για μάθηση και παιχνίδι.
Παίζοντας μάθαμε και χωρικές έννοιες και το αρχικό φώνημα από το όνομά μας. Ενώ συγχρόνως τα παιδιά συνεργάστηκαν για την επίλυση προβλημάτων, βρήκαν την καλύτερη λύση και με τη δοκιμή και το λάθος, επέλεξαν την πιο πρόσφορη κάθε φορά λύση- διαδρομή (4c’s).